7 Nisan 2011 Perşembe

Playful Kiss


    Bir dönem bir çoğumuzun hayatından Mischievous Kiss/Playfull Kiss (siz ne diyorsanız artık) geçti. Çocukça bulanlar oldu diziyi (ki haksız sayılmazlar), Kiss diyorlar ama ortada kiss miss yok diye düşünenler oldu, gerdek gecesinin hayranlara bir faciya (hatta abartıp cinayet) çıkartılmasından korkuldu. Ama öyle böyle derken 16 bölümün sonuna gelindi. Ardından promosyonları durmadı dizinin. Youtube'da yayınlanan 7 bölüm  ile karşılaştık. Sonra karşımıza Baek Seung Jo Günlükleri çıktı. Oh Ha Ni - Baek Seung Jo ilişkisini bir de Seung Jo'nun bakış açısından okuduk. Ve son olarak bir çok asya ülkesinde gösterilmeye başlandı dizi.
    Diziyi izlerken, takip ederken hiç bir sorunum yoktu. Zaten Kim Hyun Joong hayranlığım tavan yaptığı dönemlerde olduğu için sadece Hyun Joong'u da izleyebilirdim. Ama ben diziyi de izledim :D. Hatta çok kendimi bularak izledim. Lise dönemlerimde benimde başıma bir Oh Ha Ni lik gelmişti. Diziyi abartılı bulanlara sesleniyorum. Bu dünyada Oh Ha Ni gibi salaklar var :d. Sevdiği kişi onu istemese de asla vazgeçemeyen, dalga geçse hakaret etse ertesi gün aşkının körlüğünden unutabilecek saftirikler var. (Örneğin ben:D Tabi benim sonum Oh Ha Ni evlilik olmadı hala bekarım:D Mutlu sonlar yanlızca dizilerde olur deyil mi? :) )
Fakat dizi bittikten sonra kıskançlıktan mıdır bilmem Oh Ha Ni'ye sinir olmaya başladım. Yollasım geliyor onu artık :D
     Neyse kişisel meselelerimi bir kenara itip diziden aklımızda kalanlar üzerine devam edelim:)).
Okulun en popüler çocuğu Baek Seung Jo aynı zamanda dünyanın en uyuz soğuk insanlarından biridir. (Ah canım Hyun Joong'um bütün dizi 5 metre suratla dolaştı, o güzel gülümsemesine hasret bıraktı bizi.) Hyun Joong'u çok sevmeme rağmen Seung Jo'yu bazı zamanlar boğasım geldi. Şu erkeklerin aptal grurunu anlamıyorum. Arkadaşlarına Oh HaNi'yi asla istemeyeceğini söyledi ya mezunların buluştuğu partide boğacaktım onu orda. Aslına bakarsanız haklısınız Oh HaNi aptalın teki ama aşk insanı deneyimsizken çok aptallaştırıyor. O yüzden dizi benim gözümde başarı kazandı. Tabi Hyun Joong'un olması dizinin gözüme başarılı görünmesi büyük etkisiye sahip ama neyse:D Oh Ha Ni hep peşinden koştu çocuğun hiç bir işe yaramadı, hep Seung Jo'nun başına bela oldu. Ama benim gözümde bir işe yaradı ve Hyun Joong aman işte Jeung Jo doktor oldu. Aman Allah'ım bir insana doktor olmak ancak bu kadar yakışabilir. Bir insana hasta olmak bu kadar çok yakışabilir. Bir insana hasta olup keyif çatmak ancak bu kadar yakışabilir :D











çok abarttım yine neyse :D

    Oh HaNi sonunda muradına erdi ve Seung Jo'suna kavuştu. Acaba Seung Jo'nun annesi olmasıydı kavuşabilecek miydi? Allah herkese öyle kaynana nasip etsin inşallah. Kadın bir ara oğlunu evlattıktan reddedip kızı nüfusuna geçirecek sandık vallahi. Ama çok şeker bir bayandı. Bir de kılık değiştirmeyi becerebilse:D Seung Jo'nun kardeşi çok tatlıydı. Aynı abisinin kopyası; zeka, uyuzluk, kendini üstün görme, duygularını saklama vs. örnek aldığı çok belli idi. :)
En sevdiğim sahnelerden biri okul mezuniyetinde çekilen fotograftı. Oh sonunda Seung Jo hep yerdiği Oh HaNi'sine iyi davranabildi herkesin içinde dedim tam yine birşey söyleyip kızı sinir etti.:)


    Bahsetmeden geçilemeyecek diğer karekterler bahsedelim şimdiden. Oh Ha Ni nasıl  Baek Seung Jo'sunun peşinden koştu ise Bong Joon Gu da Oh Ha Ni'sinin peşinden koştu. Canım onun için tarzını bile değiştirdi. Onun sayesinde meslek edindi. Aşk nelere kadir:D
    Sonra başımıza bir ara Yoon He Ra çıktı. Boğacaktım o kızı. Son dakika kadar rahat vermedi kıza. Evlendiler yine rahat vermedi. Neyse sonunda Kim Gi Tae 'ye yöneldi de tatlıya bağladık işi.:D
    Birazda özel bölümler bahsetmek istiyorum. Diziden daha çok güzeldi sanki özel bölümler. 10 dakikaydı belki ama şekerlerdi. Ama insan yedisinde neyse yetmişinde de odur derler ya bizde sağ olsun Seung Jo da hiç değişmemiş. Ama böylesi daha iyiydi valla:D
    Dizide en sevdiğim şey  ise şu ayıcıklardı. Goong'un yönetmeninin elinden çıkan bu dizi de yine bu şeker ayıcıkları görmek çok hoştu. Bu konsetti hep devam ettirsinler bence:))


Adı: 장난스런 키스 / Jangnanseureon Kiss
Bilinen Adları: 
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16+ 7 SP
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 01.09.2010 - 21.10.2010
Yayınlandığı Günler: Çarşamba - Perşembe 21:55


Oyuncular:
  • Kim Hyun Joong / Baek Seung Jo 


















  • Jung So Min / Oh Ha Ni 

















  • Lee Tae Sung / Bong Joon Gu 














  • Lee Si Young / Yoon He Ra 













  •  Jung Hye Young / Hwang Geum Hee (Seung Jo'nun annesi) 


















Soundtrack:
01. Öp Öp Öp - Pink Toniq
02. Bir Kez Daha - Kim Hyun Joong 김현중
03. Öpücük Yaramaz - G.NA
04. Aradım - 런 (RUN)
05. Yeniden Deneyin - Pink Toniq
06. Kendini - Lee Tae Seong
07. Seni Seveceğim Söz - 씨스타 (소유)
08. Uvertür(Açılış Şarkısı) 장난스런키스
09. Seni Seviyorum (Ana Tema)
10. İtiraf
11. Oh! Şef
12. Koş
13. Evlilik
14. Aşk Teması
15. Arkadaşlar ile
16. Aşk Lavs-i
17. Kampüs Hayatı
18. Aşk ve Hüzün
19. Gölge
20. Daha çok Özledim
21. Heyecan

Playful Kiss (Special Edition) OST
01 Çarpıntı - Park Boram, Kim Soo Jong, Lee Boram of Superstar K2
02 Çarpıntı (Inst.)

Palyfull Kiss Special OST Part.2
01 Hiç Söyledim Mi - HowL 

76 yorum:

  1. süper... bunun gibi dizi varsa isim verebilirmisiniz?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yapon versiyonu var. birde animesi var İtazura na kiss. Ben animesini izledm ve gerçekten de çok beğendim

      Sil
    2. Googleye yazarsan çıkıyo birsürü Kore dizileri

      Sil
    3. Googlleye kore dizileri yazarsanız bunlardan birsürü çıkıyor.

      Sil
    4. Yaa Oh Ha Ni ye çıkma teklifi eden bir çocuk vardı onun adınıda albilir miyim?

      Sil
  2. Bunun gibi deyince aklıma hiç isim gelmiyor.:)) İzlediğim her yapım benim için ayrı bir yere sahip:))

    YanıtlaSil
  3. teşekkürler ben bişey sorucam bu Kim Hyun Joong mini albüm çıkaranla aynı kişimi

    YanıtlaSil
  4. Evet :) Aynı zamanda SS501 grubunun lideri olan Kim Hyun Joong:)

    YanıtlaSil
  5. Bu diziyi yeni bitirdim ve çok beğendiğim bi dizi oldu. Fakat ''Baek Seung Jo Günlükleri'' ismini ilk defa burda okudum. Bunları bulabileceğim bi yer söyler misin?

    YanıtlaSil
  6. Google arama motoruna 'Baek Seung Jo Günlükleri' yazarsanız bulabilirsiniz.:)

    YanıtlaSil
  7. Malesef sadece yazılı metin olarak bulabiliyorum videolar üzerinde türkçe altyazı yok sanırsam

    YanıtlaSil
  8. Forum sitelerinde var diye biliyorum. Daha ayrıntılı araştırmanızı tavsiye ederim.:))

    YanıtlaSil
  9. sizce tekrar bu film devam ettirirler mi çok merak ediyorum filmin fazlasıyla etkisinde kaldım doyamadan bitti çok üzüldüm

    YanıtlaSil
  10. Youtube'daki 10 dakikalık Special bölümlerden başka devamı yok. Zaten bir animeden uyarlanmış bir hikaye.

    YanıtlaSil
  11. bu filmi 100 kere izledim desem inanırmısınız

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ben inanırım çünkü bende aynı durumdaym ne zaman sıkılsa canım hep buna koşarım hiç sıkılmadan sürekli izlediğim tek muhteşem dizimmm Kim Hyun Joong

      Sil
  12. Gerçekten mi? Ben saf biriyim inanırım hemen. Beni kandırmayın lütfen.:)

    YanıtlaSil
  13. Baek Seung Jo harika birisi çok yakışıklı keşke dizi 1000 bölüm falan olsa hepsini izleirm bennn

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. aynen size katılıyorum filim bir bağımlılık yapıyor fakat bana özel bolümler o kadar iyi gelmedi filmi izlerken hepsi kafamda bütünleşiyor yürürken bile onların replikleri aklıma geliyordu fakat özel bölümlerde öyle olmuyor

      Sil
  14. ben kim hyun joong u her halıyle her tavrıyla begenıyorum, hatta playful kıss tekı o soguk hallerı bana muhtesem gelıyodu cunku daha sonra karakterıne hıc uymayacak guzellıkler yapıp benı bıtırıyodu :) bu dızıyı o kadaaarrrr cok ızledım kı soylesem sen kafayı yememıssın dersınız :), neyse bu guzel paylasım ıcın cok tesekkur ederız, hepınızın haberı vardır ama ben yınede soylıyeyım kım hyun joong un yenı dızısı cıkıcak temmuzda yayınlanmaya baslıycak galıba...

    YanıtlaSil
  15. İlk kez duyuyorum Hyun Joong'un dizi yapacağını. Gerçekten mutlu oldum. Umarım çok güzel bir yapım olur. Güzel olmasada izleriz biz gerçi. Amaç Kim Hyun Joong mutlu olsun.:))

    YanıtlaSil
  16. Bu dizinin yeri bende çok ayrı :) İzlediğim günlerde arkadaşlarıma anlata anlata bitiremedim :) Gece gündüz playful kiss diyip duruyodum :))Günlük olsun youtube deyayınlanan kısa bölümler olsun hepsi harikaydı :)) Hiç bir dizi bence bu dizinin yerini tutamaz:) Birde yetmedi dizi bittikten sonra youtube de kamera arkalarını izlemeye başladım :) İyice playful kiss'le kafayı bozdum ben :) Oh Ha Ni bence dizide dendiği kadar çirkin değil :) Çok tatlı bence :) Baek Seung Jo'nun soğuk halleride çok tatlıydı :)) Anneside başka bir neşeydi zaten :)) Özellikle yarış yapılırken Oh Ha Ni'nin elindekini Baek Seung Jo'ya vermesi çok güzeldi o verdikten sonrada Baek Seung Jo'nun kalbini tutması annesinin resmini çekmesi hepsi harikaydı :))Ayrıca yatak sahneleride çok komikti :)) Oh Ha Ni'nin halleri falan :)) Sonundaki ayıcıklar ise başka bir şeydi :)) Sonundaki ayıcıkları ben Goong'da da görmüştüm :)) Güzel diziydi keşke hiç bitmeseydi :(

    YanıtlaSil
  17. Merhaba , ben kore dizileri yeni tanışmış biriyim. Henüz sadece bir dizi izledim. Heartstrings'i. O kadar sevdim ki. Şimdi bir vakit bualyımda hemen 49 Gün'e başlayayım istiyorum. Blogunu yeni keşfettim Kore'ye ve ;Korelilere aşık olmaya başlamışken seni bol bol okurum artık :)
    Sevgiler,
    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/

    YanıtlaSil
  18. <Adsız Playful Kiss 'in yeri bende de ayrıdır. Çok daha güzellerini izledim ama seviyorum bu diziyi.:))

    <Ceylin'in Annesi; öncelikle hoşgeldiniz Kore dünyasına diyorum. :))
    49 Gün çok doğru bir tercih. İzlediğim en iyi dizilerdendir. İzleyipte pişman olan hiç görmedim. Mutlaka izlemelisiniz:))

    YanıtlaSil
  19. playful kiss hala yayınlanıyor mu?

    YanıtlaSil
  20. Ahh benim ilk kore dizim yeri çok çok ama çok ayrıdır ilk başta çocuksu gelsede sonralardan alıştım :D Çok değil daha bir hafta önce animesini izledim aslında animesi daha iyi kız orada daha akıllı oh ha ni'ye göre ^^

    YanıtlaSil
  21. Benim içinde özel bir yere sahiptir tüm çocuksuluğuna rağmen.:) Animesi daha iyi ama...:))

    YanıtlaSil
  22. Dizilerde takipçinim, artık öğrenmişsindir beni, Sonradan Kore dizisi müptelası olmuş birini :)
    Şimdi bu postu yayınladığın tarihe baktım da benim kızımı dünyaya getirmemden 2 ay sonra. O zamanlar bu dizilere ayıracak zamanım yoktu ama şidmi açığı kapatmaya çalışıyorum :)
    Palyfull Kiss'i sevdim, unutulmaz bir dizi değil bence ama Kim Hyun Joong çok tatlı, çok yakışıklı :)
    http://bendengecenkikayeler.blogspot.com/2012/10/kore-dizisi-playfull-kiss.html

    Bu da benim kısacık yazacağım deyip detaydan sonunu zor getiridğim yazım :)
    ee, şimdi hangi diziyi tavsiye ediyorsun bakalım bana :)

    YanıtlaSil
  23. Zaman ne kadar hızlı geçiyor değil mi?:))
    Bencede Kim Hyun Joong çok tatlı, çok yakışıklı.:D
    Hangi diziyi tavsiye ettiğimi sorduğun cümleyi görünce aklımda A Gentleman’s Dignity yandı söndü. Secret Garden alt yapısında çıkma bir dizi. İlk 10'a girmeyi hak eden bir yapım. Seveceğini düşündüm bir anda nedense.:)

    YanıtlaSil
  24. çok güzel bir diziydi ya :)
    ama aklıma birşey takıldı acaba khj ve jsm ile arasında aşk varmı kamera arkasında filan yakınlar ve çekimlerde çook tatlı ve samimi öpüşüyorlar

    YanıtlaSil
  25. Varmış, bende yakın zamanda öğrenmiştim.

    YanıtlaSil
  26. eyer izlemeyi düşünüp tereddüt ediyosanız hiiçmi hiç durmayın benim ilk göz ağrım bu dizi sayeinde koreyikeçfedip 20 tane dizi izledim hala tutamıyorum kendimi :))

    YanıtlaSil
  27. Bir başladı mı tutamıyor zaten insan kendi. Benim liste 80'e dayandı resmen.:))

    YanıtlaSil
  28. Ya çoğu kore dizisi MBC kanalında yayınlanıyor. Acaba bizim televizyonlarda da türkçe uyarlanmış MBC kanalı var mıdır? :) :D

    YanıtlaSil
  29. :D Olduğunu sanmıyorum, keşke olsa.:) Gerçi ben MBC dense TvN'i tercih ederim bu yıl.:D Her kanalın haftalık dizileri var aslında ama sana çoğunlukla MBC denk gelmiş olabilir.:))

    YanıtlaSil
  30. Ya biraz öyle oldu galiba. :) Ama Tv8 de ve trt1 de falan bazı kore dizileri ve özellikle Tv8de Kore ve korelilerle ilgili konuştuklarını duydum. Hafta içi hergün 13.30 da bi program falan diye bi şey görmüştüm bi sitede. Ama bunlar benim işime yaramazz. :,( ( :D :D )

    YanıtlaSil
  31. Tv8'deki bir kere mahsus bir olaydı diye biliyorum ben. Koreliler bir kez konuşuldu yani, bende kaçırdım programını malesef.:( TRT1 dizi yayınlıyor, hatta şuan gündemde olan TRTOkul'un yaban çiçeği (nasıl bir isimde artık o:S). Ama benimde işime yaramıyorlar. Açıkçası dublajla izlemek yerine kendim bilgisayarımda mis altyazılı izlerim daha iyi.:D Herkesin KDrama sevmesine de gerek yok bence. Biz bize yeteriz.:))Ne gerek var bu kadar başkalarının elinde oyuncak olmaya bilmem.:)

    YanıtlaSil
  32. ben bi kaç kere görmüştüm sürekliymiş galiba bende fazla takip edemiyorum ama ben öyle diye biliyorum en azından. :) Boys over flowers'ı nasıl yaban çiçeği yaptılar bende anlayamadım ama neyse. hani çiçek erkekler falan deseler tamam da yaban çiçeği ne ya? :) ben izledim 1. bölümünü de en azından adını orjınal ismi olarak yazmışlardı en azından. ben o diziyi izlemeye bi türlü fırsat bulamamıştım ama orda yayınlanıcağını duyunca sevindim. gerçi hiç izlememiş olsam bile dublajları duyunca çok güldüm. sonradan gerçek seslerine baktım hani uzaktan yakından alakası yok. en azından ses renkleri biraz benzeyen biri yapsaydı dublajı neyse zaten onların yapıcağı işten hayır gelmez.ha bu arada Jan di'yi Oya Küçümen diye biri seslendiriyormuş. hani bi de korelilerin verdikleri tepkiler var ya onları bile çevirmeye çalışmışlar. iyice karıştırmışlar ortalığı. yarın ikinci bölümü var ama iyisimi ben bilgisayardan orjinal orjinal izleyeyim. :D aynen biz bize yeteriz. biz işimizi biliyoruz onların kendi kaybı. :D

    YanıtlaSil
  33. Bende ilk bölümü izledim ve yaşadık JunPyo Gu şokunu hala üstümden atabilmiş değilim. Dayanamadım bloga bile yazdım hatta hissettiklerimi, görmüşsündür sanırım.:)) Bence de orjinalini izlemelisin. Güzel dizi, konu güzel çünkü. Ben Japoncasını bile -atlaya zıplayada- olsa izledim.:))

    YanıtlaSil
  34. gördüm gördüm görmez olurmuyum bence çok ta haklısın. madem bi işe kalkışıyosunuz doğru düzgün yapın. hani dublaj yapcaksanız doğru düzgün yapın yapamıyosanız en azından altyazılısını yayınlayın. yada bırakın hiçbişey yapmayın. sanki biz bilgisayardan hiç izleyemiyeceğiz. otururum sizin o 2-3 ayda yayınlayıp bitireceksiniz diye bakcağım diziyi iki haftada izler bitiririm. burda meraktan çatlamyız en azından. :)

    YanıtlaSil
  35. Bende öyle düşünüyorum aslında ama aramızda kalsın.^^ Televizyonda yayınlansın diye ölüp biten insanlar gördüm ben.:)

    YanıtlaSil
  36. 16.cı bölümden sonraki dizilerin linklerini yayımlar mısınız rica etsem

    YanıtlaSil
  37. Bende izlemek için Yeppudaa ve KorenTürk'ü tercih ediyorum. Oralarda mutlaka bulabilirsiniz.:))

    YanıtlaSil
  38. ya buna benzer gençlik dizileri önerebilir misiniz ?

    YanıtlaSil
  39. beak sung jo nun günlüklerini video şeklinde bulamıyorum yardımcı olur musunuz lütfen nerden bulabilirim?

    YanıtlaSil
  40. selam unni yine ben başına belayım :D bu diziyi nerde gezinsm görüyorum ilk kore dizlerine başladığıımda hepsi ilgi çekici geliyodu sonra eleye eleye böyle çocukça diziler saçma geeliyo :D yani yeni izleyenler şimdiik izlesin sonra izlenmiyo :D:D hoi hoi :D ben sedef

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Benim 15. dizimdi Playful Kiss. Ben çok severek izlemiştim. Çünkü konusu benim için çok özeldi. Ayrıca o zamanlar içimdeki Hyun Joong sevdası tavan yaptığı için kör gözle izledim resmen.:)) Ama haklısın basit, çocukça bir dizi. Yine de insanın çocukluğu dönmeye ihtiyacı var ara.:))

      Sil
  41. AYNEN BAZEN OLABİLİR UNNİ GENEDE BEĞENDİĞİM YAPIMLAR ARASINDA :D HERKESİN ÖZEL DİZİSİ OLUYOR .D.D

    YanıtlaSil
  42. Benim ilk izlediğim kore dizisi ilk oppam kim hyun joong <3 çok tatlııııı ayrıca muhteşem bi dizi fakat bu diziyi küçükler için diyenlerde var sinir oluyorum. Bence harika. Ben 3. bölümden başladım kazara sonra 1 ve 2 yi izleyip 4,5...geldi Allahtan 3ten başlamışım yoksa kim hyun joongtan nefret edebilirmişim -,-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlkler her zaman özel.:)) İzlediklerim 90'ı geçince bir çok dizi bana da çocukça geliyor artık. Çocukça diyenler öncesinde çok fazla şey izlediği için öyle düşünüyor bence.:)

      Sil
  43. personal taste de süper onuda izleyin bence

    YanıtlaSil
  44. İzlediğm ilk kore dizisi daha 3 tane izledim ama şimdiden korelilere çook sempati duyuyorum özellikle ha ni yi kendime yakın buluyorum çünkü bende ona benzer şeyler yaşadım halada yaşıyorum ama sonu onun gibi bitmez heralde neyse kim hyun joong ve jun so mine bayılıyorum :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende ona benzerler şeyler yaşamıştım lise yıllarımda ama malesef ki sonu onun gibi bitmedi. Onunki romantik komedi, benimki traji-komik, dram tarzı bir hikaye ile son buldu.:) İnşallah seninki onun gibi biter.:)

      Sil
    2. Jung So için izliyorum. O bana tatlı güzel gelmeseydi izleyemezdim yada zor olurdu.

      Sil
  45. km hyung joong da oynuyor dizide bayılıyorum ona keşke bir film daha çekse keşke onunla tanışaammmmmmmmm. muck oppa

    YanıtlaSil
  46. çookkk sevmiştimm hiç bitmesinn yaa 3.sezonu da olsunnn :(

    YanıtlaSil
  47. ha-rı-ka bır dızı gerçek hayattada bırbrlerıne yakısıyolar keşke çıksalar yaa ♥♥♥ ama dızıyıı ızlemenızı herkese onerıyorummmm

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. O dönem çıkmışlar zaten... Bende çok sonra öğrenmiştim.

      Sil
  48. evet , bende buralarda yeniyim daha playful kiss (benimde ilk göz ağrım ) 'i bitiremedim. ama hayranı oldum odanın her yeri kim hyun joong posterleriyle dolu :)) bakmaya kıyamıyorum . hele o gülüşü yok mu? :D . insanı bağımlısı yapıyor playful kiss. sanki başka bir kore dizisi izlesem ölüceğim gibi geliyor :)) düşündüğümden farklı olduğunu biliyorum ama bu bitince hangisini izlesemde içime su serpse bilemiyorum ne önerirsiniz?

    YanıtlaSil
  49. Benim bitirdiğim diziler ; Bof, playful kiss, dream high ve 2. sezonu bunları bitirdim ve yeni bir diziye başladım (fondant garden)bu dizi nasıl bir dizi izleyince görücem artık :) ya bu Kore dizileri neden bağımlılık yapıyor anlayan varmı ? :)

    YanıtlaSil
  50. Hakkatten haa ..bu kore dizileri insanin ustunde cok buyuk etkiler yaratiyor.ornegin bnim korece ogrenmeme bile vesile olddu..:-D

    YanıtlaSil
  51. kim bum'ın oynadığı dizileri soylermisiniz ?

    YanıtlaSil
  52. Cok harika bi dizi size city hunter boys over flowers the heirs birde of century heartstring ve son olarak dreamhigt bu dizileri kesinlikle izleyin birde lee min ho ve kim hyun jong hayranıyım

    YanıtlaSil
  53. çookkk güzel bir film . 2 tane kore filmi seviyoruum . bunlar:ouran high school host club çok güzel takami karakterinde olan yusuke yamamoto çok yakışıklı.. birde playfull kiss yusuke ve kim hyun joong 'u çok seviyorummm öneri filmim : ouran high school host club öneririm:D

    YanıtlaSil
  54. PLAYFUL KİSS in 2. sezonu Aralık ayında yayımlanacak bilginiz olsun bende sabırsızlıkla bekliyorum
    TrT okulun web sitesine kore dizileri yayımlanması için yorumlar gönderir misiniz rica etsem ? belirli bir kitleden sonra talep üzerine yayımlayacaklarmış... :D <3

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Playful Kiss'in Aralık ayında yayınlanacak sezonu Japon versiyonun ikinci sezonu değil mi? Ben Kim Hyun Joong'un en son ki olaylarından sonra hemen bir projeye imza atabileceğini pek sanmıyorum. Hele ki Kore Dizilerde 2. sezonun aynı oyuncularla devam etmesi görülen birşey değilken...

      Sil
  55. Super ya bayildim bayildim bayildim normalde hic kore dizisi izlemem hatta hicbir dizi izlemem ama bunu cok sevdim herkese tavsiye ederim

    YanıtlaSil
  56. Umarım blogunda yazlara devam ediyorsundur çok geç kesfettim bolgu ''2015'teyiz:)'' Güney Kore'ye gitme isteği uyandı bu diziyi izlediğimde .Gerçi seneler önce izlemiştim,ama dayanamadım birdaha izleyeyim dedim Kim Hyung Joong'a bayılıyorum ayrıca Boys Over Flowers'dada rol aldı.''F4'' üyesi olarak... Güney Kore'de evlenip çocuklarımın bunlar gibi yakışıklı olmasını isterimm:))

    YanıtlaSil
  57. benim ilk izlediğim dizi playful kiss.. bu diziyi bulmam inanılmaz.ilk izlediğim an çok heyecanlıydım ama 5.kez izleyişimde de heyecanlanıyorum.sonunu bildiğim halde üzüntülü yerlerinde gene ağlıyorum.özellikle oh ha ni nin ağladığı yerlerde seung jo ya çok sinirleniyorum. Ama gerçekte onu çok seviyorum onun hakkında kötü kötü şeyler gördüm ama o katil bile olsa ben onun herzaman hayranıyım dünyada onun kadar yakışıklı ve tatlı bir erkek olmadığını düşünüyorum.kel kalsa göbeği bile çıksa ben onun hayranıyımmmmmmm.

    YanıtlaSil
  58. Süper dizi. Ölüp bitiyorum. O kadar...

    YanıtlaSil
  59. Bence kötü. Aptal bir kız ve kibirli bir erkek

    YanıtlaSil