3 Haziran 2019 Pazartesi

Yaz Dizileri

           Bir mevsimi daha geri de bıraktığımız bugünlerde Kore'nin yaz dizileri nelermiş bir göz atalım, ne dersiniz?
Gerçi Kore'nin yazı sonu belli değil. Her dönem, her mevsim çeşitli dizi türlerini izleyebiliyoruz. Ama Türk Kanalları için yaz demek romantik, komedi demek. Bende romantik komedi sever olduğum için size bol bol romantik komedi tavsiyesi vereceğim bugün hazır olur sevgili arkadaşlar.


Her Private Life:

          Henüz bitmiş romantik komedi dizisinin başrollerini Park Min Young ve Kim Jae Wook üstleniyor. Dizini tatlı bir romantik komedi olmasının yanında fan olmak kavramına değiniyor ve benim için kendini izlettirme sebebi ilk olarak da bu oluyor. Dizimiz bir webtoon uyarlaması. Henüz finale ulaşamadım. Ara sıcak olarak izlenebilecek, eğlenceli bir yapım. Eğlendirmesinin yanında akıcı da...




The Secret Life of My Secretary:

          Tam bir yazlık romantik komedi dizisi. Onu diğer dizilerden ayıran eksirem bir özelliği yok belki ama oyuncuların samimiyeti, uyumu diziyi o kadar sıcacık yapmış ki ben bayıldım. Haftalık izlediğime pişman oldum. Bir çırpıda izlenilecek havası olan dizilerden. Hani sizi kendi içine alır, kendi dünyasında yaşatır ya bazı diziler; büyülü gibi işte o dizilerden. Dizimiz senaryosunun tam yarısında bu arada, başlamak isteyenlere duyurulur.



Angel's Last Mission; Love:

          Henüz 4 bölüm yayınlanan; benim ise ilk iki bölümden bayıldığım ve çok başarılı bulduğum bir dizi oldu kendileri. Hem eğlenirken hem de hüzünlendiğimiz, hüzünlü sahnelerin başrol oyuncusu tarafından harika yansıtıldığı başarılı bir yapım. Instagramda bolca övülürken gördüm diziyi ve başladım. Gerçekten övüldüğü kadar güzelmiş. Hem duygusal sahneler hakkı ile işlenmişti hemde komedisi çok başarılı. İlerleyen bölümlerde romantizmi de güzel olacak gibi. Dizi gizemli bir havada da geçiyor minik minik. Üstelik inanılmaz da akıcı, nasıl bitti iki bölüm anlamadım. Ben başrol karakteri çok sevdim. Duygusal yönünü kimseye göstermemek için cadı kılığında geziyor ama hayatı cidden zor. Bu karaktere Shin Hye Sun canlandırıyor. Sitelerde Infinite L'in oyunculuğu hakkında olumsuz yorumlar okudum ama beni hiç rahatsız etmedi oyunculuğu. Sahte de gelmedi. Diğer oynadığı rollerden ziyade bu daha da yakışmış bence kendisine.


Abyss:

          Bu yılın her bölüm final tadında ilerleyen başarılı öngörülemez senaryolu dizisi Abyss.
Mantık sınırlarını zorlayan uzaylı uçukluğu ile başlayıp gizemin dibine vuran bizi ruh halinden ruh haline sokan bir saypokat dizisi. Kesinlikle haftalık izlenme bir dizi. Havası bir haftada  2 bölümden izlenilmeyecek kadar karanlık olabilirken; başrol oyuncuların sevimliliği ile her hafta izleme isteğinizi daha da kamçılıyor.




Different Dreams: 

          Bu yılın en kaliteli dizilerinden biri. Ne yazık ki takipçisi, ulaşanı az. Başrolde Queen Seon Suk ile tanıdığımız Lee Yo Won görmek büyük mutluluk olmasının yanında, konu olarak gerçek tarihi anlatıyor. Gerçek kişilere dayandırılarak hazırlanmış, heyecanlı senaryosu Japonya'nın Kore'yi işgali sırasındaki kurtuluş mücadelerini anlatıyor.
Resmi kurumların dahi sponsor olduğu bir yapım. Mutlaka herkesin izlemesini tavsiye ederim. Özellikle Lee Yo Won severler, unnimiz yine çok başarılı bir performans koyuyor ortaya.
          Diziyi çevirip bize izleme imkanı sunan Firarice Paylaşımlar'a çok teşekkür etmek istiyorum hemen.

One Spring Night:

          Çok sevilen övgüler alan bir yapım. Lakin bana çok durağan geldi. Sahneler akmıyor adeta. Arka plandaki davranışlar çok uzun uzadıya ekranda. Örneğin; kız bekliyor, taksiye biniyor, takside düşünüyor, eve geliyor ayakkabılarını çıkarıyor uzun uzadıya; tabi o sırada da düşünüyor, yatıyor düşünüyor, telefona bakıyor düşünüyor ve çok uzun gösteriliyor bu sahneler bence. Bana göre değil gibi kısaca. Gerçi henüz 1 bölüm izledim ama geri de dönmeyebilirim gibi bakalım. Sizler ne düşünüyorsunuz, Han Ji Min hatırına izlemeli miyim?

My Absolute Boyfriend:

          Korkmayın diziyi izlemeye başlamadım. İzlemeyi de hala düşünmüyorgibiyim (En son şu yazımda izlemeyi düşünmüyorum demiştim de)  ama hikayenin güzelliğinden yazlık romantik komedi konseptine de uygunluğunun da pek ala farkındayım.


Perfume:

          Ben bu yazıyı yazarken henüz başlamamış ama çok yakın saatler içinde yayınlanacak yeni bir dizi. Shin Sung Rok bey'den çok başarılı bir fantastik dizi izleyeceğimizi düşünüyorum. Her ne kadar konu tanıdığımız tarzda olsa da benim beklentim büyük.


Search:WWW

          Dizinin konusundan, türünden ziyade; başrol seçimleri ile dikkat çeken ve izleme isteği uyandıran bir yapım. Konu olarak da sıradan kalmayacak gibi duruyor bakalım. O da bu hafta başlayacak çıtır bir dizi olacak gibi fragmanlardan gördüğümüz kadarıyla.


Arthdal Chronicles:

          Bu yılın en çok beklenen dizilerinden biri. Geçtiği zaman dilimi ile kostüm, konsept farklılığı ile dikkat çeken dizinin izleme isteği uyandırmasındaki en etkili sebep kadrosu. Özellikle Song Joong Ki hayranları için önemli bir yapım. Sıra uzun süredir ekranda göremediğimiz yakışıklı yetenekli oyuncuyu izleme fırsatı bulacağız. İlk 2 bölümü yayınlanmış diziyi henüz izleme fırsatı bulamamış olmama rağmen mutlaka izlemeliyiz diye düşünüyorum. Sizce?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder