30 Kasım 2018 Cuma

Yıllar Sonra MAMA: 2018 Adaylar (Bölüm-3)

<------- Önceki   







Kaldığımız yerden devam ediyoruz çingular.

Adaletli başladığımız oylamamız bakalım finalde nasıl son bulacak...






13. En İyi Hip Hop ve Urban Müzik


DEAN - Instagram





Jay Park - SOJU (Feat.  2 Chainz)






ZICO - SoulMate (IU)

Klip hoşmuş mu ne... Özellikle ayna sahnesi...




CRUSH - Bittersweet




Heize - Jenga (Feat.Gaeko)






Sanırım oyum ZICO onun ritmi daha hoşuma gitti diğerlerine göre... 
Yalan yok sözlerini pek dinlemedim 



14. En iyi UNIT( Alt Grup)



EXO - CBX / Blooming Day





Wanna One Triple Position - Kangaroo






gugudan SEMINA - Semina




BSS - Just Do It




Girl's Generation Oh! GG - Lil' Touch

Normalde SNSD cidden sevmem. Sevemiyorum napayım. Ama bu palli lalalalala kısmını beğendim. Şarkının ritmi de güzel. Sözlerini sevmeyeceğini biliyorum ama... :)


En sevmediğim kategori kesinlikle bu oldu. 
Neden?
 Alt grup mantığına oldum olasıya kılım çünkü. 
Grup demek birliktelik demek, biri olmadan diğerlerinin eksik olması demek. 
Ama adamız mı eksik o zaman alt grup kuralım. 
Her türlü para kazanıp Kpopçuları sömürelim kafasında olduklarını bildiğim için;
 sinir oluyorum. 
Peki kime oy vereceğim. 
Kesinlikle bu kategoride şike yapacağım ve oyumu Wanna One'a veriyorum. 
Çünkü dağılmalarını istemiyorum.
 Bu arada Wanna One yazısı gelecek. Araştırmalarımı yapıyorum. :)

15.Tik Tok En Müzik Video


BLACKPINK - DDU-DU DDU-DU
Klip hakkında izlediğim teori videosundan sonra klip o kadar farklı geliyor ki gözüme... 



TWICE - What is Love


Wanna One - Beautiful
Üç günde tek programla sevdim ben bu oğlanları. Klibin ilk yarısında ağladım yahu 



BTS - IDOL



SHINee - Good Evening
Teaser'ı olay olan klip... Kuyu içindeki gölge intihar eden Jonghyun'u temsil ediyor denmişti. 




İçlerinde en çok Wanna One Beautiful klibini beğendim.

İçlerindeki en hikayeli klipte onlarınkiydi. Zaten movie versiyonuymuş. 
Birde performans versiyonu var. Onu da beğendim.
 Şarkıyı da beğendim, sözlerini de beğendim. 
Dağıtmayın arkadaş bu grubu. Her işlerinden kalite fışkırıyor. 



16. En İyi OST


NU'EST W - And I ( Mr. Sunshine )
Şarkının sözleri resmen diziyi anlatıyor. Beğendim. :)

Roy Kim - No Langer Mine ( Familiar Wife )

Henüz diziyi bitirememiş olsam da (akıcı değil sıkıyor bazen) diziye çok yakışan bir OST... 




Park Hyo Shin - The Day ( Mr. Sunshine )




SEVENTEEN - A Teen ( A Teen )

Böyle dizi mi varmış dedim, ben hangi dünyada yaşıyorum acep?




Paul Kim - Every Day, Every Moment (Shall We Kiss First?)


17. Yılın Şarkısı


  • AOA - Bingle Bangle
  • BLACKPINK - Ddu du Ddu Du
  • DAY - Shoot Me
  • DEAN - Instagram
  • EXO-CBX - Blooming Day
  • FTIsland - Summer Night's Dream
  • GOT7 - Lullaby
  • iKON - Love Scenario
  • TWICE - What is Love?
  • Wanna One - Boomerang
  • Wanna One Triple Position - Kangaroo
  • gugudan SEMINA - Semina
  • Guckkasten -Stranger
  • Lovelyz - That Day
  • Red Velvet - Bad Boy
  • Roy Kim - Only Then
  • MAMAMOO - Starry Night
  • MeloMance - Tale
  • MONSTA X - Shoot Out
  • Jay Park - SOJU (Feat.2 Chaniz)
  • Park Hyo Shin - Sound of Winter
  • BTS - Fake Love
  • BOL4 Travel
  • BSS - Just Do It
  • BTOB - Only one for me
  • SUNMI - Siren
  • SEVENTEEN - On My
  • Girls'Generation-Oh!GG - Lil'Touch
  • SeungRi - 1,2,3!
  • OH MY GIRL - Secret Garden
  • Im Chang Jung - There has never been a day I haven't loved you
  • Kiha & The Faced - Cho Shim
  • Jung Seung Hwan - The Snowman
  • ZICO - SoulMate (Feat.IU)
  • CHUNG HA (Roller Coaster)
  • CRUSH - Bittersweet
  • PENTAGON - Shine
  • Heize - Jenga (Feat. Gaeko)
  • Heize - Didn't Know Me
  • HYUKOH - Love Ya!
  • HyunA - Lip&Hip
  • Hyolyn - Daily(Feat.GRAY)

18. Yılın Sanatçısı 

  • BLACKPINK
  • DEAN
  • GOT7
  • HAON
  • NATURE
  • NCT 127
  • NU'EST W
  • Stray Kids
  • TWICE
  • Wanna One
  • GWSN
  • Kim Dong Han
  • THE BOYZ
  • Red Velvet
  • Roy Kim
  • MAMAMOO
  • MOMOLAND
  • Park Hyo Shin
  • BTS
  • VINXEN
  • SUNMI
  • SEVENTEEN
  • IU
  • IZ*ONE
  • (G)I-DLE
  • GRIEND
  • LOONA
  • ZICO
  • CHUNG HA
  • TAEYEON
  • fromis_9
  • Heize
  • Hyeongseop X Euiwoong
  • Hwang Chi Yeul

          Son iki kategori diğer kategorilerdeki adayları içeriyor. Bu yüzden bildiğiniz üzere onları tekrar paylaşmıyorum. 

          Yılın sanatçısı kim seçilir bilmiyorum ama benim için yılın şarkısı Wanna One - Boomerang... Çok sevdim sürekli dinliyorum. Bu yıl en çok dinlediğim şarkı sevdiğim şarkısı oldu kesinlikte... Uzunca bir süre de dinleyeceğime eminim. Çok eğleniyorum dinlerken...

          Oylamanın bitmesine 9 gün kaldı. Ben oylarımı kullandım. 


          Wanna One'ın aday olduğu kategorilerin hepsinde kayıtsız şartsız onlara oy kullandım.BTS fanları da kayıtsız şartsız BTS'e oy kullanmış. Yüzdelik dilimleri görmek mümkün sitede...


         Ve böylece sevgili çingular. Bir MAMA serimizin daha sonuna geldik. Umarım sizler için faydalı olabilmişimdir.

O zaman ne diyoruz.... 
Boom Boom Boom Boomerang 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder