11 Şubat 2011 Cuma

Sassy Girl Choon Hyang

    Birbiri ile arası pek de iyi olmayan iki sınıf arkadaşı bir yanlış anlama sonucu evlenmek zorunda kalırlar. Evlenmeyi ortadan kaldırmak için anlaşıp ailelerine oyunlar oynasalar da başarılı olamazlar ve evlenirler.

Yaşları küçük olduğundan dolayı Lee Mong Ryong'un evinde ayrı odalarda yaşamaya başlarlar. Çeşitli sebeplerden ötürü arkadaş olan ikilinin arasını ufakdan aşkta sızmaktadır. Ama Lee Mong Ryong'un karısına aşık olduğunu anlaması dış sebeplerden dolayı çok geç olur.
Bir menejerlik şirketinin başı olan Byun Hak Do tesadüfler sonucu karşılaştığı Sung Choon Hyang'a sonunda aşık olur. Başlarda kıza olan ilgisi gayet normal boyutlarda iken zamanla Choon Hyang'ın, Mong Ryong'a duyduğu güçlü bağlığı kıskanarak saplantılı bir aşığa dönüşür. Choon Hyang'a şantaj yaparak kendisini sevmesini ister. İki arada bir derede kalan baş kahramanız bakalım sevdiği için sevdiğinden vazgeçip Ajushisine mi gidecek, yoksa sevdiği kocasının yanında mı kalacak? Gerçekler açığa nasıl çıkacak? izleyip görün)
Romantik komedi türünü sonuna kadar yansıtıyor dizimiz. Çiftin çekişmesi çok komik ve eğlenceli. Romantizm de hat saffada bazı sahnelerde. Beni en çok güldüren sahne ise Jae Hee'nin etek giydiği sahneydi. :D
İkilinin gerçek hayatta kuzen olduğunu duymuştum. Ama ne kadar doğru bir bilgi bilmiyorum tabiki:)

Dizi de en çok hoşuma giden ise tarihi sahnelerle süslenmiş olması. Lee Mong Ryong ile Sung Choon Hyang'ın hikayesi aslında Kore'deki efsanevi aşklardan biri. Bölüm sonlarında tarihi olarak canlandırma yapmışlar ama tabiki komedi tarzında. Bu da diziye hoş bir hava katmış.



 En çok beğendiğim sahnelerden bir diğeri de otobüs sahnesiydi. :) Dizinin tadını kaçırmamak için anlatamıyorum doğru dürüst. Bir kaç resimle konuyu noktalandıralım en iyisi:) Ama ben severek izledim. Tavsiye edebilceğim dizilerdendir. OSTlarıda beğenerek dinliyorum. Özellikle Kim Hyung Sup'un Sarang Hae Yo şarkısını...



























Teknik açıdan inceleme yapalım birde;)

Adı: 쾌걸 춘향 / Kwae-geol Choon-hyang
Bilinen Adı: Sassy Girl Choon-Hyang / Delightful Girl Choon-Hyang
Tür: Komedi, dram, romantik
Bölüm Sayısı: 17
Yayınlandığı Kanal: KBS2
Yayın Tarihleri: 03.01.2005 - 01.03.2005
Yayınlandığı Günler: Pazartesi - Salı 21:55

Soundtrack:
1. Intro
2. Mutlu Olmak İstiyorum - Lim Hyung Joo
3. Özgürlük II - Jiny
4. Eung Geub Shil - Izi
5. Üzgünüm - Ejeuwon
6. Seni Seviyorum - Kim Hyung Sup
7. Kraliçe - Park Yong Suk
8. Orda Senin Yerin - Izi
9. Bud - Bud
10.O İçinde - Shin Dong Woo

Ek Şarkılar
* Nul sarang ha get suh - Zoo (Wedding song)
* Geu sok eh suh - Bud (male version)
* Geu sok eh suh - Izi (female version)
* Hoşçakal Arkadaşım - Kim Hyung Sup
* Seni Öpüyorum - Desreeim

Oyuncular:
  • Han Chae Young / Sung Choon Hyang

















  • Jae Hee / Lee Mong Ryong












  • Uhm Tae Woong / Byun Hak Do

















  • Park Shi Eun as Hong Chae Rin

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder