20 Haziran 2019 Perşembe

Mary Stayed Out All Night - I Will Promise You

'K'ore Günlükleri kendince bir çeviri ile daha karşınızda sevgili çingular...

Zeki Müren'in çok sevdiğim bir şarkısı vardır, bilmem bilir misiniz sizde?
"Çoktan unuturdum ben seni çoktan. 
Ah bu şarkıların gözü kör olsun."
dizilerine sahip.
          Bazen bir anda kulağınıza değen bir şarkı sizi olduğunuz yerden çok uzaklara götürebilir. Neşe verir, hüzün verir, ruh halinize şekil verir adeta şarkılar.
          Bazı zamanlar da vardır ki; gözlerinizden yaşlar süzülür kulağınızdaki melodiye olan duyarlılığınızı kaybedip birinin sizi kırdığı bir anda...
         Yıllar önce öyle anlardan birinde bu şarkı çalmaya başladı birden playerda. Jang Geun Suk ağlama diyordu bana...:D Birden yüzümü güldüren komik bir an oluşuverdi içimde.:)

         Tıpkı yalnız kaldığım zamanlarda Main Yahaan Hoon diye başlayan Veera Zaara'nın efsane şarkısının playerda çaldığı anlardaki gibi... "Teknoloji sayesinde takip mi ediliyoruz" teorisine bir örnek gibi oldu ama...Biz tesadüf diyelim efendim.




          Kısacası o gün bu gündür de bu şarkıyı çevirmek ve sizlerle paylaşmak istiyordum. Nihayet bugün fırsat buldum çingular. Keyifli dinlemeler...

Açıklamalar: Kırmızı ile yazılı cümleler emin olamadıklarım. 
Paragraflı kırmızı cümlede böyle de olur ama emin değilim demek. 
Yeşil kelimeler ise şarkının içinde kelime olarak geçmeyen ama
 Türkçe anlam bütünlüğü için kullandığım kelimedir. Bilginize...



거기 앉아 울지 말고 내 손을 잡아봐요
Geo-gi anj-a ul-ji mal-go nae son-eul jab-a-bwa-yo
Orada otur, ağlama, benim elimi tut
당신의 그 모든걸 지켜줄게요
Dang-shin-eui geu mo-deun-geol ji-kyeo-jul-ge-yo
Seni o herşeyden koruyacağım
외톨이 인 채로 내버려두지 않을래요
Oe-tor-i in chae-ro nae-beo-ryeo-du-ji anh-eul-rae-yo
Yalnızken ayrılmayacağım (yanından)
그대의 가슴에 내 맘이 닿고 있으니까요
Geu-dae-eui ga-seum-e nae mam-i dah-go iss-eu-ni-gga-yo
Olanlar yüreğine, kalbime ulaşıyor.
(kalbindeki kalbime ulaşıyor.)


그대 슬픔을 이해하고 싶어요
Geu-dae seul-peum-eul i-hae-ha-go ship-eo-yo
O hüznünü anlamak istiyorum
그 따스함을 전해주고 싶을 뿐
Geu-dda-sseu-ham-eul jeon-hae-ju-go ship-eul bbun
O sıcaklığı iletmek istiyorum sadece. 
("Isıtmak istiyorum seni" anlamında olsa gerek)


거기 앉아 울지 말고 내 눈을 바라봐요
Geo-gi anj-a ul-ji mal-go nae nun-eul ba-ra-bwa-yo
Orada otur ağlama benim gözüme bak
오래전 기억들도 다 말해봐요
O-rae-jeon gi-eok-deul-do da mal-hae-bwa-yo
Uzun zaman önceki anılarının da hepsini anlat
잃어버린 것들은 이제 다 지워버려요
Ilh-eo-beo-rin geot-deul-eun i-je da ji-weo-beo-ryeo-yo
Kaybettiklerinin; artık hepsini sil
언제나 그대만을 위해 여기 서 있을게요
Eon-je-na geu-dae-man-eul wi-hae yeo-gi seo iss-eul-ge-yo
Her zaman, yalnızca senin için burada olacağım. 

그대 슬픔을 이해하고 싶어요
Geu-dae seul-peum-eul i-hae-ha-go ship-eo-yo
O hüznünü anlamak istiyorum
그 따스함을 전해주고 싶을 뿐
Geu-dda-seu-ham-eul jeon-hae-ju-go ship-eul bbun
O sıcaklığı iletmek istiyorum sadece
("Isıtmak istiyorum seni" anlamında olsa gerek)


I Will Promise You
Söz veriyorum.
꼭 그대라서 나 약속 할 수 있죠
Ggok geu-dae-ra-seo na yak-sok hal su itt-jyo
Mutlaka öyle olacağına ben söz veririm 
지켜봐줄게요 언제나 그대 눈앞에
Ji-kyeo-bwa-jul-ge-yo eon-je-na geu-dae nun-ap-e
Koruyacağım her zaman, gözünün önünde
Oh, 내가 있어요
Oh, nae-ga iss-eo-yo
Ben varım.
몇번이고 다시 시작면 되요
Myeot-beon-i-go da-shi shi-jak-myeon doe-yo
Kaç kez olursa olsun tekrar başlaman yeterli
그 소중한 꿈을 의심하지 마요
Geu so-jung-han ggum-eul eui-shim-ha-ji ma-yo
O değerli hayalinden şüphe etme


I Will Promise You
Söz veriyorum
꼭 그대라서 나 약속 할 수 있죠
Ggok geu-dae-ra-seo na yak-sok hal su itt-jyo
Mutlaka öyle olacağına söz veririm.
지켜봐줄게요 언제나 그대 맘속에
Ji-kyeo-bwa-jul-ge-yo eon-je-na geu-dae mam-sok-e
Koruyacağım her zaman kalbinin içinde
Oh, 내가 있어요
Oh, nae-ga iss-eo-yo
Ben varım.


슬픔은 모두 잊고 내손을 잡아봐요
Seul-peum-eun mo-du it-go nae-son-eul jab-a-bwa-yo
Hüznünün hepsini unut elimi tut
당신의 그 모든걸 감싸줄게요
Dang-shin-eui geu mo-deun-geol gam-ssa-jul-ge-yo
Seni o herşeyden sarmalayacağım(koruyacağım)
외톨이 인 채로 내버려 두지 않을래요
Oe-tor-i in chae-ro nae-beo-ryeo du-ji anh-eul-rae-yo
Yalnızken ayrılmayacağım (yanından)
그대의 가슴에 내맘이 닿고 있으니까요
Geu-dae-eui ga-seum-e nae-mam-i dah-go iss-eu-ni-gga-yo
Olanlar yüreğine, kalbime ulaşıyor.
(kalbindeki kalbime ulaşıyor.)

I Will Promise You
Söz veriyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder