20 Şubat 2011 Pazar

Miss Kim's Making One Billion Won Project


























    Dae Jang Geum'dan sonra bende başlayan Ji Jin Hee hayranlığımdan daha önce bahsetmiştim. Daha ilk zamanlar Ji Jin Hee'nin bu dizisi gözüme ilişmişti ama izlemeye bir türlü fırsatım olmadı. Eh bir de o zamanlar ortada altyazı falan da yoktu. Kısmet; The Man Who Can't Get Married'ten sonra Ji Jin Hee sshinin üzerine 7 dizi izledikten sonra izleyebildim diziyi. Diziyi izlemeden önce fan psikolojisi gereği çok sinir oluyordum Kim Hyun Joo'ya. Ama izledikten sonra çok sevdim kendisini. En sevdiğim unniler arasında:))
    Harcadığı parayı asla umursamayan Park Moo Yeol (Miss Kim'in deyimi ile Park Gun) vurdum duymaz, zengin bir aile çocuğudur. Ama süprizlerle dolu hayat onu yaşadığı pembe rüyadan uyandırıp gerçek dünyanın ortasına bırakır. Umursamaz sorumsuz Park Gun annesinin sağlığını korumak, abisinin mezarına sahip çıkmak için kaybetmek üzere oldukları evi geri almak zorunda olduğundan Miss Kim'le para kazanma yolları ararlar.
    Kendi halinde bir mimarlık şirketinde çalışan Kim Eun Jae evlenmek üzere iken terk edilir. Ama sevdiği adamı kaybetmenin acısına katlanamayan Miss Kim sevgilisini geri kazanmak uğruna para kazanmak için çeşitli projeler denemek zorunda kalır.
    Ancak bu ikilinin para kazanması başkalarının planlarını bozduğundan önlerine çeşitli engeller çıkar. Acaba iki arkadaş amaçlarını gerçekleşirebilecekler mi? Kaybettikleri hayatı geri kazanabilecekler mi? Herşey bozulduktan sonra eski haline gelir mi? Merak ediyorsanız izleyin derim. Güzel ve eğlenceli bir dizi. Tam bir komedi. Ben çok severek izledim. Ji Jin Hee Sshim böyle tatlı oynar da ben sevmem mi? :))
Ama yine final konusunda başarısız olan dizilerden. Bitirmek için bitirmişler gibiydi. Askıdan kaldı sanki bazı şeyler...
    Dizi de en çok sinir olduğum karakteri anlatmak istiyorum sizlere. You're Beautiful'da Hwang Tae Kyung'un uyuz annesi bu dizide de tam bir uyuz. Kadına cadıyı oynayan oyuncu sıfatı yapışmış olmalı. Burda da oldukça bencil ve cadı. İzlerseniz sizde benim kadar sinir olacaksınız:)
    Ji Jin Hee çok yakışıklı dizide. Hareketleri oldukça komik ve eğlenceli. Kamera arkasında da çok eğlenmişler.
   Yoo Young Hoon (Park Gun Hyung) bana Song Il Gook'u hatırlattı hep diziyi izlerken. Size de benziyorlarmış gibi gelmiyor mu?
    Dizide en çok sevdiğim sahne ise Park Gun ile Miss Kim'in sokak tezgahı başında para kazandıklarında deli gibi zıplaması:) Aklıma gelmişken Miss Kim unniye teşekkür etmek istiyorum. Park Gun onu uyurken öptüğünde bizim yerimize onu yastık ile dövdüğü için:)) Oh canıma değsin demiştim sürekli haha:))

    Son olarak dizi hakkında küçük bir fan haberi de vermek istiyorum size: Evli ve çocuklu olan Ji Jin Hee Sshim:) rol arkadaşı Kim Hyun Joo unniyi arkadaşı olarak çok seviyor. Belki bana öyle gelmiştir ama böyle küçük kardeşine ay canım benim gözüyle bakar ya insan Ji Jin Hee'de onu gördüm ben:))
























Title: 파란만장 미스 김 10 억 만들기 / Paranmanjang Miseu Kim 10 Eok Mandeulgi
Bilinen Adları: Miss Kim's Making One Billion Won Project / Miss Kim's Adventures in Making a Million (KBFD) / Troublemaker Miss Kim (YesAsia) / Ms. Kim's Million Dollar Quest
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayınlandığı Tarih Aralığı: 07.04.2004 - 28.05.2004
Yayınlandığı Günler: Çarşamba & Perşembe 21:55

01. Pa Ran Man Jang Miss Kim 10 Uk Man Deul Gi (Instrumental)
02. Nae Ga Uhb Da Myun (Love Theme) - Kim Ga Yun
03. Se Sang Ap Eh Suh (candy song) - Kim Ga Yun
04. Ji Geum Eun Him Deul Uh Do (Instrumental)
05. Jak Eun Bo Suk (Bijou) - T.B (True Bird)
06. Shining Love - Lim Ha Young
07. Geu Nyuh Eh Boon No (Instrumental)
08. Tell Me - Maroo
09. Nul Wi Han Ee Yoo - Baek Se Ahm
10. Doo Go Bwa (Instrumental)
11. Ggeut Ee Ran Ee Reum Eh Shi Jak - Park Soo Jin
12. Geu Nyuh - Kim Hyun Jung
13. Nae Chin Goo (Instrumental)
14. Do Jun Jung Shin (Instrumental Scat)
15. Nun Na Eh Hwal Ryuk So (Instrumental)
16. Ji Na Gan Heun Juk Deul (Instrumental)
17. Dda Bi Boo Bi Doo (Instrumental Scat)
18. Jam Ja Neun Tae Yang (Instrumental)
19. Geu Gun Geu Rae (Instrumental)
20. Money Party (Instrumental)

Oyuncular:
  • Ji Jin Hee / Park Moo Yeol











  • Kim Hyun Joo / Kim Eun Jae











  • Park Gun Hyung / Yoo Young Hoon











  • Kim Sung Ryung / Suh Woo Kyung

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder