10 Aralık 2018 Pazartesi

MAMA: 2018 Ödüller Sahiplerini Buluyor; ilk Gün-KORE...

          Sıcağı sıcağına yazıyorum sevgili çingular.
Az önce 3 saatlik canlı yayınla MAMA'nın Kore ayağını izledim. Ve ödül törenin ilk bölümünü gözü yaşlı bir şekilde sonlandırdık.

          MNet Music Adwars ilk 1999 yılında yapılmış, ben ikinci sınıfa giderken, kardeşimin doğdu yıl. VE biliyorum ki bugün deli gibi Kpop takip eden bir çok çingunun doğduğu yıl, belkide henüz dünyada bile olmadığı bir yıl 1999.

          Bu yıl 19.'su düzenlenen Mnet Music Adwars ilk bölümünü Kore'de sahneye koydu bir kaç saat önce.
          İkinci kısım 12.12.2018 yani Çarşamba günü Japonya'da, son kısım 14.12.2018 yani cuma günü Hong Hong'da yapılacak.

           Kırmızı halı kısmını kaçırdığım için çok üzgünüm. Çünkü itiraf ediyorum aklımdan çıkıvermiş bugün olduğu neyse ki hatırladım ve koşarak açtım bilgisayarı.


          Benim için bu yıl MAMA demek Wanna One demek. Wanna One ile MAMA adaylarını yazarken tanıştım. Çok geç tanıştığıma üzgünüm. İyi ki tanıştım diye bilecek kadar şükür ediyorum. Ama bir  Wannable olmak resmen işkence?! Neden mi?

          Çünkü bir proje grubu olan Wanna One son sahnelerini sergiliyor artık sevenlerine. Sözleşme gereği, format gereği dağılacaklar. Herkes kendi yoluna gidecek. Bu gerçekten çok adaletsizce bir mevzu. Hem üyeler için hem hayranlar için hem de tartışmalı bir çok alt mezuları ile diğerleri için. Özetle ucu bir şekilde Produce 101 'e değen herkes için baştan aşağıya bir adaletsiz söz konusu. Neyse konumuz bu değil.

          MAMA'dan ilk ödülünü En İyi Trend kategorisinde kazandı az önce Wanna One. Teşekkür konuşması yaptıklarında onlar gülen yüzlerini soldurmadı ama benim içim acıdı. Son sahnelerinden biri izlediğim düşüncesi göz yaşlarımı körükledi. Böyle çaresiz anları kim sever ki...

          Neyse ki Wanna One 'ı kalan iki bölümde de sahnede canlı canlı izleyebileceğiz.
Ben o saatlerde işte olacağımdan izleyemeyebilirim. Yada istifa edebilirim bilmiyorum. 
,
Şarkıları da o kadar manidar ki... Tekrar görüşeceğiz... 
Buyrun beni ağlatan sahneyi bir de siz izleyin... 
Uri taşi manna... (biz tekrar görüşeceğiz.)



Ya hoşçakal deme diye fanlara ümit veren bu şarkı...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder