3 Eylül 2018 Pazartesi

Lovely Horribly

          Bu yazıya nasıl başlamalıyım bilmiyorum. Sonunda beni heveslendiren bir dizi buldum diye mi? Park Shi Hoo geri döndü diye mi? Yoksa 'K'ore Günkükleri geri döndü diye mi?

Bu saçma karmaşayı sizlere bırakıyorum ve ben uzatmadan dizimize geçiyorum.



         Dizimiz romantik komedi korku türlerini içinde barındıran ilgi çekici bir senaryoya sahip. Paranormal olayların komedi ile harmanlandığını söyleyebiliriz özetle. Henüz romantizme ulaşamadık ama gelecek bölümler kader bağlantısı ile güzel romantik sanheler umut ediyoruz izleyici kitlesi olarak. :)

Diziyi Two World W dizisine benzetenler de var. Bir açıdan o havayı verse de esinlendiklerini söylemek çok daha doğru olmaz bence. Bende hafif bir Master's Sun havası hissettim ona bakılırsa. Abartsak hepsini death note bile bağlarız yani. Çok mu zor. Ama diziler illa ki birbirine benzeyecek. Sonuçta sayısız dizi yapılıyor her yıl. Ama ben diziyi gayet başarılı ve orjinal bulduğumu söylemek isterim.

Herşeyden önce korku türünü hiç ama hiç sevmem. Korkuyorum basit. Ama burada korkamıyorsunuz.
Neden?
Becerememişler mi?
Hayır!
Gayet başarılı olmuş ama o korkunç anların sonuna öyle eğlenceli sahneler yerleşmiş ki adeta ters köşe oluyorsunuz saniyeler içerisinde... Korkunun yerini kahkahalar alıyor yüzünüzde.
O yüzden çok başarılı bir yapım oldu gözümde. Korkmayı sevmeyen ben; gülmeye bayıldığım için severek izliyorum her bölümünü.

          Dizinin 03/09/2018 tarihine kadar yarım saatliklerden oluşan toplam 12 bölümü yayınlandı. Her pazartesi salı yarım saatten toplam 4 bölüm yayınlanıyor haftada. Dizinin final bölümü ise 32. yarım saatlik bölümde gerçekleşecek. Bu da tarih olarak 2 Ekim 2018 gününe tekabül edecek herhangi bir aksaklık olmadığı sürece.
           Reyting Listelerine baktığımda gidişat çok iyi görünmüyor Kore açısından. Ama internette ün saldığını gördüm bir iki gözlemle.

          Dizinin başrollerini Park Si Hoo ve Song Ji Hyo paylaşıyor.

          Adetimiz ilk başrol namjamızdan bahsedelim. Kariyerinde tam zirveye çıktı dediğimiz adam bir skandalla sarsıldı ve ekrandan yıllarca uzaklaşmak zorunda kaldı. Skandalda ne kadar masum ne kadar suçluydu bilinmez çok ilgilenmedim sonrası ile çünkü ama adamın kariyer bir anda yerle bir edilmek istendi bu bir gerçek. Aradan yıllar geçti önce OCN dizi ile geri dönüş yaptı Park Shi Hoo, ardından uzun soluklu bir dizide başrol oynadı geçen yıl ve başarılı oldu. Sonunda oyunculuk kalitesine yakışan bir KBC projesi ile karşımıza çıkabildi bu yıl.
          Yoo Phillip karakterini çok başarılı bir şekilde canlandırdığımı söylemek isterim ben. Kişiliğini bilmem ama yıllar içinde oyunculuğunu geliştirmiş başarılı bir aktör bana göre Park Shi Hoo şi.

          Song Ji Hyo şi ilk tanıdığımızda kıl olduğumuz Goong 'daki Min Hyo Rin di. Zaman nasıl bir kavram ki gerek oynadığı karakterler sağolsun, gerek ki hatta katkısı çok büyük Running Man sağolsun sevdiğimiz bir insan oldu Song Ji Hyo şi.
          Ben Oh Eul Soon karakterinin üzerine çok yakıştığını, çok başarılı bir seçim olduğunu söylemek isterim kendi adıma.



          Eski adı ile BEAST yeni ismi ile HIGHLIGHT grubunun elma şekeri Lee Ki Kwang ve T-ara Ham Eun Jung dizimizin Kpop kökenli oyuncuları. Lee Ki Kwang 2. adamken, Ham Eun Jung'un kötü olması hiç hoşuma gitmedi ama napalım.
Son olarak ana cast da Choi Yeo Jin şi yer almakta. Genelde kendisini kötü roller görsek de göre göre sevmişiz demek ki ki bende burada ölünce üzüldüm.
Ups! spoi mi oldu yoksa; hayır daha hiç birşey olmadı. Spoilerimiz az sonra başlayacak.

          Öyleyse birazda çektiklerimiz konuşsunuz çingular... "SPOİLER"

Ana karaktermiz Phillip; yazdıkları mı gerçekleşen yoksa gerçekleşenleri mi yazan bir psikopatın yanında olup olmadığı şüphesi içinde hesap sorarken; ortam gayet ciddiyken, seyirci bile şüpheliyken bir kapı açılır ve dikkatler yerle bir olur. Sonuç:
Seyirci kahkahayı patlatır. Başa sarıp tekrar gülenler var içinizde biliyorum:D

Bu sahneye gülmek için izlemek gerek, hala izlemeden spoi mi okuyorsunuz bakayım siz.

           Seyirci tam da beklediği romantik sahneyi buldum hevesine kapılsın havası veren ama gülmekten yerlere yatıran bir sahne daha....

Yukarı tırmanmak yerine aşağıya inmeye çalışsa bence daha mantıklı olurdu ama
işte dizi ne yapalım.

Ve o merdivenlerden kamyonun arkasına düşen adam;
 kamyonun üstüne düşmüşten çok bu duruşu ile kötü yola düşmüşe benziyor ama... 😜
          Ve biz bu hayat kurtarışının ardından klasik kıza sarılacak, hayatımı kurtardın diyecek diye beklerken başrolümüz Philllip kızımızın yakasına yapışıp hesap sorar.


Bazı izleyiciler başrol erkeğin pısırık olmasını pek beğenmemiş, ben beğendim valla. Masal vari adamlara doyduk kızlar erkeklerde insan korkabilir, gerçeklerle yüzleşin artık. 

Üst katı çökertip, dünyanın yargarasını kopardıktan sonra yatağın üzerine düşüp hiç birşey olmamış gibi davranan bu pişkin adam daha sevimli bence diğerlerine göre. 😍

pardonin dibi bir sahne... 
Özetle ben severek izledim ve severek izlemeyi düşünüyorum kendisini. Zira çokça yarım dizi bıraktım bu ara. Temenni ediyorum ki bu onlardan biri olmasın. Haftalık başlamasaydım bir çırpıda bitirebilirdim aslında birazda pişman gibiyim.  6 saatlik yayınlamiş bölümleri bir çırpıda izledim olsa daha izlerdim. 



          Son olarak çok beğendiğim bir şarkıyı bırakıp gidiyorum buraya. Dizinin ilk iki yani 2-4 bölüm sonunda çalan 1977 yılından kalma eski bir şarkı. Ben çok sevdim duyar duymaz.
Ne var ki sesi de duyar duymaz tanıdım, adamın yüzü gözümün önünde belirdi resmen.
(Ses ölçer gibi kulaklarım var beh...)
Ajussi gençliğinde şarkıcıymış demek. Kim mi bu ajussi...


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder