30 Mayıs 2020 Cumartesi

Unutulmaz Dizi Müziklerim (Bölüm 2)

          "Ne tarz müzikler dinlersin?" Özellikle yeni insanlarla tanıştığınızda bu soruyla çok sık karşılaşırsınız.
Yeni bir okul, yeni bir iş yada tesadüfen tanışılanlar... Herkes karşısında gördüğü bilmediği yeni karakterin nasıl olduğunu öğrenmek ister. Ortak nokta arar ve "Nerelisin, nerede yaşıyorsun, yaşın kaç?" gibi nesnel sorulardan sonra bu tarz sorular gelir: "Ne dinliyorsun, ne izliyorsun?"
Bu soru benim için cevap vermeden önce durup düşündüğüm bir an oldu hep. Şimdilerde daha normalleşse de hala saçma sapan mimiklere maruz kaldığımız oluyor değil mi biz Kore severler için?

Öyleyse kendi dünyamızda bizi kimsenin garipsemeyeceği serimizin 2. bölümüne hoşgeldiniz.
👏👏👏
Ben DJ Miss K.


Listemiz geçen hafta kaldığı yerden devam ediyor.

6. Capital Scandal: 

            Bu dizi bir arkadaşımın Koreli mektup arkadaşının bir tavsiyesiydi bize. Çok severek izlediğim dizilerden biri. Herşeyden önce bana Kang Ji Hwan'ı tanıtmıştı. Kim derdi ki o zamanlar en sevdiğim aktör bir gün tecavüz suçuyla piyasadan emekli olacak. Ahh dünya çok zalim bir yersin.
Neyse efendim bugünü bırakalım, nostaljimize dönelim. Dizinin özellikle tema müziklerini çok severim. Kitap okurken metroda çok yardımcı oluyor da.🤭 Tabi ki giriş müziğinin verdiği enerji modunuzu hemen yükseltecek.



Dizinin en sevdiğim slow parçasını da paylaşmadan geçemeyeceğim sevgili çingular. 
Özellikle ikinci çiftimiz için yazılmış bir şarkı gibi. 




7. Goong - Howl & J - Perhaps Love 

          Ben çok dinlememiş olsam da siz Goong severlerin en çok sevdiği şarkılardan biri var sırada.:)





8. My Girl - Never Say Goodbye:

Hong kardeşler kaleminden çıkan bir diziyi ile beraberiz yeniden.
           Bu dizi KDramanın miladi dizilerden benim gözümde. Lee Dong Wook, Lee Jun Ki, Park Si Yeon ve tabi ki estetikle değişip bir ara gündeme oturan Lee Da Hae ssi. Tek tek başarıyı yakalayan isimler oldular günümüzde. 
Nokia 3310 melodilerine benzettiğimiz OST'leri kaç kez başa sarıp sarıp dinledik bilinmez. O zaman bir kez daha dinleyip o günlere dönmeye ne dersiniz? 



9. Miss Kim's Making One Billion Won Project

           Çok sevdiğim, eminim çoğunuzun bilmediği bir dizi Miss Kim ve milyoner olmak için verdiği mücadele. En azından bu güzel OST'si ile buluşturmama izin verin sizleri. Gözlerinizi kapatın ve lalalala diye müzik dalgalarına kaptırın kendinizi.



10. Coffee Prince - Tearliner feat Han Heejeong

          Yine dizilerin miladi sayılabilecek dizilerden biri var sırada. Sizlerin sevdiği OST başkadır belki bu dizide. Ama ben bu melodileri bir başka seviyorum.  



          Bu haftalık da bu kadar sevgili çingular. 
Sizlerin bu listeden severek dinlediği şarkılar hangileri?Yorumlarınızı bekliyorum. 
Gelecek hafta yeni bölümde görüşmek üzere...

Gerçi serimize herhangi bir tepki alamazsam bu son yazımızda olabilir ama...



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder