28 Temmuz 2020 Salı

Unutulmaz Dizi OST'lerim (Bölüm 3)

          Hiç yorum almayan seri yazımızın 3. bölümüne hoş geldiniz sevgili çingular.

Anladığım kadarıyla yazdıklarımı okuyan pek yok ama ben yazmaya yine de devam etmek istiyorum. Arada bir de olsa yazabilmek hala kendim için birşey yapabilmek için sanırım.:)
Eski dizilerle şarkılarda hissettiğim mutluluğu yeniden hatırladığım bu yazı dizisi umarım size de güzel günleri hatırlatabiliyordur. Sormak istediğiniz soru görüş ve önerilerinizi instagram hesabımızdan dm atarak bize iletebilirsiniz.🤗

Öyle ise kaldığımız yerden devam edelim.

11. Boys Over Flower 

BOF'un tüm OST'sini şuraya bırakıp gitsem sanırım sorun olmaz. Biliyorum bir çoğunuz hepsini defalarca kere dinlediniz çünkü. Biliyorum bir çoğunuzun ilk dizisi BOF. Aynı zamanda BOF prodüksiyon olarak çok başarılı bulduğum bir yapım. Bir çok grup parladı BOF popülerliği ile.
Shinee,SS501, T-Max benimde bu dizi sayesinde tanışıp sevdiğim gruplar oldu.

Ama ben bu dizide 2 şarkıyı bir başka seviyorum. Bu yüzden sadece onları buraya bırakacağım.

SS501 - Making A Lover:

Skandal ile fanların gönlünü kıran adamlar listesinde yerini alan Kim Hyun Joong ssi'yi çok sevdik bu dizi ile biz. O yüzden SS501'ın eşsiz seslerinden dinlediğimiz bu güzel şarkının sonunda "saranghae" diyen Kim Hyun Joong hepimizin o zamanlar kalbimizi eritirdi değil mi?

Dünya zalimsin, pembe hayaller skandal gerçekleri ile nasılda paramparça oluyor değil mi?



T-MAX - Fight The Bad Feeling (Ballad Ver.)




12. Playful Kiss - Will You Kiss Me - G.NA

BOF ile başlayan Kim Hyun Joong sevdası Playful izlemeye o dönem kimi itmedi ki? Üniversitede Kore dizileri ile alakası olmayan arkadaşlarım bile Baek Seung Jo 'yu bilirdi. Benzinjop olarak da olsa...😅
Dizinin bence en güzel OST'si tema şarkısı da olan G.NA'nın güzel sesinden dinlediğimiz bu ritim...




13. Sungkyunkwan Scandal - Found You - JYJ

Sırada izlediğim en kaliteli dizilerden biri var. Yine Kdrama tarihinin miladi sayılabilecek bir yapım benim gözümde. Park Min Young, Song Joong Ki, Yoo Ah In gibi başarılı ve yetenekli oyuncuların yıldızlarının parladığı ve fan sayısına büyük katkı sağlayan bir yapım. O zamanlar övmelere doyamadığım Park Yoo Chun ssi bugün skandalları ile gözden düşmüş isimler arasında yer alıyor maalesef.
Ritmi ile JYJ'nin güzel sesi ile gözlerimizi kapatalım ve buldum seni diyen bu güzel şarkıyı dinleyelim.:)




14. My Girlfriend is a Gumiho

          Çaçann... Yine bir Hong kardeşler dizi ile birlikteyiz. Lee Seung Ki, Shin Mina tanıyıp sevdiğim bu güzel, eğlenceli dizimizin OST'leri de dizi kadar harika değil mi sizce de?

           Benim bütün OST albümünü hala severek dinlediğim dizilerden biri. 
O zaman biraz liste uzayacak bu nokta da hazır mıyız çingular... 
DJ Miss K Gumiho yayınına başlıyor. 


       Losing My Mind - Lee Seung Ki 

Lee Seung Ki çok sevdiğim isimlerden biri. Lakin şarkı söyleyen ses ile konuşma sesi arasındaki farkı hala beni çok şaşırtıyor. Bir üst perdeden söylüyor sanırım. Bu şarkının enerjisine de Seung Ki kadar bayılıyorum yıllardır. :)



Fox Rain 여우비 - Lee Sun Hee (이선희)

          Gumiho denilince herkesin aklına bu şarkı geliyordur eminim. Böylesi eğlenceli dizinin böylesine insanı yüreğinden yakalayan bir şarkısı var işte. Yılların sanatçısı Lee Sun Hee ssi'nin mükemmel sesi bu şarkıyı böylesine harika yapıyor olsa gerek...




Two As One (Love Theme) LYn feat. Lee Bong Goo (이봉구) of Gilgubongu

          Aşkını itiraf eden bu tatlı Capital Scandal havasındaki şarkıda da albümdeki severek dinlediğim şarkılardan bir diğer. Düet çok seviyorum sanırım ben.:) İsterseniz birgün sizler için bu şarkıyı da çevirebilirim. Yorumlarınızı bekliyorum.




Trap - 덫 No Min Woo

          Şimdilerde çok dinlemiyor olsam da diziyi izlediğimiz dönemde yana yakıla hep bu şarkıyı dinlerdik. 🤭 Ahh ahhh gençlik... 😅




15. Full House

          KDrama tarihinin en çok sevilen dizilerinden birinin OST'leri var sırada. Dizilerin, oyuncuların miladi bir yapım benim içinde.:)

Korede 2. yapılıp tutulmamasının ardından şimdi de Çinliler versiyonlayacaklarmış diziyi diye duymuştum en son.

Byul - I Think I Love You 

           Diziyi izlemeden çok önceleri bile severek dinlediğim, ritmi olsun sözleri olsun yıllardır severek dinlemeye devam ettiğim bir şarkı benim.





Forever WHY (와이)
 Ritmi sevdiğim şarkı...



Destiny - 운명 WHY (와이)
Sözlerini sevdiğim şarkı...





Bu haftalık da bu kadar arkadaşlar... 
Gelecek hafta ki nostalji kuşağında buluşmak üzere...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder