Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

5 Eylül 2012 Çarşamba

Fashion King

          2012 dizilerinin hepsini izlemeyi kafama takmış olan ben canım Yoo Ah In için Fashion King dizisini de izlemeyi kafama koydum görür görmez. Dizi hakkındaki yorumlara hiç bakmadım başlamadan, Sungkyunkwan Scandal'lı göz önüne olarak Yoo Ah In gördüm mü gözüm kapalı izmeliyim dedim. Reytinglere bir göz attım ve ortalamaya göre ilk onun içinde yer aldığına göre kaliteli bir dizi olmalıydı ve başladım.


          Ama bu başlangıç benim için zaman kaybından ve sinirimin bozulmasından başka hiç bir işe yaramadı. Dizi başlarken güçlü bir hikaye olarak başlasa da, ben zamanla yerine oturacak çok seveceğim birşey olacak diye beklesem de daha da canımı sıktı. Mantık ve manasının son bölümde hepten kendini kaybettiği gıcık bir yapım olarak hafızama kazındı. O kadar ki bir kaç gün dizinin finaline olan sinirim geçip gitmedi. O zaman gelelim sinir dizinin beni sinir eden spoilerine...

          DramaWiki'de dizinin türü romantik, melodram olarak geçiyor. Açıkçası melodram görünce bir rahatlıyorum ben. Ne kadar saçmalarlarsa saçmalasınlar dizi mutlaka mutlu biter diye bekliyorum. Neden? Çünkü melodram öyle yapılır. Ama bu dizi benim beynimdeki tüm melodram açıklamalarını yıktı. Öyle saçma, öyle anlamsız bir final vardı ki karşımda. Sinirim bir kaç gün geçmedi diziye.

İzlemeyipte okumak isteyenler için o saçma finalden kısaca bahsedeyim sonrada lanetlerimi yağdırırım. :D
          Kang Young Gul (Yoo Ah In) mesleğinde tepeye çıktığında kendini sağlamlaştırmak yerine saçma oyunlarla işini baltalar ve sonucunda başladığı yerden de daha kötü bir duruma gelir. -Aslına bakarsanız başlarken de yerin dibindeydi ama yazarlar böyle yansıtmak istemiş. Bozmayalım yazarları.- Sevdiği kadına da bırakır başka bir ülkeye kaçar. Sevdiği kadını ise düşmanı kapar. Bizim Ah In tam sevgiliciğine sürprize giderken bunu öğrenir ve sessizce kıza görünmeden gider. Sonra akşamına bir telefon... Ah In dayanamamış ve kızı aramıştır. Bizim abalak hatunda yüzünde kocaman salakça bir tebessüm "bende özledim bende" modunda konuşurken tak, Ah In ne idüğü belirsiz bir adam tarafından saçma sapan bir vaziyette öldürülür ve dizi biter. Sizinde yüzünüzde "bu ne be"düşüncesi eşliğinde, "bitti mi şimdi" sorusu beraberinde boş bir ifade belirir. Bir kaç dakika sonra sinirden köpürmeye başlarsınız "Senin için harcadığım zamana yazık..." eşliğinde.

          Yani hayatımda gördüğüm en geri zekalı finaldi benim. Kim vurdu gül gibi çocuğu? Neden vurdu? "Bende seni özledim" diye sırıtan suratlı bir kadın. Kadın öldü be çocuk, ne diye sırıtıyorsun. Gül yüzlü Kang Young Gul ölsün, o iki mahlukta "mutluyum da mutluyum" diye gezinsin. Haksızlık! Bari kız onu ölmüş görseydi, ölürken görseydi, öldürüldüğünü öğrenseydi de kendine çıldırsaydı falan dimi? Pisi pisine gitti oppamız özetle kızlar...:D
           Melodram dediğinde iyiler kazanır. Neden burada kötüler kazanıyor. Zaten bu dizinin iyileri nerede? Bir tane bulabilen bana da göstersin. İki resim arasındaki 100 farkı bulmak daha kolaydır bence.:)
          Ben o kadar sinirlendim ki diziyi yazanı da, yöneteni de, oynayanlarını da yakarsam acımayacağım. Bu diziye teselli ödülü bile verseler yakarım o ödül törenini.:))
          Şimdi bu noktada ama dizi güzeldi, final acele ile kötü olmuştur, ne saçma finaller gördük biz demeyin sakın. Çünkü dizinin finali taa en baştan belliydi. Nereden mi anladım. Yoo Ah In'in saçlarından. :) Dikkatli izlerseniz dizinin ilk bölümlerindeki New York sahneleri ile son bölümledeki New York sahnelerinde Yoo Ah In'in saç modelinin aynı olduğu fark edersiniz. Son bölümdeki New York sahnesinden bir önceki Kore sahnesinde ise saç modeli daha farklıydı ki, son 5-6 bölüm kala saçları değişmeye başlamıştı bu da onun sonucuydu. Adamın saçlarını bir günde çim adam moduna geçecek değil ya. Uyanık ol seyirci. :))
 

          Dizinin bu abuk finali sonucu bende yeri sıfıra döndü. İzlemeseydim keşke dedim, pişman oldum.
dizide sevdiğim en küçük sahneler ve sözler bile anlamını yitirdi final ile birlikte, nefret ettim diziden. Zaten dizinin kadrosunu da sevmemiştim hıh.:)
          Kore'nin bu dizide ne bulup seyrettiğini de anlamış değilim. Moda desen moda dizinin süsü asıl anlatılmak istenen başka bir şey olduğu gün gibi ortada. Yada bu insancıklar moda ile kafayı yedi, iki elbise göreceğim diye bu diziyi izliyorlarsa yazık yazık, çok yazık... Aslında başlarken o kadar da kötü değildi ama ne oldu bu duruma geldik bilmiyorum.
          İzlenecek fıstık gibi nice romantik,komediler varken bununla vakit kaybetmeyin derim. Sinirlerinize yazık. Dizinin çok özel birşey yok. Olağan şeyler... Çok merak ederseniz ben size anlatırım, sorun çekinmeyin:D Vakit, nakittir demişler. Zamana yazık etmeyin.:))
          Sevdiğim yada diğer gıcık olduğum şeylerden bahsetmek isterdim ama dedim ya nefret ettim diziden. Oturup hiç bir yere varamayan şeker-kolye sahnesine hiç değinecemeyeğim, o yüzden.
Bu bize yeter şimdilik...:))

Adı: 패션왕 / Peshyon Wang
Bilinen Adları: Fashion King (Moda Kralı)
Tür: Fantastik, Romantik, Melodram
Bölüm Sayısı: 20
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri: 19.03.2012 – 22.05.2012
Yayınlandığı Gnler: Pazartesi - Salı 21:55


Oyuncular:
  • Yoo Ah In / Kang Young Gul

  • Shin Se Kyung / Lee Ga Young

  • Lee Je Hoon / Jung Jae Hyuk

  • Kwon Yu Ri / Choi Anna 



OST:
Part 1 2012.03.19
1.너를 꿈꾸다 Dream of You - 이진성 (먼데이키즈) Lee Jin Sung (Monday Kiz)
2.너를 꿈꾸다 (Inst.) Dream of You (Inst.) 

Part 2 2012.04.03
1.최고의 사랑 Greatest Love - 이현 (에이트) Lee Hyun (8Eight)
2.최고의 사랑 (Inst.) Greatest Love (Inst.)

Part 3 2012.04.16
1.기다릴게요  I'll Be Waiting - 서현 (소녀시대) Seo Hyun (Girl's Generation)
2.기다릴게요 (Inst.)  I'll Be Waiting (Inst.)


Part 4 2012.04.20
1.사랑은 이렇게  Love Like This - 이영현 Lee Young Hyun
2.사랑은 이렇게 (Inst.) / Sarangeun Ireohge (Inst.) / Love Like This (Inst.) || by V.A.

Part 5 2012.04.30
1.너는 벽이다 You're Everything - 엠 투 엠  M to M
2.제자리걸음  Standstill - 케이하트  K.Heart
3.너는 벽이다 (Inst.) -You're Everything (Inst.)
4.제자리걸음 (Inst.) - Standstill (Inst.) 

Part 6 2012.05.15

1.안되는가요 Can't I? - 소울스타 feat. 베이지 Soul Star feat. Beige
2.안되는가요 (Inst.)  Can't I? (Inst.)

Part 7 2012-May-22
사랑은 이렇게 Love Like This - 이제훈 / Lee Je Hoon 


Ne kadar samimiyetsiz bir poz... hıh...

12 yorum:

  1. Ay canım ben de 2012 sezonunu Big'le açayım dedim tabi Gong Yoo'yu görünce gözüm kapalı izlemeliyim dedim.Sonuç:Gong Yoo yine mükemmel ve kendime yeni bi oppa buldum.Başka hiçbir şey yok! Hele o finali..Kendimi aptal yerine konmuş gibi hissettim.Son ana kadar umutluydum ama fıss çıktı.Nasıl hissettiğini çok iyi anlıyorum :))

    YanıtlaSil
  2. Big bu yıl en çok beklediğim dizi. Henüz izlemedim ama Hong kardeşlerin kalemi olduğuna göre finalin ne kadar kötü olduğu tahmin edemiyorum. Hongların yazdığı her diziyi çok severim ama final yazmayı beceremiyorlar. Yine de en kısa zamanda izlemek istediğim bir dizi. Gong Yoo'ya değer ne de olsa.:))

    YanıtlaSil
  3. Dizide yuri olduğu için pekte izlemek istemiyodum ama adından dolayı merak ediyodum açıkçası , bu yazı çok iyi oldu teşekkürler bloggerim ^^

    YanıtlaSil
  4. Ama A Gentleman's Dignity (Secret Garden'ın yönetmeninden) şiddetle tavsiye ederim.Uzun zamandır izlediğim en güzel diziydi.Biraz adult ama bana göre secret garden dan daha iyiydi.Belki de artık secret garden ın tadını kaçırdığımızdandır :) Big ise Gong Yoo'nun aşık hallerini görmek için izlemeye değer :))

    YanıtlaSil
  5. <Sera

    A Gentleman's Dignity hakkında çok övgüler aldım. Elimdekiler bitsin ona başlayacağım.:))


    <Hilal

    Yuri'yi görünce benimde kaçasım geldi ama sonuna kadar izledim hangi akla hizmetse ve pişmanım.:))

    YanıtlaSil
  6. Bende bu diziyi Yoo Ah In ve başroldeki kız için izlemek istiyordum ama diğer dizilerden dolayı bu diziyi ertelemiştim.İyiki de başlamamışım zaman kaybı olurdu.
    Bu arada daha önceden de blogunu takip ediyordum ama daha önce yorum yazmamıştım.Yazılarını keyifle okuyorum :)

    YanıtlaSil
  7. Teşekkür ederim, her zaman yorumlarını beklerim.:))
    Belki diziyi beğenenler olmuştur ama ben hiç sevmedim.:)

    YanıtlaSil
  8. Unni-ah yeni bir post yazdım okursan sevinirim.....http://anesjoong-kim.blogspot.com/2012/09/ahjushiler-ve-hanmlar.html

    YanıtlaSil
  9. Finaline kadar dizi bence normal gidiyordu en az diğer normal diziler kadar. Final bölümünde neye uğradığımı şaşırdım. Ne ara baş oppamız en eskiye döndü, ne ara lee ga young ikinci oppaya kaçtı... Ama dizide ben en çok J Fashion'da sarı saçlı, gözlüklü bir ajusshi var ona bittim, hele gülüşüne :D :D Mutlu son olmalıydı bu dizi -.-

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bencede mutlu son olmalıydı. İnsanın aklında son an kalır her zaman. Son bölüm böylesine anlamsız ve dandik olunca, dizi gözümde -500'e düştü benimde...:))

      Sil
  10. admin maalesefki bende haftasonumu fashion kingle geçirdim sonunu görünce zaten sinirden ekranı parçalayasım geldi :D

    YanıtlaSil