6 Temmuz 2011 Çarşamba

Exhibition of Fireworks




          Sırf Kang Ji Hwan uğruna izlemek için kafama taktığım, melodram olmasından ötürü korktuğum, korktuğum kadar kötü, istediğim kadar iyi olmayan bir dizi...
          Melodram kelimesi bana çok üzücü birşeyi ifade ediyormuş gibi gelir. Aslında bilindik sıradan fim dizi hikayeleri sayılırlar. Baş karakter melaikedir. Kötü her zaman kötüdür. İyinin başına gelmeyen kalmaz. Kötü de ancak son dakika insafa gelir. Mutlu sona kavuşulur.
         Bu da öyle bir hikaye işte. Kötü hep kötü son dakikaya kadar. Park Eun Hye'yi Dae Jang Geum'da tanıyıp hepimiz pek bir sevmiştik. Ama burada sinir oldum. Görmeye tahammül edemedim bazı sahneler...
Bakışları, saç modeli, tavırlar sinir kat sayımı tepe zıplattı. Kızdan soğudum resmen...:)
         Yoon Sang Hyun'un dizide olması başta beni mutlu etsede onun da kötü olması pek hoşuma gitmedi açıkçası. Yine de gereğinden fazla kötü biri değildi. Ayrıca burada oldukça yakışıklı ve genç göründü gözüme. Demek ki neymiş oppa cidden yaşlanmış hehe:))
         Han Chae Young hep Sassy Girl'de oynasın. Jae Hee ile Uhm Tae Woong arasında kalsın, Jae Hee'yi seçsin.:)) Kang Ji Hwan ile hiç yakıştıramadım ikisini. Kang Ji Hwan oyunculuğuna hayran olduğum insanlardan biri. Onun her yapımını izlemekten çok mutlu oluyorum. Lakin Han Chae Young ile onu izlemeye gözlerimi alıştırmam zaman aldı.:))
       Han Chae Young'ı dizilerde izlerken seviyorum da normalde gördümü kızda bir iticilik var sanki.
       Dizinin adı Firework yani Havaifişek.... Aşkın havaifişeğe benzetilerek anlatılması çok hoşuma gitti. Kesinlikte doğru ifadeleri içeriyordu. Uzaktan gözüne güzel görünsede yakından oldukça yakıcı ve tehlikelidir. Bu yüzden oldukça büyük dikkat ve koruma ister. Bunlar dizinin replikleri değil ama buna yakın şeyler söylüyorlardı işte.:))
       Diğer dizilerden çok farkı değildi aslında. Tek farkı oğlanın annesinin kötü kıza değil iyi kıza yardım etmesiydi.
        Her bölüm mutlaka bir içme sahnesi mevcuttu. Bıktım bir ara. Ne alkolik bir millet yahu...Hiç ayık gezmiyor herhalde geceleri insanlar orada :D Böyle izlenim vermek hiç iyi değil bence. Bende söylemesi....:))
        Ne çok iyi ne de çok kötü bir diziydi. Ortalama bir dizi gözümden. İzlemediyseniz karar size kalmış. Tavsiyede bulunmayacağım. İzlediyseniz lüften yorumlarınızı benimle de paylaşın. :))




Adı: 불꽃놀이 / Bool-kkot-nol-i (Havaifişek)
Bilinen Adları: Fireworks / Exhibition of Fireworks
Tür: Melodram, Romantik
Bölüm Sayısı: 17
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 13.05.2006 – 09.07.2006
Yayınlandığı Günler: Cumartesi & Pazar 21:40

Oyuncular:

  • Kang Ji Hwan / Nah In Jae

  • Han Chae Young / Shin Na Ra - Shin Na Kyung

  • Park Eun Hye / Chae Mi Rae

  • Yoon Sang Hyun / Kang Seung Woo



Soundtrack:
1. Sevmek Zorunda ( Lee Hyun U)
2. 지금은 헤어져도 (SAT, Jung U)
3. Sadece Birini Biliyorum ( Kang Ji Hwan 강지환)
4. Bana Yanıyor ( Jung U 정우, ijilaipeu 이지라이프)
5. Cam Yıldız ( Park Eun Hye 박은혜)
6. Sevmek Zorunda (Piyano Versiyon)
7. 지금은 헤어져도 (Keman Versiyon)
8. Sadece Birini Biliyorum (Enst.)
9. Cam Yıldız (Bossanova Version)
10. Mavi Mambo
11. Gece (나라 Theme)
12. Umutluyum (인재 Theme)
13. Hatırlamak
14. 지금은 헤어져도 (Fon Müziği)
15. Cam Yıldız 유리별 (Fon Müziği)
16. Bana Yanıyo (Fon Müziği)
17. Sadece Birini Biliyorum (Fon Müziği)
18. Sevmek zorunda (Fon Müziği)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder