14 Ağustos 2020 Cuma

Unutulmaz Dizi OSTlerim (Bölüm 4)

'K'ore Günlükleri Dizi OST'leri seri yazısının 4. bölümü ile karşınızda sevgili çingular.

Serimizin geçmiş bölümlerine Nostalji Kuşağı OST  kategorisinden ulaşabilirsiniz.

16. Hong Gil Dong - Fate  (Park Wan Kyu)

           Bir Hong kardeşler senaryosu olan Hong Gil Dong; dizi olarak çok sevdiğim bir yapım olmasına rağmen OST'leri ne yazık ki pek beni kendine hayran bırakamamıştı. 
Yine de bu şarkının çok sevildiği fark etmiştim o dönem. 

17. Secret Garden

Bir döneme damgası vuran bir yapım var sırada. Senaryosu, fenomen karakterleri, oyuncuları, OST'leri, konseptleri, giyim tarzları herşeyi ile parlayan bir dizi. Şimdi izleyen bizim 10 yıl önce aldığımız hazzı alamıyor olsa Secret Garden KDrama tarihinin önemli dizilerinden.

Baek Ji Young ssi'nin tüm benliği ile söylediği  O Kadın şarkısı ve Hyun Bin seslendirdiği O Adam şarkısı çok sevilmiş ve dinlenmiş olsa da ben en çok bu şarkıyı seviyorum. 

You are my spring - Sung Si Kyung

 

18. Personal Taste - Dropping Rain (Kim Tae Woo )

             BOF sonrası çok sevilen Lee Min Ho ssi'nin bir sonraki projesi olan Personel Taste ne yazık ki benim hayranları kadar bayılmadığım bir diziydi. Başrol oyuncuları ayrı ayrı seviyor olmama rağmen birlikte uyumsuz olduklarını düşündüğümden diziye uzak değilim. Senaryosu ve işleniş tarzını sevmediğim bir hikaye olduğu için Personel Taste benim için sınıfta kalmış bir diziydi. Ama Kim Tae Woo ss'nin sesinden güzel sözlerinden duyar duymaz vurulmuştum bu şarkıya o zamanlar. 



19. Oh! My Lady -  Choi Siwon - Worthless 


                         Şimdi 'K'ore Günlükleri'nin torpilini kullandığı anlardan biri de şahit olacaksınız sevgili okurlar.

Choi Siwon'un oyunculuğun çok başında olduğu ve ne yazık ki çok da iyi olamadığı bir dizisinden bir OST var sıra. Sizi bilmem ama çok dinlemiştim o dönem bu şarkıyı Siwon sevdamdan ötürüSiz şaşırmayacaksınız eminim ama ben bile çok şaşkınım bu dizi bu kadar çok sevip o dönem bir kaç defa izlediğime; tabiki sadece Siwon kısımlarını 

 


20. Pasta - Listen To You - Cho Kyuhyun

          Ve geldik bu haftanın yıldızına. Pasta benim çok sevdiğim dizilerden biri. Senaryosu, oyuncuları, karakterleri, aşkı, eğlencesi ile gözüm kapalı tavsiye edebileceğim özel dizilerden biri. Ben çok severek izledim ve bir daha onun gibi yemek dizisi de görmedim. Ondan sonra yemek konseptli dizilerde hep bir şeyler eksikti sanki...

Bu güzel diziyi güzel sesi ile süsleyen Cho Kyun Hyun ssi'ye teşekkürler o zaman...  🤗



Sizlerin bu dizilerden sevdiğiniz diğer OST'ler neler? 
Yorumlara buluşalım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder