5 Şubat 2011 Cumartesi

The Man Who Can't Get Married

    The Man Who Can't Get Married korece tek kelime bilmediğim (hala korece konuşamıyorum ama en azından bir kaç kelimeden fazlasını biliyorum artık :d), Korece bir kelimeyi bilmeyi bırakın, Korece'nin henüz kullağıma pek bir acayip geldiği dönemlerde hiç birşey anlamadan izlediğim tek dizi.
    Jang Geum'ı ikinci izlediğim sıralarda Kore'nin KBS 2 kanalında oynamaya başlamıştı dizi. Bende başlayan Ji Jin Hee hayranlığı sayesinden netten online izlemeye çalıştım bu diziyi. Tabi Kore saati ile buranın saati farklı, benim için o saati tutturmak çok zordu. Takıla takıla hiç birşey anlayamadan izledim diziyi. Korece ilk dizim olur kendisi bu yüzden.
    Ji Jin Hee gerçekten yakışıklıydı dizide . Bunu söylemeden geçemeyeceğim.


    Konusundan bahsedecek olursak 40 yaşına girmek üzere olan ama hala evlenememiş bir adamın öyküsü anlatılıyor. Zaten dizinin Türkçe meali " Evlenemeyen Adam". 
    Cho Jae Hee tek başına yaşıyan ve bir şirketin baş mimarı olan ters, geçinilmesi zor birisidir. Kadınlardan kaçar kaçmasada anlaşamaz. Ancak buna rağmen komşusu, iş arkadaşı ve doktoru olan 3 kadın tarafından hayatı çerçevelenmiş bir hal alır. Bu çerçeveye bir de annesi katılınca Cho Jae Hee için hayat eskisinden farklı bir hal almaya başlar.
    Jang Moon Jung 40 yaşına girmek üzere ve babası yüzünden görücü randevularına katılmak zorunda olan bir doktordur. O da yaşıtları gibi evlenmek istese de gittiği randevularda gönlüne göre birini bulamamıştır ve artık bu randevu işinden de sıkılmaya başlar. 
    Jung Yoo Jin çektiği maddi sıkıntılar yüzünden bir akrabasının boş evine bir süreliğe yerleşir ve Cho Jae Hee'nin komşusu olur. Cici mi cici Yoo Jin yanlız yaşayan bu adamın tüm tersliğine ve soğukluğuna rağmen birgün kendini ondan hoşlanmış bir şekilde bulacaktır.
   Park Hyun Kyu, Cho Jae Hee'nin iş arkadaşıdır. Onun sayesinde bir tesadüf sonucu Yoo Jin ile tanışır ve ona aşık olur. Hyun Kyu kızların tam da hoşlanmayacağı bir özelliğe sahiptir: cimrilik... Her zaman az para harcamaya çalışır ve yemek biletlerini kullanabileceği yerlere gitmek ister. Bu da Yoo Jin'i kendisinden itmesine sebep olur.
    Yoon Ki Ran, Cho Jae Hee'nin bir diğer iş arkadaşıdır. Oda 40 yaşına girmek üzeridir ve tüm tersliğine rağmen her zaman Cho Jae Hee'den gizli gizli hoşlanmaktır.
    Tüm çapraz ilişkiler içinde Cho Jae Hee'nin anlaşabildiği tek şey komşusu Yoo Jin'in köpeği Sangu'dur.


    İşte karakterler ve konu böyle ama benim kişisel yorumuma gelirsek; zaten alt yazı olmadan izlediğim için pek birşey anlayamadım. Yanlızca ilk iki bölümü alt yazılar çıktığında izlemiştim.
İlk bölümde bir spagetti sahnesi var; şahane. Cho Jae Hee bir kadına spegetti anlatıyor ama anlatışı görün. Çok gülmüştüm. Hele Ji Jin Hee yi o kadar ciddi bir halde Jang Geum'da izledikten sonra burda bu şekilde izlemek çok garip gelmişti.



   Dae Jang Geum'ın biricik kralı Im Ho'nun burda Ji Jin Hee'ye bir sarılışı var onuda görün derim. Im Ho da pek bir acayip göründü gözüme Jang Geum'dan sonra:d .
 
 


    Herkes Kim So Eun'ı Boys Over Flowers'da tanırken ben onu bu dizi de tanıdım ve çok sevdim. Yoo Ah In'e gelirsek bu dizide hiç albenisi yoktu gözümde. Ama sonra çok fikrim değişti. Onu da sırası geldiğinde anlatacağım. (H)



    Dizi gördüğüm kadarıyla komik eğlenceli bir diziydi. Ama alt yazılı hali nasıldır bilemem. Bilenler bana söylesin. :)


Diziden teknik olarak bahsedecek olursak;

Adı: 결혼 못하는 남자 / Gyeolhon Motaneun Namja
Bilinen Adları: The Man Who Can't Get Married / He Who Can't Marry
Tür: Komedi, Romantik
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: KBS2
Yayın Tarihleri: 15.06.2009 - 04.08.2009
Yayınlandığı Günler: Pazartesi & Salı 21:55

Soundtrack: 
The Man Who Can't Get Married Soundtrack (OST)
01 İyi bir gösteri그녀에게 잘 보이기 - W.Praise
02 Seni seveceğim 사랑핼래 - Byul
03 Ben güzelim 그대는 예뻐요 - Shin Hye Sung
04 Zor seni sevmek 널 사랑하기가 - Ji Jin Hee
05 Reçete 레시피 - Um Jung Hwa
06 Alev 불꽃 - Miri
07 Oh3 - 글라라
08 Branç - Yoon Hee Sung
09 Alev 불꽃 - Ayana
10 Pazar - Yoon Hee Sung
11 입가에 맴돌던 얘기 - Mi:ne
12 그대는 예뻐요(Inst.)

Oyuncular:

  • Ji Jin Hee / Cho Jae Hee


















  • Uhm Jung Hwa / Jang Moon Jung



















  • Kim So Eun / Jung Yoo Jin

















  • Yoo Ah In / Park Hyun Kyu 

















  • Yang Jung Ah / Yoon Ki Ran

















  • Sangu

















  • Im Ho / Park Kwang Nam 

















  • Jun Yang Ja / Kang Hye Ja 

  • Kim Byung Gi / Jang Bong Soo

6 yorum:

  1. bir seey sorabilir miyim? bu izleme listeniz begeniyye goremi izleme sırasına goremi?

    YanıtlaSil
  2. bu dizinin türkçe alt yazılı versiyonu var mı ?

    YanıtlaSil
  3. Hevesle izlemeye başladım. Ama düzgün versiyonunu bir türlü bulamadım. Bütün sitelerde dailymotion şeklinde. O da tam ekran yapmıyor :/

    YanıtlaSil
  4. Dailymotion tam ekran oluyordu aslında ama yine mi oynadılar site ile acaba?

    YanıtlaSil