27 Nisan 2012 Cuma

Skip Beat: Bir Anime, Bir dizi, Japonya, Tayvan ve 2 Koreli...

         Merhaba sevgili çingular, ben geldim. Aslında gelmedim, geçerken şöyle bir uğradım diyelim. Malum hayatta hiç birşey kesin değil. Kesin dönüş yaptım buralara diyemeyeceğim malesef.(: Buralara gelmeyi yazı yazmayı çok özledim ama. Hatta dizi izlemekten daha çok özledim yazı yazmayı. Düşün artık durumun ciddiyetini.:))
Biliyorum benden yazmamı beklediğiniz başka diziler var ama ben size sağ gösterip sol çakıyorum ve Skip Beat'in gerçek hayat ile hayali dünyasının çakışmasını inceleyeceğim bugün.


        2008 yapımı olan bu Japon anime tahmin edersiniz ki eğlenceli ve güzel mi güzel. 2002 yılında yayınlanmaya başlayan Skip Beat isimli mangadan uyarlanma bir yapım. Manga hala devam etmekte. 10 yıl olmuş, maşallah. Anime ise manganın ilk 11 ciltinden yani ilk 66. bölümünden oluşuyor. Anime toplam 25 bölüm. Yani 66 bölümü 25 bölüme sığdırmışlar fakat, herşey ortada kalıyor bir sonuca varmadan ve mecburen mangayı okumaya başlamış bir halde buluyorsunuz kendinizi. Ama yok ben manga okumayı sevmiyorum diyorsanız (benim gibi) o zaman elimizdeki 2012 yayınlı bir Tayvan dizisi ile buluşturuyoruz hemen sizi. Gerçi diziyi izleseniz de izlemeseniz de mahkumsunuz bence mangayı okumaya, kaçış yok.:) Ama "bu diziyi izlemem ben ya" gibi bir tepki vermeyin bayanlar. Siwon büyük bir mazeret bu diziyi izlemek için benden söylemesi...Zira benim en büyük sebebim Siwon ve Donghae'ydi. :)

        Önce animeyi izleyen biri olarak karakterleri kıyaslamak durumda kaldım ister istemez. Animede oyuncunun bir önce yapılan yapımı geçmesi, ortaya bir fark koyması gerektiğinden bahsediyordu ama dizi bu fikri pek yaşatmamış. Çizgi filmin filmi olmuş işte herkesin anlayacağı dilde. Oyuncuların yada sahnelerin geri kaldığı yerler çoğunluktaysa da üstün geldikleri yerler yok desem yalan olur. Neyse kafanızı daha fazla karıştırmadan ne yapıyoruz hemen? Tabiki spoilere geçiyoruz.:))

         Tsuruga Ren animemizin yakışıklı, karizmatik kızların Japonya'da sarılmak istedikleri bir numaralı adamdır. Oyunculuğu inanılmaz etkileyicidir. Kendi oynadığı yetmiyormuş gibi partnerlerini de birer kukla gibi oynatmaktadır. Hiç sahne tekrarı etmemesi ile de yönetmenlerin bir numaralı tercihi olmaktadır. Bu güzelim rolü bizim Sujumuzun en yakışıklı adamı olarak tanınan Choi Si Won oynamakta kiii... Ahhh yaa yakışıklılık konusunda ne kadar ciddi olduğunu altta yer olan kolajımızdan hemen onaylayabilirsiniz.:D Hele kolaja dahil etmediğim ve masaüstümü süsleyen öyle tatlı bir Siwon var ki onu yazının sonuna sakladım. Çatlayın:D
Siwon Ssi bu kadar yakışıklı, karizmatik olsa da Tsuruga Ren ve Siwon başka dünyaların insanıydı bence. İkisi kesinlikle aynı karakterler değildi. Sadece benziyorlardı. Belki insan olmanın eksikleri ile çizgi karakter olmanın üstünlüğünden kaynaklanıyor aralarındaki fark. Ama Siwon gerçekten yakışıklı yaa...:D


          Herşey iyi güzel de Siwon'dan herşeyi beklerdim şunu beklemezdim. :D Beni en çok şaşırtan ve güldüren sahne oldu. Siwon'un ifadesini görüpte gülmemek mümkün değil zaten.:)) O ne ciddiyet, terbiyesiz insan.:D



          Dizinin en en beğendiğim sahnesi ise şu gördüğünüz sahne. Neden mi? Kesinlikle romantik bir çıkarım yok. Aksine Siwon mangadaki gibi sert bir şekilde sıkıştırsaydı kızı vallahi kan çıkardı biliyorum orada. Benden önce bir dolu sapıtık fan var. Kendimden bahsetmiyorum:D
         Tabii Siwon ne kadar çekiciydi falan hiç girmiyorum o mevzuya.:))


          Siwon'un hemen ardından Donghae Ssi'den bahsetmek isterim ancak. Orijinalinde olduğu gibi kendisi belli başlı bölümlerde gözüktü. :) Ama Donghae her zaman kibar ve oturaklı (ne yapması gerektiği bilen) biri olduğundan Fuwa Sho olmasını kesinlikle yadırgadım. Fuwa Sho olmak ona yakışmamış yada olamamış yada ben onu bildiğinden olduramadım içimde.



          Hemen bu noktada dizinin en sevmediğim yerini söylemek isterim. Koreli oyuncularıma dublaj yapılmış. Tabi insan Siwon'a Donghae'ye bakıpta başka ses duyuncu bir tuhaf oluyor. Yanlış hatırlamıyorsam oyuncular duyguları daha iyi yansıtabilsin diye Korece konuşmuş ve dublaj yemişler ama böyle dizinin duyguları körelmiş resmen.

          Hikayemizin baş karakteri Mogami Kyoko'ya gelecek olur isek dizide adeta salak Go Minam'ın Tayvan versiyonuydu benden söylemesi. Öyle ki Go Minam'dan daha salak hareketleri vardı zaman zaman. Yani Siwon gibi bir namja o kıza aşık oldu ya... acıdım ya başka birşey değil.:)) Animenin Kyoko'sunu ise gerçekten seviyorum. Hatta Ren'den daha çok seviyorum animedeki Kyoko'yu.:) Aslında Gong Xi idare ediyordu iyi kötü ama sonlara doğru gerçekten salaklaştı. Bir salak salak dansları var etrafta görmeniz lazım. Yada görmeyin, kapatın gözlerinize yazık.

          Dizinin diğer karakterlerine de değinmeden geçmeyelim bence. Hatta çok beğendiğim bir oyuncu var ki. İnanılmaz sempatik bir insan. :) Dun He Lian'ın yani Siwon'un menajeri Du Jin yani Jin Qin. Animede de seviyordum menajeri. Özellikle sürekli Kyoko ile Ren'in birbirine bağlama sevdası ve Ren'in duygusuzluğuna verdiği tepkiler beni çok eğlendirmişti. Du Jin de sempatikliği sayesinde rolü güzel kurtardı bence.:))


          Dizinin en sevdiğim diğer karakteri ise şirketin başkanıydı. Onun animedeki komik unsurunun üzerine daha da komiklikler koymuşlar ve değişik eğlenceli sahneler çıkmış ortaya. Kesinlikle dizi ekibi doğru bölgeye oynamış bu konuda. Animeye üstünlük sağladıkları bir bölge oluşturmuşlar. Yalnız animenin Sawara-san'ını tercih ederim, dizideki pek gözümü doldurmadı.:))



          Aynı şekilde Kyoko'nun arkadaşı daha baskındı animede. Ama dizide sönük kaldı bana göre. Aynı zamanda animenin Karanlık Ay yönetmenini daha çok sevmiştim. Çünkü daha havalıydı.:) Ama dizinin Karanlık Ay yönetmeninin de havalı sözlerinin ardından yere düşmesi beni çok güldürdü. Aslında komik sayılmaz ama...:))


          Dizide bazı efektlere yer vermişler. Örneğin kızın etrafında Shotara'yı görünce yada hatırlayınca çıkan pandora kutusu canavarları. Hatta kaplumbağa bile yapmışlar Gong Xi'yi. Bunlar iyi de Kyoko'nun başına sürekli bir lanet gibi düşün Love Me simgesini neden koymamışlar aralara merak ediyorum. Bir de örümcek ağına sıkışmış Gong Xi görmek en büyük hayalimdi ama onu bile yapmamışlar ya haksızlık...:))



Diğer farklılıklar yada eksiklikler - siz nasıl değerlendirirseniz artık- şöyleydi:
  • Ren'in komik-korkutucu bakışlarına karşılık, Siwon gerçekten çok sinirliydi. Adamların kafasına geçirdi neredeyse senaryoyu yahu.

  • Ren'in Kyoko ile göz göze istek dışı geldiğinde saniyede arabaya binmesi tabiki dizide yaşanamadı.

  • Menajeri tarafından sürekli olaylar Kyoko'ya bağlanırken Ren'in dayanamayıp kafayı direksiyona yapıştırması en beğendiğim yerlerdendi ama Siwon'un kafası çok kıymetli, yada BMW araba kıymetli bilemeyeceğim.:))


  • Kyoko Corn taşını ararken kafayı duvarlara yapıştırmıştı, hadi sıkıyorsa Gong Xi'de yapsın:P
 

  • Şu bakışları da görmek isterdim. Efekt ile de çok güzel olurdu ama...
 

  • Ve işte asıl bu görmek istiyordum yaaa. Siwon ve Donghae'yi bu kılıkta görmek istiyordum. Huhahaha...  Çok mu acımasızım. İnsan sevdiği idollere bunu yapar mı? Ben yaparım arkadaş banane:D



          Farklarının yanında benzer yönleri de çoğunluktaydı. İşte 2 örnek.
Ama Siwon daha yakışıklı demiiiii?( Eyvah yine fan girl moduna girmek üzereyim.:D)









" 'Pastanede bitmeyen tatlı sakız' mı?

Hastaneye gitmeyen kablumbağa kız, dedim."


       Animede çok güldüğüm bir diyalog ve çok güldüğüm bir resim ile bu haddinden fazla uzun yazımı sonlandırıyorum. Buraya kadar sabredip okudunuz mu gerçekten? Öyleyse size bir ödülüm var, bakınız bahsettiğim tatlı Siwon...:))

Beğenmediniz mi? Ah siz bir de sahnenin tamamını izleyin. :)) Hatta gif yapabilen bana gif yapsın lütfen şu sahneyi.:D



Adı: 華麗的挑戰 / Hua Li De Tiao Zhan
Bilinen Adları:
Extravagant Challenge, Glamorous Challenge, Skip Beat
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 15
Yayınlandığı Kanal: FTV, GTV
Yayın Tarihleri: 18.12.2011 - 01.04.2012
Yayınlandığı Günler: Pazar 22:00 - 23:30



Oyuncular:

  • Ivy Chen / Gong Xi
  • Choi Si Won / Dun He Lian
  • Lee Dong Hae / Bu Puo Shang
  • Bianca Bai / Jiang Nan Qin
  • Jin Qin / Du Jin 
Drama OST:

01. S.O.L.O – Super Junior M
02. That’s Love – Dong Hae ft. Henry
03. 等你 (Wait) – A-Lin
04. 不留紀念 (Goodbye?) – Zhou Mi
05. 未來 (Future) – Roomie’s Mify
06. 愛你沒有太多理由 (No Reason) – 貝貝
07. 一場微醺 (One) – Roomie
08. 手擁 (Hands) – 信
09. That’s Love (Piano Version)
10. S.O.L.O (Guitar Version)

34 yorum:

  1. Hoşgeldin canım çingum, sefalarla birlikte çook sevdiğim, mangasını hala okumaya devam ettiğim biricik Skip Beat'imi getirdin. Anime-dizi karşılaştırmalarını çok sevdim. Benim anime ile diziyi izlemem arasında 3-5 ay geçmişti, o yüzden sahneleri bu kadar net hatırlamamıştım. Sen anlatınca hepsi gözümün önüne geldi, çok güldüm. Bonus Siwon fotosuna bayıldım, hemen masaüstüm fln yaptım, haberin olsun ;))
    Daha sık gel, daha çok yaz :)

    YanıtlaSil
  2. Hoşbuldum canım.:))Hem karşılaştırmalarımı hem de bonus Siwon'u beğenmene çok sevindim.:D O zaman aynı masaüstüne paylaşmaktayız şuan.:))

    YanıtlaSil
  3. yeni uste koyduğun yerdeki dizi resimlerinin isimlerini sağdan sola yazabilirmisin

    YanıtlaSil
  4. Neden sağdan sola?
    Soldan başlıyorum. Karıştırma riski daha az.:))
    ilk sıra: Extravagant Challenge, Protect The Boss, Playful Kiss, Jung Il Woo Ssi'nin reklamı, The Man Who Can't Get Married, City Hunter, Beethoven Virus,Sassy Girl Choon Hyang, Hello My Teacher
    2. Sıra: Dong Yi, Coffee Prince, Lie To Me, Kim Hyun Joong konseri, Can You Hear My Heart, Extravagant Challenge, My Girl, A Love To Kill,49 Days,
    3. Sıra: Sungkyunkwan Scandal, Queen Seon Duk, Protect The Boss, Oh My Lady, Kim Hyun Joong reklam, Who Are You, Prosecutor Princess, My Fair Lady, Bad Love

    YanıtlaSil
  5. Yaşasın yeniden yazmaya başlamışsın , çoktandır bakmıyodum bugün baktim birsürü anime ve dizi yazısı gelmiş. Çoook teşekkürler bloggerim beniiim :D Senin yazılarını gerçekten çok seviyorum çok içten yazıyosun lütfen bidaha bu kadar uzun aralar verme :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkür ederim Hilalcim. Hoşgeldin tekrar.:))
    Boş boş konuşarak karalıyorum işte birşey kendimce.:) İnşallah bir daha ara vermek zorunda kalmam. Geri gelip toparlanmak çok zor oluyor yoksa:)

    YanıtlaSil
  7. Boş boş konuşmak mı ? Keşke bende bukadar boş konuşabilsem :D

    YanıtlaSil
  8. :D Dolu konuştuğumu düşünemiyorum pek. Ama böyle sözler duymak beni gerçekten mutlu ediyor. Özgüvenim tavan yapacak bir gün kimse dururamayacak sonra diye korkuyorum:D

    YanıtlaSil
  9. Ayyy valla Bir tane Tayvan dizisi seyrettim o da bu aslında siwon ve donghae'yi pek tanımadfığım için sevmiyordum ama burada ikisine de aşık oldum donghae ne kadar kötü karakter olsa da ondan nefret edemedim gitti.Burada kızı da tatlı bulmuştum.Diziyi güncel seyrediyordum dayanamadım animesini seyrettim sonunu pek beğenmedim o yüzden animeyi pek bitirmiş sayılmam son 2 bölümü bıraktım sonunu öyle görmemek için.Aslında sonunda kötü birşey olmadı ama final gibi bitmedi o yüzden son 2 bölümü hiç seyredesim yoktu fakat bu yazıyı gördükten sonra özlediğimi fark ettim.Seyretsem mi acaba?

    YanıtlaSil
  10. Final konusunda en başarısız yapımlardan biri. Özellikle içerik bu kadar başarılı iken finalin yayından kaldıran dizi hissi bırakması...
    Final kötü çünkü ortada bir final yok. Manga hala devam ettiği için anime de dizi de finalden yoksun kalmak zorunda kalmış. Bende mangayı okumaya başladım bu yüzden. Manga okumaktan pek hoşlanmam ama her hafta okuduğumda özlediğimi anlıyorum.:))

    Donghae'nin iyi niyeti her zaman gözlerinden fışkırdığı için dizide kötüyü oynasa bana da kötü gelmedi hiç.:))

    YanıtlaSil
  11. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  12. ya nedense kore dizilerinin çoğunun final bölümlerini yapmayı beceremiyolar galiba. resmen havada kalıyo diziler. tamam böyle bizimkiler gibi abartmıyolar 100 bilmem kaç bölüm diye kısa kesiyolar ama kısa kescem diye finaller biraz saçma oluyo. birazcık daha güzel finaller yapsalar daha güzel olurdu bence. Hele düşlerimin prensi(Goong)dizisini öyle bi final yaptılar ki neyin ne olduğunu anlaymadım. iyide bunlar daha doğru düzgün beraber uyumadılar bile en sonda nasıl oluyoda hamile oluyo çok saçma. yinede olsun. Saranghae Korea <3 :)

    YanıtlaSil
  13. Goong finalini çeviri eksikliği yüzünden anlayamadığımızı düşünüyordum o dönem. Ama oturupta orjinali de izlemedim hiç.:))
    Final konusunda yerlerdeler gerçekten. Çok nadir dizinin finali güzeldir. Nasıl bağlayacaklarını bilemiyorlar bence. O yüzden havada kalıyor yada çok alakasız bir noktaya bağlanıyor. Yada ekip arasında anlaşmazlıklardan kaynaklanıyor bilemiyorum.:)) Ama yıllardır izleye izleye alıştım ben sanırım. ^^

    YanıtlaSil
  14. diziler okadar güzel oluyo ki finalde böyle patlama beklerken bi anda sönüveriyo. ama yinede dizilerin her bölümü finali aratmayacak güzellikte . :) bu arada şuana kadar kaç tane dizi izledin merak ettim de. :D

    YanıtlaSil
  15. Söylemeye utanıyorum aslında.:D Şuan izleme listemde KDramalar 85'e dayandı. Ama içinde devam edenler ile benim yarım bıraktıp bitirmemi bekleyen dizilerde var. Yakın zamanda 100'e ulaşacakmış gibi bir korku da var içimde...o.o

    YanıtlaSil
  16. bu kaç bölüm buna benzeyen bir anime tavsiye edermisin bana 25 ama 2.sezonu varmı

    YanıtlaSil
  17. 25 bölüm anime. İkinci sezon henüz yok... Gelecek gibi de durmuyor ne yazık ki.:(

    YanıtlaSil
  18. bence tamamiyle saçmalık bence animesi mükemmeldi daha dün izledim o kadar güzeldi ki sabahladım kore dizilerini severim ama bece bu animenin ikinci sezonu yapılmalıydı diziye daha bakmadım ve bakmıycamda keske animenin ikinci sezonu yapılsa ama neyse yinede teşekkürler...:)))))))))))

    YanıtlaSil
  19. ya ben dayanamadım diziyi izlemeye ya 1. bölümü izledim dademin ama devam edemicem yani... anime olunca çok tatlı sevimli oluyolar ama gel gör ki gerçekte öyle değil, yani aslında kötü olması gereken karakter sevimli geliyo, sevimli olması gereken karakterde itici.. (sho ve kyoko'dan bahsediyorum :D )...
    ayrıca dizi kore dizisi olsaydı kesin izlerdim ama bi de tayvan dizisi!.. yani ayrımcılık yapıyomuşum gibi gelicek ve belki kore veya tayvan olmasıyla bi alakası yoktur ama dizi çok kalitesizdi... yani bi de izlediğim yerdeki görüntü kalitesi de çok kötüydü... bütün herşeyi hesaba katarak söylüyorum manga okumaktan daha zordu o diziyi izlemek ki mangayı okumaya çalıştım ama bişey anlıyosam ne olıyım? :( keşke animenin ikinci sezonun felan yapsalar ya da şu manga bi sona ulaşsa ve yeniden korede felan bi dizi çekseler... :D ben zaten diziyi sırf sonu doğru düzgündür diye izlicektim ki dizi de son bulmuyomuş o yüzden izlemicem :/

    bu arada bu animeye de senin bu yazın sayesinde başlamıştım, çok eğlenceli bi animeydi.. bu sayfayı bulduğum için çok mutluyum yaa, ne izlesem diye düşünmeyip buraya gelip senin izlediklerine bakıp ordan bi tane seçiyorum :) bazen yazının ilk iki satırını okuyup beğenip beğenmediğini anlamaya çalışıyorum spoileri görmeden :D bi cm aşağı kaysa sayfa, belki de dizinin finalini öğrenicemmmm!!! :D ooo çook heyecanlıııı! :D

    neyse bi yazımın daha sonuna geldim ben ayşe nehir, eskilerin anonimlerinden.
    sağlıcakla kalın. :) :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben diziden çok başrol oyuncuyu izlediğim için benim için sorun olmadı hiç.:D
      Manganın Türkçe çevirisini tavsiye ederim. Bende takip ediyordum bir ara, ama bu ara pek fırsatım olmuyor. Ama geri döneceğim inşallah.:)

      " bi cm aşağı kaysa sayfa, belki de dizinin finalini öğrenicemmmm!!! :D ooo çook heyecanlıııı! :D " hehe...çok güldürdün beni.:) İyi ki bulmuşsun bu sayfayı bende eğlenceli yorumların sayesinde mutlu oluyorum.:))

      Sil
    2. ya manganın türkçesini buldum da bende öyle bi kafa varki, onu bile çözemedim yani :( :D ama okumaya çalışıyorum yinede :) burası çok eğlenceli ya! :) mutlu olmana çok sevindim :)

      bu arada flower boy ramyun shop'u bitirdim geçen onun hakkında da yorum yazıcam ama bi üşenti çöküyo o diziyi düşününce içime, yazacak çok şey var galiba :D

      bi de sonunda şifremi hatırladım ve üye oldum sitene ama üyelikle yorum yapamadım :/ resim bile koymuştum hakbuki :(

      Sil
    3. Yorumla biçimi yada Farklı yanıtladan google hesabını seçmem gerekiyor, üyelikle yorum yapabilmek için. Hatırlamana sevindim ama böylede güzel idare ediyorduk.:))

      Sil
    4. ya zaten google hesabını seçiyorum ama yüklediğim o resim bi türlü çıkmıyo :( aman ya neyse bıraktım uğraşmicam :D üyelerde nehir.ayse ye denk gelirsen o benim işte :D sanki kendi fotomu koymuşum gibi konuştum :D ama öyle değil yani anime resmi koymuştum bi tane :D

      Sil
    5. ya bi yorum yazdım you've fallen for me'ye kabul etmedi çok uzun diye :( :D daha önce de bi yorum yazmıştım ona, ama kore dizileri hakkında biraz daha bilgi sahibi olduktan sonra tekrar yazma isteğim gelmişti o dizi hakkında :D neyse işte kısaltmaya da gönlüm elvermiyo kesemiyorum hiç biyerini :( iki yorum halinde mi göndersem ki napsam? :D ya da hiç göndermesem daha mı iyi, hem başını da ağrıtmamış olurum o yazıyla :D

      Sil
    6. İki yorum olsun fark etmez benim için seve seve okurum ben.:)

      Sil
    7. o zaman iki yorum olarak atıyorum! :)

      Sil
  20. siwoooooonnn!!! ölürüm sana siwon! :D daha önceki katı yorumumdan sonra kendimi ben bile kınıyorum :D çok önyargılıyım berbat birisiyim lütfen beni affedin :D :D

    ya ne güzel bi diziydi öyle :D donghae sen eksik kalma sana da ölürüm canım :D gerçekten ikisi de çok yakışıklıydı ve gerçekten de iyi rol yapıyodu adamlar :) ben fuwa sho'yu mangada da seviyorum dizide de sevdim :) ben öyle mazoşist bi insanım işte bencil kendini beğenmiş pislikleri çok severim :D :D ama sevimli değilmiydi, sen söyle! :D

    gong xi saçını kestirmeden önce katlanılabilirdi de saçını kestirince beyin de saçlarla beraber gitti heralde :D :D hem saçlar gidince bi eun chan laşma başladı kızda :D hatta senin dediğin gibi bi go mi nam'a benzedi :D

    ben dizide en çok gong xi'nin arkadaşını yani şu sev beni bölümündeki arkadaşını sevmedim. animedeki çok daha iyiydi.. yani öyle soğuk bi insanı son bölümde vıcık vıcık gong xi gibi bi karakter yaptılar hala aklım almıyo.. :(

    onun dışında bütün karakterler çok sevimliydi her şey animeyle o kadar uyuyordu ki benim çok hoşuma gitti bu benzerlik :D özellikle gong xi'yi kaplumbağa yaptıkları kısım :D yani sadece üstüne bi çizim yapıp sanki kaplumbağa gibi görünüyomuş tarzı verebilirlerdi ama o kadar uğraş, yani benim hoşuma gitti :) ayrıca backstage'de kızın durumu da içler acısıydı gerçekten onu giyince bi hareket edemedi düşüyodu nerdeyse :D giymesi çıkartması ayrı sorun :D :D

    neyse yani benim bu diziden öğrendiğim; koreliler tayvan dizisinde de olsalar izlenirler ve önyargılı olmak yanlıştır :D
    bu arada siwon'un başka dizisi varmı ya? :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Haha... Çok hoşsun Ayşe... Saçlar ile birlikte beyin de gitti mi? Haha kimse bu kadar güzel tanımlayamazdı Gong Xi 'yi.:D

      Hayattaki en kötü şey ön yargılı olmak. Bende ne zaman "aman izlemem bunu" önyargısı ile bir diziye baksam mutlaka izler oluyorum bir kaç zaman sonra.:)

      Siwon candır, Super Junior'ın her elemanı candır benim için ama Siwon bir başka. (İçimdeki fangirl mü uyanıyor şu an ne.:D)

      Siwon'un dizisi olmaz mı? Oh My Lady (2010) ilk başrol deneyimi sayılabilir (mini drama hariç.) 2012'de de King Of Dramas'da rol aldı. Ben ikisini izledim. Siwon izlemek çok keyifli -bemim için.- Athena ve Poseidon diğer dramaları, onlarını henüz izlemedim.

      Sil
    2. ya adamın mimikleri felan çok hoştu, donghae'nin mimikler de çok iyiydi ikisi de yakıyodu resmen :) ben super junior'ın şarkılarını felan da hiç dinlememiştim ama bu ikili sağolsun onları da sevdim :D bu arada benim içimdeki fangirl hep beklemede senin sayfanın değişimne yorum bekleyip pusuya yatman gibi o da pusuya yatmış, "hadi ayşe yeni bi dizi izlesin de ben de uyanıyım" diyo her daim :D poseidon'a dizimag'de rastlamıştım ama hiç ilgimi çekmemişti oh my lady'yi izlerim belki, o ilgimi çekti :) siwon da yunan tanrılarından gitmiş hep, poseidon, athena... :D
      peki ya donghae, onun güzel bi dizisi var mı?

      Sil
    3. Siwon eşittir jest ve mimik zaten. En çok bu konu üzerinden espri yaparlar Siwon'a her zaman. Siwon kişiliği, hareketleri ile çok ilginç bir insan aslında. Çok seviyorum ben Siwon ki belli oluyordur zaten.:D Sayfalarca Siwon'dan bahsedebilirim yani bu yüzden susuyorum artık.:)

      Donghae'nin de maşallahı var tabiki. En son 2012 de Panda and Hedgehog da başroldu Donghae. Başları eğlenceli güzel ama sonları biraz sıkıcıydı dizi. Zor bitirdim ben, Donghae rağmen üstelik. Onun haricinde 2010 da It's Okay, Daddy's Girl oynadı ama ben izlemedim onu.:)

      Sil
    4. siwon'u ben de çok sevdim zaten siwon ve donghae sağolsun tam bi super junior fanı oldum :D nerdeyse hepsinin ismini biliyorum yani o derece :D

      şimdi panda and hedgehog'a başladım :) ilk çıktığında heralde baya olay olmuş donghae koş dedi diye :D bazı insanlar gerçekten garip :S ne diye bi kore dizisinde öyle bi yerde türkçe bi kelime geçsin ki? :D yani tamam tükçe konuşsalar o kadar garibime gitmez seneryonun gereği konuşabilirler ki cheongdamdong alice'de nazım hikmet'in şiirini de okumuşlardı yani türkçe olmasa da.. :) ama orda sedece bi kelime ve o da koş... saçma yani :D ben sadece hoş bi tesadüf olmuş diye düşünüp olayı orda bıraktım ki zaten dikkatli dinleyince koş demediği de belli oluyodu :D

      bu arada yukarıdaki yorumumda bişeyi yazmayı unutmuşum ben animede ve mangada kyoko'yu çok seviyodum hatta ren'den bile çok seviyodum senin gibi ama gong xi'nin o salak tavırları beni sinir etti, sevimli olma çabası içindeydi hep böyle salak salak dans etmesi felan sevimli değil sadece gülünçtü :( ayrıca bence şu dark moon'daki karakterini de o kadar korkutucu bulmadım ben animede tırsmıştım cidden :D
      neyse işte öyle :D

      Sil
    5. Tebrik ederim. :) Biraz zaman sonra neredeyse değil kesin kez hepsini gözün kapılı sayacaksın.:D

      Koş hikayesi çok büyük abartı.:) İlk başta hadi ya dedim, bir heyecan bastı bana sonra... Ama tabiki çok mantıksız... go diyor aslında.:)

      Gong Xi'in o anlamsız dansını hala unutamadım, yazık oldu gözceğizlerimize, başka birşey demiyorum.:D Aslında Tavyan Dizisi değilde orjinalini hiç bozmadan Kore Dizisi yapsalardı o da güzel tutardı bence. Nasılsa Kore'de de salak salak dans edecek hatun çok...:D

      Sil
    6. belli ya go ishh gibi bişey diyo zaten dizinin bi çok yerinde o mükemmel ingilizcesiyle (:D) "one two tree go" diyo, yani orda da dediği o :)

      haha gerçekten gözlerimize yazık oldu :D bence de kore dizisi baya tutardı :) çok iyi ifade etmişsin "salak salak dans edecek hatun" :D :D

      Sil