29 Kasım 2018 Perşembe

Yıllar Sonra MAMA: 2018 Adaylar (Bölüm-2)

<------- Önceki        




         MAMA 2018 serimizin 2. bölümüne hoşgeldiniz sevgili çingular...

          Bugün sizlerle performansları izleyip değerlendireceğiz. Bu bölüm benim en sevdiğim bölüm olma özelliğini taşıyor bu yüzden.
          Başlamadan önce bir uyarı da bulunmak istiyorum. Yorumlarım sert olmuş olabilir kişisel algılamayın. Kişiliğe yönelik algılamayın. Bilgili olmadığımı, ilk kez dinlediğimi izlediğimi unutmayın. Anlık reaksiyon tepkileri olarak düşünmenizi rica ediyorum. İyi seyirler...


7. En İyi Dans Performansı Solo


SUNMI - Siren

Abla (lafın gelişi abla bu arada) sexy olacağım diye saçlarını elleye elleye yağlandırdı resmen ya...
Hele o sondaki sexy olma çabalı bakış ve kaşını kaldırmaya çalışması... Bana komik geldi üzgünüm.


Seungri - 1,2,3

Kızla dansından sonra o mikrofonu alışı çok profesyoneldi. Herkes yapamaz fikrimce. Yıllardır sahnede olmanın verdiği tecrübe çok belli. 
Mükemmel değildi ama güzel performanstı bence.


CHUNG HA - Roller Coaster

 En iyi performans olmak için bana çok sıradan geldi ama...


HyunA - Lip&Hip
Üzgünüm ama sevmiyorum ben bu kızı ya... Her senede sevmediğim için karşımda... 


Hyolyn - Dally (Feat. GRAY)

Önce bizim Sistar Hyolyn olduğu aklıma gelmedi yalan yok. Sonra aa şaşırma edaylarıyla tanıdık sevincimi hüzne dönüştürdü. Hyolyn 'nin sesini çok kaliteli bulurum ben ama..
Burada Hyolin dans etmemiş zaten totosu dans etmiş sadece +15 modunda.



An itibariyle bu yıl MAMA seri yazımda bir değişiklik yapmaya karar verdim çingular.
 Oy vereceğim adayı da sizlerle paylaşacağım. 
Kategorideki adayların içinde tek erkek aday SeungRi'ye oyumu veriyorum. 
Karşı cins olmasından değil, 
BIGBANG torpilinden değil. 
Diğer adaylar ile kıyaslayınca hak edenin o olduğunu fark ettiğim için. 


8. En İyi Dans Performans Erkek Grup


Wanna One - BOOMERANG

Performans da güzel ama ben performansı izlerken şarkıyı çok sevdim. Boomerang deyişleri çok güzel... 


GOT7 - Lullaby




MONSTA X - Shoot Out




BTS - Fake Love

Bir ay önce tesadüfen dinlediğim ve sevdiğim bir şarkı Fake Love. 
Dans performansı da çok beğendim. Ne yalan söyleyeyim beklentim de çok büyüktü açıkçası. BTS o kadar popüler ki sevenleri o kadar çok ki...
Çocuklar performans sergilerken kendini parçaladı resmen ordan oraya koşarken emeklerine haksızlık etmemek gerek...


SEVENTEEN - Oh My

Beğendim; şarkıyı da danslarını da... Ama en çok sonunu beğendim performansın.


PENTAGON -Shine

Herşey güzeldi. Şarkı güzeldi, dans güzeldi, üyeler sevimliydi. Ta ki takım elbisenin altına şort kombinini fark edene kadar. Grubun en sırık adamına -ki grubu kesinlikle tanımıyorum- şortlu takım elbise giydirmişler. Acımamışlar çocuğa, herhalde stilistlerinin galezi falan var. :D



Bir önceki kategorinin faciasından sonra bu kategori çok iyi geldi bana. 
Hepsi başarılı ama Wanna One ile BST ile arasında kaldım.


9. En İyi Dans Performans Kadın Grup


AOA - Bingle Bangle




TWICE - What Is Love




BLACKPINK - DDU-DU DDU-DU




Red Velvet - Bad Boy




Lovelyz - That Day



OH MY GIRL - Secret Garden



Kime oy versem bilemedim. BLACKPINK'i o kadar çok izlemişim ki gözüm alıştığımdan diğerlerinden daha mı iyi yoksa aynı mı bilemedim. Oysa başlamadan onlara veririm diye düşünmüştüm. Oh My Girl daha koreografik bir dansları varmış gibi de geldi. Siz hangisi dersiniz?




10. En İyi Vokal Performansı Solo


Roy Kim - Only Then

Ses güzel, şarkının sözleri güzel ama.. ama bir kopukluk var anlamlandıramadığım... ritim mi şarkının sözlerine hızlı kalmış acaba... Müzikten de çok anlamam ya...


Park Hyo Shin - Sound of Winter

Şarkı çok güzel, hele Park Hyo Shin o kadar güzel söylemiş ki insanın dinledikçe dinleyesi geliyor. 
Lakin şarkıya dair orjinal yani Park Hyo Shin'in seslendirdiği ne bilir klip ne bir performans var. Listelerde çıkar çıkmaz All-Kill yapmış bir şarkıya niye ulaşamadığımı anlamış değilim. Yalnız her yerde cover'ı var şarkının önüne gelen şarkıyı söylemiş sinir oldum. Bırakın sahibi söylesin. Bende Teaser'ın altındaki verdikleri linkten üye olarak dinledim. Tavsiyemdir dinleyin.
 Bilen varsa neden bu şarkıyı bulmak bu kadar zor ne olur bana söylesin.

Im Chang Jung - There has never been a day I haven't loved you




Jung Seung Hwan - The Snowman



Heize - Didn't Know Me
Güzel şarkı...


Tahminimce bu kategorinin kazananı Park Hyo Shin olur.
 O kadar All Killl yapmış sonuçta...


11. En İyi Vokal Performansı Grup


iKON - LOVE SCENARIO



MAMAMOO - Starry Night

Koreografilerini beğendim. Ama en çok esmer ablayı (abla lafın gelişi benden 4 yaş küçükmüş) beğendim. İsmi Hwasa imiş. :)



MeloMance -Tale



BOL4 - Travel



BTOB - Only One for Me



MAMAMOO ile BTOB arasında kaldım...

12. En İyi Band Performans


DAYS6 - Shoot me



FT Island - Summer Night's Dream

Nadoo pogoşipta... Özlemişim FT Island dinlemeyi, özlemişim Hong Ki'yi... şarkı biterken poşippo diyince bir de... :)



Guckkasten - Stranger

Sanki Barış Manço'nun Dönence'sinden esinleşilmiş gibi bir girişi vardı şarkının. :)



Kiha & The Faces - Cho Shim

hhttps://www.youtube.com/watch?v=ixfXGcuINx4 bu şarkıyı hatırladınız mı?
Bundan 7 yıl önce yine aynı kategorideki bu 5 ajussinin şarkısı. O zaman şu yazımda bu ajussilerin performansını izlemek istediğim söylemişim. :)

İsimden değil sesten hatırladım bende. :)


HYUKOH - Love Ya




Ne bilim FT Island can ya. 
Gözümde hep bir numara... 
Hak ediyorlar da kesinlikle...


           İkinci bölümümüzde böylece bitmiş oldu sevgili çingucanlar.
Yarın son bölümde görüşmek üzere...



                                                                                                                Devam Edecek----->   


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder