18 Şubat 2011 Cuma

My Girl


























Tersten başlıyorum bu kez anlatımıma; :)

Adı: 마이걸 / Ma-i-geol
Bilinen Adı: My Girl
Tür: Romantik Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 14.12.2005 - 02.02.2006
Yayınlandığı Günler: Çarşamba - Perşembe 21:55

Soundtrack:
01. Chum Boo Tuh – Yun Woo
02. Asla Evleda Deme – Mario & Nesty
03. Suh Reun Bun Jjeum – KYO
04. Tek başına – Lim Jae Wan
05. Sang Uh Reul Sarang Han İn Uh – Jo Kwan Woo
06. Neul – Tree Bicycle
07. Kızım – Park Yong Suk
08. Sarang Eun Him Deun Ga Bwa – Lee Ji Soo
09. Tek Başına (Female Ver.) – Kara
10. Sang Uh Reul Sarang Han İn Uh (Female Ver.) – Park Hee Kyung
11. Mutlu Mutlu – Song Bo Ram
12. Sarang Ee Shim Shim Hae Suh – K2

Oyuncular:
  • Lee Da Hae / Joo Yoo Rin













  • Lee Dong Wook / Seol Gong Chan












 
  • Lee Jun Ki / Seo Jung Woo













  • Park Si Yeon / Kim Seo Hyun














    My Girl en sevdiğim dizilerden biri. Bilgisayarımı boşatırken farkında olmadan baştan sonra tekrar izlediğim ve ne olacağını bildiğim halde gülüp ağladığım bir dizi:)
    Yalancı Joo Yoo Rin ile dürüstlük abidesi Seol Gong Chan'ın aşk öyküsü. Köşeye sıkıçan Gong Chan, yalancılıkta büyük usta Yoo Rin ile bir işe girişir ve aynı evde akraba gibi yaşamaya başlarlar. Ama birbirlerini sürekli gören ikili sonunda aşkın ağına düşer. Ama akrabalık oyunu başlarına büyük sorun açar.
    
     Dizinin eğlenceli sahnelerini birde kamera arkasında izleyin. Çekilirken çok daha komik anlara şahit olmuşlar aslında:)
En komik kamera arkası ise Lee Dong Wook'un yataktan patates çuvali gibi düşmesi:)

    Diziyi izlerken tam bir Joo Yoo Rin hayranıydım. Lee Da Hae rolünü o kadar güzel oynamış ki hayran kaldım. Hele o sarhoş olduğu sahnedeki oyunculuk süper. Kıvırcıklar saçlar, kocaman gözler Joo Yoo Rin olmak ona çok yakışıyor bence. Şimdilerde Lee Da Hae'nin yüzüne baktığımda sanki başka biriymiş gibi geliyor hep ama. Estetikten diyorlar ama sanki başka birşeyler eksilmiş gibi onda.
    Lee Dong Wook'a da Seol Gong Chan olmak çok yakışmış. O hala gözümde Seol Gong Chan:) Şimdilerde askerde. Hemde rol arkadaşı Lee Jun Ki ile birlikte bu görevini yerine getiriyorlar.
    Jun Ki gerçekten çok iyi bir oyuncu, şarkıcılığının yanında oyunculuğu da çok iyi. Onu şarkıcı olduğunu öğrendiğimde şok olmuştum.
Şekil.A1 :)
Ağlama yeteneği süper. Bir oyuncu ağlayabiliyorsa oyuncudur derler. Çünkü normalde insan içi acımadan ağlamaz. Gerçi oyuncular bunun eğitimini alıyor ama neyse:) Seo Jung Woo "bir playboyda aşık olur"u kanıtladı seyirciye. Hemde nasıl aşık olur ahh ahh. Jun Ki'm bırakan sen Joo Yoo Rin'i sana kız mı yok? Biz Türkiye'de ne güne duruyoruz) Hemide estetiksiz güzelleriz biz:) (Neden bi anda bu kadar kendimi beğenmiş kesildim ben yahu:D)Jun Ki'nin diziye girişi pek havalı ve oldukça karizmatikti bu arada:)(şekil A1)

    Bu üç başrol hakkında yaptığım olumlu eleştirileri malesef Kim Seo Hyun karakteri için yapamayacağım. Seol Gong Chan'ın ilk sevgilisi olan bu kız hem çocuğu en zor zamanında terk edip hemde hiç birşey olmamış gibi çocuğa geri dönüyor ve onu geri kazanmak için yapmadığı kalmıyor ya öldüresim geldi kızı. Yok öyle bir uyuzluk abidesi. Bu kız yüzünden Coffee House izlemek istemiyorum. Kendisi orda başrolde de. Hemde en sevdiğim oyunculardan biri Kang Ji Hwan ile. (hırrrrr...:@) Yinede Kang Ji Hwan hatrına izleyeceğim:))

     Az önce Seo Hyun'a uyuzluk abidesi mi dedim? Onun bu ünvanını elinden alıp yerine dizinin büyükbabasını bu ünvana layık görüyorum. Gereğinden fazla abartıp, geri kafalılığın dibine vurmak o adamın yaptığına denir ancak. Sonunda çocukları kavuşturmasaydı öldürmüştüm o adamı. Zaten yatalak ölmek üzere. Sen son günlerinde neden mutsuz ediyorsun be adam çocukları. Vefasız hal-abeoji (büyükbaba). O istemediğin Joo Yoo Rin mutlu etmedi mi seni?
    Joo Yoo Rin'in hava alanında ağlaması beni öldürdü. O ağladıkça ben ağladım. Yandı çiğerim yandı:)
    Bahsetmeden geçemeyeceğim bir çift var dizide. Seol Gong Chan'ın halası ile eşi süperler ya:) Dizinin en iyi ikinci çift ödülünü veriyorum onlara:)

    Dizi Sassy Girl'ün benzeri gibi. Yazarları aynı zaten. Oyuncularda var ortak. Hatta Sassy Girl'ün başrol oyuncuları son bölümde konuk oluyorlar diziye. Konu olarakta birbirine benziyor diziler aslında. Sassy Girl'de Byun Hak Do (Uhm Tae Woong) çifti büyük bir olayla ayırırken My Girl'de Kim Seo Hyun (Park Si Yeon) bu görevi üstleniyor. Her iki dizide de çift ayrıldıktan bir kaç yıl sonra yeniden karşılaşıyor. Her iki dizide de kız saklanıyor. Oğlan büyük adam olsa ya büyük adam olmaya devam etse de hayattan kopuyor. Yanlızca sevdiği kızı düşünüyor. Ve sevdiği kız ile karşılaştığından peşinden ayrılmayarak gerçekleri ortaya çıkarmaya çalışıyor.
    Her ne kadar birbirlerine benzeselerde ikisini de izlemek ayrı güzel bence.

Her dizinin OSTlarını olduğu gibi bu dizininkileri de seviyorum. Telefon melodisi olmak için oldukça uygun şarkılar;)

13 yorum:

  1. ya canım keşke sen filmleride koysan altyazıyla beraber.. sayfan çok güzel.. çook da ii özetliosun kunusunu..

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.:)
    Çeviri yapmadığım için burada paylaşmam imkansız. Emek hırsızlığı olur diğer türlü:)

    YanıtlaSil
  3. her kar yağdığında Yoo Rin'in doğum günüdür...

    son bölümlerini izlediğimde trendeydim,kaç defa uyarı yaptılar bizim istasyona yaklaştıklarına dair ama şu sahne bitsin aa ne olacak derken kaçırıyordum azkalsın treni ^_^

    YanıtlaSil
  4. Güzel bir anı olmuş. Zaten aklımızda kalan dizilerden çok onları izlerken yaşadığımız olaylar oluyor. :))

    YanıtlaSil
  5. Klasikleşmiş diziler arasında bence

    YanıtlaSil
  6. Ben severim bu diziyi herşeye rağmen.:))

    YanıtlaSil
  7. Eski Türk filmlerini andırsa da evet, güzel :)

    YanıtlaSil
  8. senin favori dizin hangisi? yada favorilerin diyelim bir dizi seçmek çok zor oluor :D

    YanıtlaSil
  9. İzlediğim bir çok dizi benim için özel yere sahip. Hangilerini sevmiyorsun diye sorulsa daha kolay cevap verirdim.:))
    Ama favoriler yerine en üstüne dizi tanımamları saymak en iyisi sanırım.^-^

    49 Days, Hong Gil Dong, Dae Jang Geum, Queen Seon Duk, Rooftop Prince, Capital Scandal, Sungkyunkwan Scandal, Pasta, The Greatest Love, The King 2 Hearts,
    ve başlama sebebim You're Beautiful ile listeyi sonlandırıyorum :))

    YanıtlaSil
  10. Vampire idol diye bi kore dizisi duydum.120 bölüm oldugunu biliyorum sadece.izledin mi yada hakkında herhangi bir sey biliyormusun?

    YanıtlaSil
  11. Tamam.cok güzel site olmus.cok emek harcamıssın.tebrik ederim..

    YanıtlaSil