6 Mayıs 2020 Çarşamba

The Great Battle



Adı: The Great Battle / Ansi Fortress / 안시성 (Ansisung)
Türü: Aksiyon, dönem
Yönetmen: Kim Kwang Sik 
Yazanlar: Kim Kwang Sik, Kim Yoo Jin, Park Eun Kyo, Jung Hee Mok
Vizyon Tarihi: 19 Eylül 2018
Süre: 135 dakika

Oyuncular:



          Savaş döneminde bir kale ve o kale sakinlerinin burun buruna geldikleri savaş anının anlatıldığı, merkezi yönetim ile yanlış anlaşılmanın da kıyısında olan komutanlarının kahramanlık öyküsü.

          Film görsel açıdan çok başarılıydı ama duygusal açıdan beni çok da yakalayamadı ne yazık ki.
Savaş sahneleri savaş filmi sevenler için gerçekten iyi. Stratejinin ne kadar önemli olduğunu gözler onu sermesi de filmin en önemli özelliği ve anlatmak istediği bence. Yoksa vatanımı korumalıyım, arkadaşlık kardeşlik duyguları ne yazık ki oturmamış tam olarak. Evet anlatılmak istenmiş ama dram katmaya çalıştıkları için, aralara ne yazık ki samimi olmamış.
Örneğin madenci amcaların dağın altından kaçmak için fırsatları olduğu halde kaçmayışları dramatiklik katmak adına yapılmış gibiydi.Gerçek savaşta da böyle olmuştur olay bilemiyorum ama gerçekçi bulmadım. Oyuncular başarılı isimler olmalarına rağmen zoraki dram senaryosunu pek olmamış.

Film bana bir Hint Filmi olan Kesari'yi hatırlattı izlerken. Zira Kesari duygusal açıdan size daha çok dokunacak bir yapım. Tavsiyemdir.


                                       NOT: 3 Şubat 2020 Tarihinde yazılmış bir posttur.

2 yorum:

  1. Tavsiyense boş bir vakitte mutlaka izlenir ❤

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk güncelleme için bir hayal kırıklığı olabilir sanırım 🙈

      Sil