12 Aralık 2018 Çarşamba

MAMA: 2018 Ödüller Sahiplerini Buluyor; 2.Gün-JAPONYA...

          MAMA 2018 'in ikinci ayağı bugün Türkiye saati ile 11 de başladı ve 4:15 de Hong Kong'da görüşmek dilekleri ile son buldu.

         İşte olduğum için canlı yayını görsel olarak takip etmek benim için epey zordu. Mağazanın içinde Görevimiz Tehlike çektim kendi kendime.:D

         Ödül  töreninin Seul'deki ayağı Koreliler'ce pek eleştirilmiş. Çok soluktu, Japonya ve Hong Kong pek canlı olur kesin tarzında.
Haksız sayılmazlar. Bugün görsellik daha kalite gibiydi. Daha çok özenilmişlik vardı sanki bugün.
          Ayrıca MNet Çaylak Ödülü içinde de bir o kadar suçlanmış. Kendi projeleri olan IZ*One 'a ödül gidince bir alevlenme olmuş fanlarla aralarında.

IOI, Wanna One, IZ*One kusura bakmayın da tabi ki kendi adamlarını destekleyecekler yani...
Kaldı ki dağılacak ulan bunlar zaten, bir ödül almışlar çok mu? 

          Gecede en çok ödülü BTS aldı tam da beklendiği gibi. Sunucuların acaba kim dediği yerde ben BTS diyorum, hiç şaşırtmalar bizi.

          Sahne performansları da büyük bir ilgi ve şevkle izlendi. "Biz küçük bir şirketin ARMY'ler sayesinde büyüyen sanatçılarıyız" temalı daesang(büyük ödül) konuşmaları da pek manidardı.

           Wanna One'ın Top 10 da ödül aldığını görmek beni mutlu etti. Ama şu "kalan zamanımızda ve sonrasında bizi desteklemeye devam edin. " sözleri her seferinde yüreğimi burkuyor. Nedense üyelerde de bir hüzün hissediyorum. Ya da ben ayrılmalarına razı olmadığımdan bilinç altımın oyunununa mı geliyorum bilmiyorum.

           Performansların hepsini izleyemedim. Canlı yayın hep kulağımdaydı ama görsel olarak izlemem mümkün olmadı. Wanna One 'ı bile zor yakaladım. Hatta Daniel'in tatlış uyduruk sihirbazlık numarasını bile instagramdan gördüm.:D Aynı şekilde Lai Guan Lin'in pantolunu gibi...:D


          Ama dikkatimi çeken performanslardan biri kuşkusuz Nu'est W idi. Kang Dong Ho'nun yüksek notaları her zaman ki çok başarılıydı.

          Ödül törenin son sahnesi Hong Kong da 14.12.2018 Cuma Günü yapılacak.
https://www.youtube.com/watch?v=7r7DFCa6enc&index=3&list=PLjUVzlcpeN4RbGr0vbxzSHLCcwxrVWJX5
adresinden canlı olarak izleyebilirsiniz.

          Fanı olduğunuz grup ile aynı zaman dilimini yaşayabileceğiniz nadir anlardan biri MAMA 2018 canlı yayınında görüşmek üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder