9 Ağustos 2011 Salı

The Woman Who Still Wants to Marry



          Bu kadınlar hala evlenmek mi istiyor? Bu kadınlar kiminle hala evlenmek istiyor? Dizinin adı biraz acımasız bence.:)) Her ne kadar bizim yazarımız yolun yarısı 35tir desede 30 a giren insanlar sahip olmak zorunda oldukları olgunlukları ile sahip olmak istedikleri hayatlara sahip olamamanın acısını yaşıyor. Aslında günümüzde yolun yarısı bile değil artık. Bitişi gibi 30...:) Yani dizi bunları düşünen 30 yaşına geçiş yapmış kadınların öyküsünü anlatıyor. :)
          Kabul edin bu kez diziyi güzel özetledim.:)) (Bir kendimi beğenmişliğim eksikti.:) )
 

          Ben hayatım boyunca reyting ölçümlerinden nefret ettim. Ne zaman güzel sevdiğim bir dizi olsa kenarda köşede kaldı reyting listesine giremedi diye kimse izlemiyor önyargısına anında varılıp kaldırılırdı. Ama Kore'nin reyting listesine nedense derinden gelen bir güven duygusuna sahibim. Bu dizide işte bunu daha bir idrak ettim. Dizi izleyicinin dikkatini çekmemiş ve listeye girememiş ki bence bu durumu sonuna kadar hak etmiş ben izlerken çok sıkıldım çünkü.
         2009 da KBS2 dizisi olan The Man Who Can't Get Married'in kadın versiyonuymuş bu dizi. Evlenmeyi bir türlü beceremeyen adamın (ki bu adam aslında o kadar da istekli değildi), evlenmek için çırpınan kadın versiyonu yani (ki bu ablalardan biri evliliği fena takmış kafasına.)
        Üç başrol kadının hayatı 30 yaşına varmışta evlenmemiş olan kadınların 3'e ayrıldığını gösteriyor.
1) İçin için evlenmek istersiniz, bunu ara sıra dile getirirsiniz, ama her olumsuz durumu düştüğünüzde bunu başaramayacağınızı düşünür kahrolursunuz, sonra yeniden denemek için umutlanırsınız.

2) Hiç birşey düşünmenden sadece evlenmek istersiniz. Çevrenizdeki her insan ya evlenilecek bir erkektir yada evlenilecek bir erkek tanıyordur.
3) Evlilikle işiniz yoktur. Hayatınızı yaşamaya düşünürsünüz yanlızca. Evliliği yük olarak görür, özgürlüğü tadını çıkarmaya bakarsınız. Ve de siz kendi ayaklarınızın üzerinde durmayı daha çok seviyor ve önemsiyorsunuzdur.
        İşte bu üç maddeyi karakterle ile eşleştirecek olursak;
1)
Lee Shin Young
2) Jung Da Jung
3) Kim Boo Ki


        Dizinin başrol kadın oyunculularına birşey demiyorum. Ama Kim Bum'a diyecek çok sözüm var.
Çok severim Kim Bum'u. Boys Over Flowers ile gönlümüze yerleşen, Kim So Eun ile pek yakıştırdığımız bu mimimini sevimli oğlanı nasıl kendisinden 11 yaş büyük bir ajumma ile yakıştırmamı, kabul etmemi beklerler hiç anlamadım vallahi. Aralarında zerre kadar uyum göremedim. Hele o yakışıklı bebek yüzlü, çiçek yüzlü oğlancık bir de güzelim saçlarını beyaza boyadı yaa. Ahh canım benim ya ne gerek vardı bu projeye. Hiç yakıştıramam Kim Bum'u buraya ne yalan söyleyeyim.
        2009 da KBS2 'in Boys Over Flower'ı ile pek bir ünlenen oyuncuları; 2010 da MBC sayesinde bir adım gereğe düştüklerini hissediyorum. Playfull Kiss Kim Hyung Joong, Personal Taste Lee Min Ho, The Woman Who Still Wants to Marry Kim Bum. Olsun ben onları projeleri çok tutmasada, yada beğenmesemde hala seviyorum.:))
        Dizide herkes birbiri ile pek bağlantılıydı maşallah, hatta bir ara tüm yollar Ha Min Jae 'nin annesi Choi Sang Mi çıktı. Çok çok komik bir dizide değildi ne yazık ki.
       Ama OST'lara lafım yok. Onları gerçekten sevdim.:))
       İzlemediyseniz çok da birşey kaybetmemişsiniz, bence izlemeseniz de olur. Ama karar size kalmış tabiki belkide seveceksiniz.:))



Adı: 아직도 결혼하고 싶은 여자 / Ajikdo Gyeolhonhago Shipeun Yeoja
(Hala Evlenmek İsteyen Kadın)
Bilinen Adları: The Woman Who Still Wants to Marry, Still Marry Me / City Lovers
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 20.01.2010 – 11.03.2010
Yayınlandığı Günler: Çarşamba & Perşembe 21:55


