28 Kasım 2022 Pazartesi

MAMA 2022 Adaylar


 Merhaba sevgili çingular;

Geleneksel MAMA adayları yazımız ile karşınızdayız. 

Bu yıl diğer yıllar kadar boş vakit bulamadığımdan; seri yazıyı paylaşamayacağım ne yazık ki sizlerle.

Ama en azından adayları bir arada görmek isteriz diye düşündüğümden minik bir post ile karşınızdayım. 

1. En İyi Yeni Çıkış - Erkek


2. En İyi Yeni Çıkış - Kadın


3. En İyi Grup - Erkek


4. En İyi Grup - Kadın


5. En İyi Solo Şarkıcı - Erkek


6. En İyi Solo Şarkıcı - Kadın


7. En İyi Dans Performansı Solo  


8. En İyi Dans Performansı Grup - Erkek


9. En İyi Dans Performansı Grup - Kadın


10. En İyi Vocal Performansı Solo


11. En İyi Vokal Performans Grup


12. En İyi Band Performansı


13. Best Hip Hop & Urban Music


14. En İyi İşbirliği


15. En İyi OST


16. Yılın Sanatçısı

Diğer kategorilerdeki tüm sanatçılar bu kategoride yer almakta.

17. Yılın Şarkısı

Diğer kategorilerdeki tüm sanatçılar bu kategoride yer almakta.

18. Dünya çapında hayranları Seçimi  

MAMA 2022 sahiplerini yarın ve Çarşamba günü bulacak. Bu yıl benim aman aman dikkatimi çeken şarkı yok ne yazık ki...

Ama Bigbang'in dönüşü yapmasını ve herkesin onları desteklemesini çok iki yüzlüce buldum. Söylemeden geçmek istemiyorum

1 yorum:

  1. Ben bu sene kazananlara ve konuşulan performanslara bakıp geçeceğim. İzlemeye hiç hevesim kalmamış, eskiden tek bir saniyesini kaçırmak istemezdim oysa :(

    Bu arada bilmediğim için bir şey sormak istiyorum, Bigbang'in dönüşüyle alakalı sorun ne? Seungri'nin olayını ve gruptan atılışını biliyorum ancak grubun kalan üyeleriyle ilgili başka şeyler de mi olmuştu?

    YanıtlaSil