Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

4 Ağustos 2011 Perşembe

Mr. Simple Simple....... Beklenen Albüm... Beklenen SuJu... :)



          Müjdeee!... Sonunda, sonunda beklenilen gerçekleşti. Super Junior 5. full albüm ile birlikte bizlerle....
Üyeler yeni albümleri için yeni tarzları ile çıktı karşımıza... Bu yılın konsepti daha erkeksi, daha bakımlıymış. Sanki önceden bakımsızlarmış gibi... Bence önceden de gayet erkeksi ve bakımlı görünüyorlardı. Mesela Bonamana klibi... Sorry Sorry Klibi...
          20 Temmuz itibariyle gün gün bir üyenin fotografı  yayınlanarak geri sayım yapımı planlandı. Plan tam anlamıyla gerçekleşmeyip daha kısa sürede sonuçlansa da albüm düşünüldüğü gibi 3 Ağustos'da yayınlanadı. Klibimizde bugün taze taze fırından çıktı.
          Bende biriktirdim, biriktirdim yazılarımı ve bugünü bekledim. Hepsini bir ara vermeliyim daha iyi olur diye düşünüyorum ama şimdiden hazırlıklı olun oldukça uzun bir yazı olacak.:))

İlk talihmiz Eunhyuk... 
      Utanarak söylüyorum ki ben onu ilk gördüğümde Yesung sandım. Sanırım bir yanlışlık yaptılar dedim, aynı Yesung'a benziyordu çünkü... Neyse ertesi gün Eunhyuk olduğu kabul ettim :D Dudakları yüz hatları aynı Yesung gibi çıkmış fotografta. Vucüd yapısı da daha zayıf olan Eunhyuk gibi görünmüyordu bana göre... Özetle benim kabul etmem zor olsada o kesinlikle Yesung değildi. Yesung'un fotografını çok merak ettim çıkana kadar...:))
      Açıkçası o dövmeler beni kıl etti. Eunhyuk olduğu için yeni imajı kabul ediyorum. Ama Yesung olsaydı kesinlikle yakışmamış derdim.:))



İkinci gün talihlimiz Donghee...
       Çok şaşırtıcı değildi. En azından Donghee bezniyor kesinlikle. :)) Donghee sarı saçı yakıştırmadığım üyelerdendir her zaman. O yüzden bu tarzına bayıldığımı söyleyemeyeceğim ne yazık ki... Ama kötü de olmamış :))
Bir sonraki gün talihlimiz Leeteuk...
      Ben gördüğüm an şok geçirdim.
"Oppaaaaaammm ne olmuş sana bizim ülkedeki meçli ajummalara dönmüş yahu...
O belindeki ipler nedir öyle :( Bikini giymiş kız tarzı..."
        Saçını zerre kadar beğenmedim. Hemen daha düzgün bir model yapacağına inanıyorum. Ajumma saçlı, bikini modeli iplerinin yanında bir kabadayı tarzında duruşuda var ki Leeteuk sormayın! Beni çok şaşırttı onun bu hali....





Ertesi gün bir beklerken iki fotograf geldi SM'den.
      Yanlışlıkla Shindong ile birlikte Kyuhyun'un da resmi yayınlandı. Tabi yayınlandığı an hemen çevreye dağıldığından resmi kaldırmak bir işe yaramayacaktı. Herkes bir sonraki gün  resim yayınlanmaz belki diye bir düşünceye kapıldı.

      Shindong elinde silahı ve başındaki şapkası dışında çok da sıra dışı görünmüyor. Biraz zayıf görünüyor yanlız.... Ayrıca silah olayını da hiç yakıştırmadım Sujuma. :)



      Kyuhyun da Donghee gibi normal görünenlerden. Sadece kıyafeti değişmiş saçlar kahverengi ve kötü durmuyor. Şu boyunlarındaki kolyelerede sinir oldum söylemeden geçemeyeceğim.:))





          Şirket hayranlardan teaser çalışmalarını sakınmadı ve Kyuhyun hatasına rağmen ertesi günde fotograf yayınladı.
Bu kez talihli Sungmin...
     Sungmin de gayet normal görünüyordu. (Kıyafeleri hakkında konuşmuyorum.)
Şu silah olayını tabiki Sungmin'e de yakıştıramadm ama napalım olmuş bir kere. Sungmin'e en çok yakışıtırdığım saç rengi siyah...
Siyah kalmasına çok sevindim bu sebeple :))







Sıradaki talihli Ryeowook...
      Ben onu görünce ufak çaplı bir kıkırdadım. O dar şortu görüpte kıkırdamamak ayıp olurda zaten. Çakma süperman modunda bir hali var alttan bakınca Ryeowook'un.
Sadece ellerindeki o tuaf tüylere odaklanır isek SuJu'nun yeni holiganı olmuş gibi görünüyor heheh:))
      Kolye modundaki İngiliz bayrağı motiflerini hemen parçalamak isitiyorum (İngilizlere karşı kinim var da... Malum Hint Filmleri sağolsunlar...:)
      Bunların dışında Leeteuk ile kıyaslayınca yüzü ve saçlarını gayet normal görünüyor. Ama ben 49 Days'deki Jo Hyun Jae sayesinde o saç stilinden de hoşlanmıyorum. Uzay modeli gibi hiç güzel değil hıh...:)


Sonraki talihli tahmin ettiğim gibi Yesung...

     Yesung her zaman ki Yesung işte... Çok farklı görünmüyordu.
Beni kıl eden tek şey üzerindeki pempe renkli leopar deseni. Ben leopar desem sevmem de... Biliyorum kesinlikle normal bir kız değilim.:)
Kollerine topluca kıl oldum Yesung ayrı muamele yapamam yazık...:D







Son Talihliler... Heechul ve Siwon...

      Ben Heechul'dan da bir şaşırtıcılık bekliyordum açıkçası. Leeteuk'u öyle gördükten sonra Heechul onunda daha şaşırtıcı olmuştur diye bekliyordum. Ama  sizinde gördüğünüz gibi gayet normal bir halde.


      Değişik tarzlar gördükten sonra Siwon en çok merak ettiğim isim oldu. Siwon da karizmatik ağır adam duruşundan vazgeçmeyeceklerini biliyordum.
Lakin Siwon'un saç baş rengi normal olsada formasını giymeyi unutmuş futbolcu modundaydı. Eeee Siwon futbol yaparsa neyden yapar disco topundan... :) (Berbat bir espriydi kabul ediyorum:) )



          Tanıtım resimleri tamamlanınca beklemeye başladık albüm gelsin. Dinleyiverelim bakalım şu Simple nasıl bir şeymiş dedik.
          İlk teaser geldi. Sonraki gün ikinci teaser geldi. Buyrun buradan izleyelim.



         Üyeler kesinlikle yayınlanan fotograflara göre daha normla görünüyorlardı. Sadece saç stilleri bir acayip hele Siwon. Hiç yakışmaz Siwon'a sarı renk. Ama endişeye gerek yok o sadece sprey bence...:))

         Albüm yayınlanır yayınlamaz sürekli şarkıları dinliyorum. Şarkı isimleri gördüğümde ilk "Sunflower" şarkısını dinlemek istedim. Ritim olarak güzel. Sözlerini tabiki bilmiyorum Korece'm o kadar gelişmedi henüz.:)
         Albümün çıkış şarkısı Mr. Simple'lı pek bir sevdim canım. Tam bir Super Junior çıkış şarkısı...:)
Şarkı tam bir gazlama şarkısı. Hayata hep sorun yaşadığını düşünüp hayata karartan insanlara rahat olun diye seslenip dostça bir yaklaşım içeriyor. Suju söyleyince dostça buluyorsunuz yada bilimeyeceğim.:)
Şarkıyı çok sevdim. Albümü çok sevdim zaten. Suju yaparda ben sevmem mi zaten?
O Vakit klibi izleyelim değil mi?




          Teaserların birinde ruju akan bir abla vardı, kırmızı iplerle sarılmış. Klipte fark etmişsinizdir ki öyle birşey yok. Olmaması daha iyi olmuş bence.:)) Ama bir klip daha gelir belki.
          Klipte üyeler daha alışılmış duruyor tanıtım fotograflarına göre. Klibi izlerken Super Junior izlemenin verdiği keyfi hissediyorsunuz. Onları izlemek benim için ayrı bir şey, büyük bir keyif, özlemişim onları sanki. Halbuki hiç de oradan kaybolmadılar. Her yerdeler ama yeni albüm hissi işte naparsınız.
          Bir yerde Leeteuk'un saçlar yine bir acyipse de tanıtım fotosundan kat kat iyidir. Tabi tam anlamıyla normala döndüğü yerlerde var ki çok yakışıklı olmuş yine meleğimiz oralarda.:)
          Ryeowook çok kızarmış (saçı) ama kötü değil kesinlikle. Sadece o saç modelini sevmiyorum. Eunhyuk daha çok Eunhyuk'a beziyor klipte. :) Hepsine bir sarılık gelmiş gibi neredeyse. Sprey dimi onlar. Birazdan kanıtlayacağım geçiçi olduğunu...:)) Bekleyin...:))
          Albümün diğer şarkılarına gelirsek Walkin diye bir şarkı var ki yeni nesil ninni modunda. Yiğenlerinize, çocuklarınıza, kardeşlerinize ninni diye kandırmaya çalışabilirsiniz. Dünyaca hayran kitlesine sahip koskoca Super Junior eeee eeee demiş canım daha ne istiyorlar aaaa. :))
          Be My Girl şarkısınında lalalalalala kısmını pek sevdim.:) "Sunflower" ile "My Love My Kiss My Heart" şarkıları da beni isimden yakalayan şarkılar. Albüm gerçekten güzel. Suju dinlemeyi çok seviyorum canım napayım.:)))
         Diğer şarkıları da siz keşfedin diye susuyorum. Diğer albümler kadar güzel bence 5. albümüzde.
         Kangin geldi yine aklıma benim. Acaba o olsaydı onun teaser fotosu nasıl olurdu? Çok mu şaşırtırdı bizi yoksa pek değişikliği olmaz mıydı? Acaba o şarkının hangi kısımlarını söyler, tarzı nasıl olurdu?
         Peki Hangeng... O nasıl bir tarzı olurdu? Siwon gibi disko topu ile mi karşımıza çıkardı. Gerçekten onları çok özlüyorum. Aynı şekilde Ki Bum'u da düşündüm.
         Kangin döndükten sonrada umarım grup bir arada kalır. Bence kalır canım. Böylesine bir başarıya sahip grubu SM dağıtmaz kesinlikle.
         Sırada merakla beklediğimiz en derin konu Leeteuk ve Heechul'un askere gidiş halleri var. Ben isterim ki gitmesinler ama yine de çok merak ediyorum onları asker traşı içinde. 2 yıl uzun görünsede zaman geçiyor arkadaşlar.... Bakın Kangin'in 1 yılı bitti bile değil mi? :)))
        
         Bugün klibin yayınlanmasından bir kaç saat sonra Super Junior basın toplasının da yaptı ve bakın ne kadar normal sevdiğim gibi duruyor hepsi. Ben onları her halleri ile seviyorum gerçi ama...:))


        Ben size Siwon sarı kalmaz dememiş miydim? İşte bu da bahsettiğim kanıtım. :))
ŞYUPEO JUNİEO.... (Super Junior)- OR :)))


( Bu arada Hayırlı Ramazanlar Sevgili Okurlarım... :) )

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder