11 Mayıs 2020 Pazartesi

The Odd Family: Zombie On Sale


Adı: The Odd Family: Zombie On Sale / Strange Family / 기묘한 가족
Türü: Komedi, zombi
Yönetmen: Lee Min Jae
Yazan: Lee Min Jae
Çıkış Tarihi: 14 Şubat 2019
Süre: 112 dk.

Oyuncular:


          Bir aile, bir köy, aç gözlülük; bir virüs, zombiler ve komedi...
Kim Nam Gil oynadığı için; komedi sevdiğim için, hakkındaki olumlu yorumlara aldanıp izlediğim bir film. 
          Sürekli lahana yiyen zombi oğlumuz tüm köyü ısırarak gençleşmelerine yardımcı olur. Tabiki bir karşılığı olarak... İşler tamda yolunda giderken birden ortalık kan gölüne dönmesin mi?

Filmi çok eğlenceli bulan arkadaşların olduğunu biliyorum ama açıkçası ben pek eğlenemedim. Kötü demek istemiyorum ama kendi açımdan izlemesem de olur bir filmdi. Bana çok hitap etmedi kısaca. 


Not: 3 şubat 2020 tarihinde yazılmıştır.

2 yorum:

  1. Izlemek isteyen arkadaslara onyargi olusturmak istemem ama ben de pek begenemedim bu filmi :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok komik diyen yorumlar okuyunca sorun bende sanmıştım ama benimle ayni fikirde olman beni rahatlattı canım 🙈

      Sil