Oyuncular:

  • Park Jin Hee / Lee Shin Young

  • Uhm Ji Won / Jung Da Jung

  • Wang Bit Na / Kim Boo Ki

  • Kim Bum / Ha Min Jae

  • Choi Chul Ho / Na Ban Suk

  • Lee Pil Mo / Yoon Sang Woo

  • Park Ji Young / Choi Sang Mi



Soundtrack:
01 One Two Three – 4minute
02 İtiraf 고백 – 김범 Kim Bum
03 Aşkın Açık 사랑을 열다 – 박지헌Park Ji Heon
04 Güzel Kız – 별 Byul
05 Gitarımı Kıran Kadın내 기타줄 끊은 여자 – 김범 Kim Bum
06 이런생각 – 차은주 Cha Eun Ju
07 Sevgi – 백지혜 Baek Ji Hye
08 Gözyaşları ve Yıldızlar눈물이 별되어 – 도예은 Do Ye Eun
09 Bana İzin Verecek다가가도 되나요 – 김예슬 Kim Ye Seul
10 Bugünkü Hava Durumu오늘의 날씨 – 러블리(Lovely)
11 Geriye Baktığımda Yoksun – Various Artists
12 Otuz Dört Adet Çiçek꽃다운 서른넷 – Various Artists
13 Mojoya İhtiyacım Var – Various Artists
14 Gülümsemeye Sahip – Various Artists
15 Straight No Looser – Various Artists
16 Gerçek 현실 – Various Artists

9 yorum:

  1. Şimdi diceksin ki gittinde bu yazıyı nerden buldun;tazecik yazılar orda dururken.:))Altın Cümleler için işe koyuldum ve önceliği izlediğim dizilere verdim.Bide baktım hiç yorum yok atlayıcerdim işte öyle:))

    Bu yazının Altın Cümlesi bence;
    'bu mimimini sevimli oğlanı nasıl kendisinden 11 yaş büyük bir ajumma ile yakıştırmamı, kabul etmemi beklerler hiç anlamadım vallahi.'.

    Kesinlikle öyle Kim Bum kuzucum o ya babyface:))Hani gitmemişti o role ama oyunculuğuna o kadar laf söyleyemem yinede iyi kıvırmıştı bence.(Son bölümleri saymazsak.Hele o final izlediğim en saçma kötü finaldi.)
    Valla böyle dizilere laf söyleyip eleştiriyorum;korkmaya başladım başıma gelicek diye.(Allah korusun!):))İlki Dal Ja's Spring'di ikincisi Oh My Lady'di üçüncüsüde buydu.Bundan sonrada bıraktım genç oğlan ajumma aşkları izlemeyi.:))

    YanıtlaSil
  2. Aynen bende eleştirip duruyorum ama benim geleceğim de çok parlak sayılmaz dizilerden. Bende buradaki ajumma olmaktan yada dizilerde araya sıkıştırılan byeontae nuna olmak korkmaya başladım:D

    YanıtlaSil
  3. :)) Aynen aynen ya bide arada hak vermiyo değilim ajummaya sonuçta karşısındaki Kim Bum...
    Nasıl desin hayır.:))Çok oldu izleyeli tam hatırlamıyorum ama başlarda direnmişti sanki dimi?
    Ama Ha Min Jae de az değildi yok mumlar serdi yola,şarkı besteledi falan.Sanırım ondan sonra korkmaya başladım.:)

    YanıtlaSil
  4. Hehe:)) Direnmişti evet uyduruktan:D Hatta uyduruktan ayılmışlardı bir ara yanlış hatırlamıyorsam. Ama acayip sırıtıyordu aralarındaki yaş farkı hala kabullenebilmiş değilim.:D Buna rağmen bende tüm ajummalara hak veriyorum için için:))

    YanıtlaSil
  5. Evet evet şimdi hatırladım hatta üniversiteden arkadaşlarını kıskanıyordu falan.Ayyy çok iğrençti.Allah korusun ya.:))Bide annesi vardı oda neydi öyle ya:))İstemem yan cebe mode on ajummaydı valla :D

    YanıtlaSil
  6. Ay sorma o annesini. Ne tuhaf anne. Her taşın altından o çıktı yani. Hem oğluna izin vermiyor, hemde oğlu ile aynı durumda. "Hoca verir talkımı kendi yutar salkımı" atasözümüzü burda diziye armağan etmek istiyorum. :))

    YanıtlaSil
  7. :D Aynen öyle.Şok olmuştum ya bi sahnesi vardı ya hani omooo omooo diye bağırmıştım :))Yok yok bu dizi klasik Kore dizisi çizgisinden çok kaymıştı :D

    YanıtlaSil
  8. Haklısın canım, hatta bu dizi bir çok çizgiden kaymış bence:D

    YanıtlaSil