29 Temmuz 2022 Cuma

Dynasty Warriors


Adı: Dynasty Warriors
Orijinal Adı: 真·三國無雙 / 真·三国无双  / Zhēn·sānguó wúshuāng
İlk Yayın Tarihi: 29 Nisan 2021
Oyuncular:

          Filmimiz ilk kez 1997 yılında piyasaya sürülen ve geçen yıllar ile sürekli güncellenerek en çok satış yapan oyunlar arasına adını yazdıran bir uyarlama. Oyunda Çin'in Üç Krallık tarihinden uyarlama. Üç Krallık döneminde yaşayan karakterler oyuna ve filme optimize edilerek; tarihsel akış ile fantastik özellikler harmanlanarak görsel efekt şöleni konulmuş ortaya.

           Ülkedeki isyanı bastırdıktan sonra yönetimi ele geçiren zalim bir komutandan kurtulmak için diğer beylerin güçlerini birleştirmesi ana konumuz. 

          Zaten oyun severler farklı oyunlarda dahi bu karakterler ile mutlaka karşılaşmışlardır. Çizgi dünyasından çıkıp fantastik vuruşları ile gerçek dünyada izlemek keyifli bir çalışma yapmış bu yüzden filmi. 
          Savaş filmi severler ve oyun tutkunlarını bir araya getiren bu film ortak bir çalışma. Hong Kong, Tayvan ve Çin'li oyuncuların oluşturduğu kadroda Diao Chan karakterine de Doğu Türkistan doğumlu Gülnazar hayat vermiş. Yine bir Çin ortak yapımı ile aklımıza bir sürü siyasi soru işareti çıkageldi değil mi? 

  <

          Filmi bittikten sonra beni en çok şaşırtan şey şu yandaki boyalı amcanın bizim Super Junior Han Geng olmasıydı.
İzlerken nasıl tanımadım diye küçük bir dövündüm itiraf ediyorum. 😅
         Benzer şaşkınlığı Zhang Fei karakterinin film dışındaki halini gördüğümde yaşadım. Bir yanlış var diye düşündüm.
Bu açıdan da değerlendirdiğimizde görsel olarak çok başarılı bir prodüksiyon olduğu aşikar.
         Filmi Netflix platformundan izleyebilirsiniz, keyifli seyirler...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder