10 Eylül 2018 Pazartesi

Risky Romance; izlemeli...

Selam çingular,

Bugün sizlere çok tatlı bir dizi getirdim. Risky Romance.
       
     Yıllardır KDrama izliyoruz öyle değil mi? Her yıla damgasını vuran çoğunlukta olan türler yayınlanıyor. Son zamanlarda herkes değişiklik peşinde, derinlik peşimde, kalite peşinde, kronik olay örgülerinde, klasik karakterlerden oluşan dizilere pek revaçta değil. Aksine herkes kaçışta. Yine mi klişeler deyip kaçmakta.

          Heh biz de zaman zaman sıkıldık. Bu sözleri sarf ettik ama işte insanda bir alışılmışlık da yapıyor bu diziler ki o günleri özleyip "ahhhh o sevdiğim filanca dizinin tadını alabilsek" diyoruz zaman geliyor.
          Çok dizi izliyorum; bir çoğunu bitiremeden yarım kalıyorlar. Sanki dizinin tadı tuzu, bir şeyi eksik geliyor bir noktadan sonra. Sırf bu duygu yüzünden haftalık dizi izlemeye başladım. Nasılsa haftada 2 bölüm yayınlanıyor, iki saatte biter yarım bırakmam düşüncesiyle. Ama yine olmadı haftalıkta olsa yarım bıraktığım çok dizi oldu. Hiç bir dizi bende eskisi gibi sonsuz izleme isteği uyandırmıyordu bir süredir.

          Fakat Risky Romance sonsuz izleme isteğimi tekrar uyandırdı. Çok özel bir tarafı yok belki ama benim gibi komedi romantik sevenler için çok tatlı bir dizi kesinlikle. Komedi romantik diyorum çünkü, komedi ile başlayan hikayemiz romantizme doğru çok tatlı tatlı akıyor.

          Aslında dizide ticari yöntemler yok değil. Doktor dizileri sevildiği için "bir hastanede geçsin" demiş yazarımız, yanlış anlaşılmaya başlayan, saf temiz başrol kızımız, çok kötü kıskanç yan karakterimiz, başta iyi olup sonradan insan olmanın bencilliğine yenilmiş bir de 2. adamımız var dizide.

          Ama ana karakterimiz, başı beladan kurtulmayan travmatik adamımız o kadar güzel götürüyor ki diziyi. Beni ilk izlediğim dizilere götürdü uzun zamandan sonra.
Aşık olunası mükemmel adam, yakışıklılık desen yakışıklılık, karizma, boy pos, seksilik, on parmağında on marifet yetenekli bir doktor. İyi kalpli, sadık, duygusal, temiz, titiz, yemek yapmak konusunda da efsane bir adam. Özetle tüm kızların hayalini süsleyen yegane koca adayı.

           Peki bu rüya adama kim hayat veriyor derseniz? Doğru cevap 👏Hepimizin Queen In Hyun's Man'de severek izlediği Ji Hyun Woo.
          En son Trot Lovers'ı onun hatırına bitiren ben, Angry Mom'da (yarıda bıraktığım için) şöyle ucundan gördüğüm Ji Hyun Woo ssi'ye bu rolü fazlaca yakıştırdım. O kadar güzel oturmuş ki ona Dr. Han olmak... Ahh çingular anlatılmaz izlenir. Hiç bir şey için değilse bu adam için bu dizi izlenir.

Benim anlatışım mükemmel adam olsa da Han sonsengim o kadar da mükemmel bir halde değil. Trafik kazası geçirmiş, psikolojik olarak bazı yaraları olan bir adam. O yüzden belki de daha da sahiplenip seviyorsunuz keratayı. Öküz olduğu yerlerde bile kıyamıyorsunuz. Bir de itiraf edelim bayanlar biz biraz gıcık ve öküz seviyoruz malesef. Ama bu adam sevince yine tam da bizim bayıldığımız gibi şeker mi şeker namja dapke şahane birşey oluyor. Sevgisi dizlerinizin bağını çözebilir dikkat.😂 Tavsiyem izleyin bu adamı.

           Dizi dediğim gibi klişeleri olan bir yapım. Ama bence akıcılık başarılı, tek düze sıkan bir klişelikten çok sevilen özlenilen klişeleri var dizimizin. Diziyi anlatmaya değil, hala okuyan varsa bu blogu; izleyin demeye geldim. Sadece bugünlük dizimizin son 2 haftası var. Hatta bu haftayı saymaz isek ki saymayalım. Haftaya salı final veriyor tatlı dizim. İçime bir hüzün çöktü şimdi. Lakin dertlenmeyin siz. Zaten dizi bir solukta izlenecek tatlılıkta. Ben bir solukta izledim kendisini bu hafta. Gerçi altyazı sıkıntılı, ben sağda solda dolaşa dolaşa izledim. Siz tamamlanınca başlayın hatta. Ama mutlaka izleyin ve yorumlarınızı benimle paylaşın.

          Dediğim gibi izleyin demeye geldim sadece. Diziyi ayrıntıları ile inceleyeceğim devam yazımızda görüşmek üzere o zamana kadar izleyin mutlaka.
Bol spoili bir yazı olacak malum.  (12.01.2019 Güncelleme: Beklenen spoiler geldi.Tık Tık...)

Bir yerlerden tanıdık geldi mi?





Spoisizliğe yine dayanamayan ben...

8 yorum: