Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

11 Şubat 2011 Cuma

Super Junior


" NOT: BU YAZI ŞUBAT 2011 TARİHİNDE YAZILMIŞTIR. GÜNCEL BİLGİLERİ İÇERMEZ. "

You're Beautiful derim de bana kattıklarından bahsetmeden nasıl geçerim:)
Dizi 2009'un sonlarında yapılınca, 2009'un en popüler şarkılarından Sorry Sorry'de dizide yerini almış. İşte bende Super Junior ile o zaman tanıştım. Çok geç kaldığımın farkındayım... :$

    Sorry Sorry klibini izleyip de Suju'nun performansına hayran kalmamak mümkün mü? Zaten çok kalabalık olmaları yeterince dikkat çekici... (Gerçi onları da 13 kişi görmek zor oldu artık:( )


    Grup hakkında o kadar çok şey var bildiğim ve bilmediğim; hangi birinden bahsetsem bilmiyorum. Bu 13 kişilik devasa boyut herşeyden önce çok iyi bir ticaret kaynağı. Bana göre insanın elinde Suju gibi grup olsun para kazanmak için başka birşeye ihtiyaç kalmaz. Adı bu aralar çoğunlukla adaletsizlikle ve zalimlikle alınan SM Entertainment Şirketi Super Junior'ı oluşturmakla çok iyi bir seçim yapmış.
    Grup ilk başta 12 kişi ile kurulmuş. Çin'li üyesi ile ülke dışına açılmayı en baştan kafasına koyduğu belli şirketin. Daha sonra gruba Kyuhyun'un da katılması ile grup 13 kişi olmuş.
İlk başlarda asla inanmazdım hepsinin adını tek tek bileceğime. Çok karıştıyordum. Şu şuydu, bu bu muydu? ay bu kimdi:S derken beynim ezogelin çorbasına dönüyordu. Ama şimdi yaşlarına kadar herşey zayıf hafızamda kuvvetlice tutunmuş durumda.:))
    Eh dedik ya SM iyi bir seçim yapmış. 13'üde pek yetenekli maşallah... Oyunculuk yaparlar, söz yazarlar, beste yaparlar, koreografi oluşturarlar, sunuculuğa meraklıdırlar, boy boy resim çekinip modellik yaparlar, gelsin reklamlar, gitsin tv programları; sağa dön Suju, sola dön Suju, önüm-arkam-sağım-solum ebe aman işte Suju...:) (Kore'deki çocuklar böyle oyun oynarsa yakında şaşırmasın kimse:) )
Neredeyse herşeyi kendileri yapan, yapmasa da yapmaya yetenekli olan 13 yakışıklı çeçik göz:)

Peki isimleri ne bunların? Madem o kadar uğraştım öğrenmek için hemen öğrendiğimi sizlere de aktarayım:)
- Sol baştan say! :D














Shindong, Leeteuk, Kangin, Siwon, Sungmin, Kyuhyun, Yesung, Donghae, Ryeowook, Kibum, Heechul, Hankyung, Eunhyuk


     Grubun lideri Leeteuk... Gerçek ismi Park Jung Su. Kendisi grubun en büyüğü.1 Temmuz 1983 doğumlu.  Bu yüzden eski müzik gruplarından Hot'un bir üyesi olması gerektiği konusunda espriler yapılır onun hakkında grup üyeleri tarafından. Kendisi tam bir liderdir, aynı zamanda da melek:). Tüm kardeşleri yani diğer üyelerle çok fazla ilgilidir. Her zaman onların yanında olmaya çalışır. Espri yapıp insanları güldürmeyi pek sever. Ama bazen gerçekten saçmala moduna geçmeye ramak kalıyor:) Seviyorum Leeteuk'u:) Gamzesi de çok yakışıyor canım maşallah:)
Liderimiz 2011 yani bu yıl asker olmaya hazırlanıyor. Yani bu demek oluyor ki 2 yıl ortalarda olamayacak.:( Tıpkı Heechul gibi. Heechul da onunla birlikte asker olmaya hazırlanıyor. (Bu demek oluyor ki grup 8 kişi kalacak. Her gidi, günler nerden nereye...)

    Kim Heechul grubun ikinci abisi. Leeteuk ile aralarında 10 gün var:) yani 10 Temmuz 1983 doğumlu. Heechul'u da inanılmaz çok severim:)
Garip bir kişilik. Ateist olmasına çok üzülüyorum. [Ama Hangeng'ın gruptan ayrıldığında (uzunca bir süre sessiz kalmasının ardından bir gün dayanamayıp) twitter'da bir yazı paylaştığında onun da tüm yanlış yapanlara cezan veren bir Yaratıcı olduğuna inandığını anladım. Yani bana kalırsa lafta Ateist. İnşallah bir gün doğru yolu bulur:) Siwon gibi oldum bende hahaha. ] Heechul biraz garip dedim ya grupta en çok çekinilen insanlardan biri bana kalsa. Titizliği,düzeni başa bela (bana mı benziyor ne:D) Kadınların ona dokunmasından hoşlanmadığını okumuştum bir yazıda. Bence bu huyu değişmiş olmalı. Bu kadar çok kadın hayranı varken durum onun için çok zor olmalı yoksa... Heechul bir de evlilik hastası, kendisi gibi bu hastalığa yakanlanmış SS501 üyesi Jungmin ile bir radyo programında uzunca bir süre evlilik hayali kurmuşlardı. Gün yapan evde kalmış kız kuruları gibiydiler:))

    Hankyung yani Hangeng Çinli üyemiz-di. 2009 Aralık'ta SM Şirketine dava açarak gruptan ayrıldı ne yazık ki. Diğer üyeler gibi biz ELF'lerde çok üzüldük ama elden ne gelir. O da çok üzülüyor zaten arkdaşlarından ayrı kaldığına. Dava Aralık 2010'da sonuçlandı. Artık resmen Super Junior'ın bir üyesi değil.:(
Hangeng 9 Şubat 1984 doğumlu. Grupta en çok Heechul ile yakındı. Heechul Çince bilmediği halde vücut dile ile yardımcı olmaya çalışmış hep ilk zamanlar Hangeng'a. Bu yüzden aralarındaki bağ çok kuvvetli. Hangeng çok iyi yemek yapar. Heechul'da ona çok iyi küfür öğretir:) Hangeng çok iyi dans eder ama çok sessiz sakin biri. Şeker gibi çok sevimli geliyor benim gözüme ama aynı zamanda çok da yakışıklı. Hayatımda beğendiğim tek Çinli diyebilirim.:) (Jackie Chan'den sonra. Jackie Chan'de tam Çinli sayılmaz ya neyse:))


    Yesung grupta sesini en iyi kontrol edebilen üye. Gerçek ismi Kim Jong Woon. Neden bilmem ben ilk zamanlar Yesung ile Sungmin'i pek bir karıştırırdım. Alakaları yok halbuki:) Yesung 24 Ağustos 1984 doğumlu. O da biraz garipgillerden:) Explorers of the Human Body'yi izlediyseniz ben yaparım edası ile her işe burnunu sokan, sonra hüsrana uğrayan, grup üyeleri tarafından da hüsrana zorla uğratılan mazlum insan durumuna düştüğü görmüşsünüzdür:) Eğlenceli kişilik hepsi gibi. [Ne yapsınlar gerçi onlarıda sektör zorluyor buna birazda:( ]


    Kangin grubun en asabisi. Gerçek ismi Kim Young Woon. 17 Ocak 1985 doğumlu. Şu an askerde. 2010 gitti ve dönüş 2012. (Kore'de de askerlik ne kadar uzun yaw.) Yine Explorers of the Human Body izlediyseniz Kangin'in muzurluklarına şahit olmuşsunuzdur. Siwon'un karizmasını yerle bir etti, Eunhyuk'u utancından yerin dibine soktu.:) Intimate Note'ın 25. bölümünü izlediyseniz oradaki Sungmin'e karşı sinirli sempatik tavırlarını da görmüşsünüzdür. İzlemediniz mi ikisinide? Ee ne bekliyorsunuz, hemen izleyin:))


    Shindong grupta belki de ilk dikkat çeken, en hızlı öğrenilen üye. Gerçek ismi Shin Dong Hee. 28 Eylük 1985 doğumlu. Kilolu olmasına rağmen iyi dans ediyor, hatta kareografi oluşturmakta da becerikli. Aynı zamanda kendisi gibi kocaman bir iştaha sahip. En çok yemek yiyebilen üye. Kendisi çocuklar tarafından belki de en çok sevilen üye. Bu aralar bir kız arkadaşı olduğunu duyduk. Bu yüzden evlilik ile ilgili şakalar yapılıyor hep. Bizde Allah mutlu etsin diyoruz burdan:)

    Sungmin 1 Ocak 1986 doğumlu. Gerçek ismi Lee Sung Min. Beni en çok şaşırtan üye Sungmin. Normalde pek şeker pek minimini, masum görünürken birden değişime uğrayabiliyor. Bir programda yine gayet masum bir şekilde oturuyordu yerinde. Dediler ki " Sungmin Shi, uzak doğu dövüş sanatları eğitimi aldığını duyduk, bize bir iki hareket göster". Yerinden kalktı ve bir kaç hareket gösterdi. Ama o masumluk kayboldu ve yerine daha ciddi daha erkeksi bir ifade geldi. Dansı biten Sungmin sonra o şekerleme haline tekrar geri döndü:) Ama inanın bana izlerken insan bir an şok geçiriyor.:)

    Eunhyuk bana göre grubun en mazlum üyesi. Hele Kangin'in Explorers of the Human Body'de onu maymun ettiğini gördükten sonra çok acıdım kendisine. Gözlemlerime göre birazda sakar:) Bir anda kalakalması çok komik hele:) Gerçek adı Lee Hyuk Jae. 4 Nisan 1986 doğumlu. Grubun dans lideri. Gerçekten çok iyi dans ediyor. Leeteuk ile bir radyo programları var. Yani sunuculuğumuzda var biraz:) Gruptaki en hassas üyelerden biri.

    Lee Donghae 15 Ekim 1986 doğumlu. O da dans konusunda gayet iyi. Bir çok hayranı var. Kızların gözdesi diyebiliriz bu aralar. Heechul grupta bir tek Donghae'nin sözlerine kulak verir, bir onu dinlermiş. Demek çok aklı başında biri. Heechul'a söz geçirebildiğine göre:) UFO yazışmalarındaki en kibar üyelerden biri. Kötü bir cevabı ile karşılaşmadım pek:)

    Choi Siwon grubun en yakışıklısı. Bu ben değil kendileri söyliyor:) 10 Şubat 1987 doğumlu. Gözlemlerin sonucunda gördüm ki Siwon'da altta kalamama psikolojisi var. Biri yapılması zor bir işi yaptırmak için Siwon'a gitsin ve "Sen bunu yapamazsın" desin. Hemen tepesi atar ve o işi başarmak için elinden gelen herşeyi yapar. Bana kalsa çok kötü bir huy:) Bunu huyu yüzünden istemediği halde bir keresinde kadın kılığına girmek zorunda kalmış okul yıllarında:) Siwon gayet ciddi bir kişiliğe sahip. Yanlış hatırlamıyorsam Seul'un gömeğinde zengin bir ailenin çocuğuymuş. Belki bu ciddiyet ordan geliyordur. Aynı zamanda grupta dinine en çok bağlı olan insan. Heechul'a din ile ilgili sürekli konuşmalar yaptıdığı herkesçe bilinir.:) (Bende onlara İslam'ı anlatmak istiyorum:) )

    Ryeowook bence grubun en şirin üyesi. 21 Haziran 1987 doğumlu. Kim soyadlı. Grupta ondan küçük 2 üye daha var. (Kibum pek küçük sayılmaz ama neyse:D) Ama bana en küçük oymuş gibi geliyor hep. Boyu diğer üyelerden kısa olduğu için ayakkabılarının içinde topuk kullanıyor. Abileri bunu her programda söylediklerinde sanki ilk kez söyleniyormuş gibi tepki veriyor. (Ryeowook oppa rahat ol, hepimiz uzun süredir biliyoruz bu gerçi ve biz seni öyle de seviyoruz -ki her halukarda benden uzunsun:D) Ayrıca makyaj yapmayı pek seviyor. Grupta kendinden bir yaş küçük Kyuhyun'u çok seviyor mutlaka fark etmişsizdir bir kaç program izlediyseniz:) Çok yakın arkadaşlarmış zaten.

     Ki Bum grupta varla yok arasındaki yok tarafını seçmiş durumda. Ortalarda yok pek. Şarkı söylemek yerine oyunculuk yapmak istediğini okumuştum bir yerde. Ne diyelim kendi seçimi. Kapımız ona da açık her zaman:)
Kim Ki Bum 21 Ağustos 1987 doğumlu. O da gözüme ciddi bir kişiliğe sahipmiş gibi görünüyor. Ama gülüşü çok komik ve Heechul çok güzel taklit ediyor onun gülüşünü:D


    Grubun en son üyesi, en küçük üyesi, gruba en son dahil olmuş üyesi Kyuhyun. İyi ki dahil olmuş. Sesi gerçekten müthiş. 3 Şubat 1988 doğumlu. Soyismi Cho. UFO yazışmalarında verdiği ters cevaplarla ünlü. Herşeyi alttan almak, Donghae gibi nazik yaklaşmak yerine aklına geleni söylüyor. Bence iyi de oluyor. Saçmalayan hayranlara birinin saçmaladıklarını yüzüne vurması lazım çaktırmadan değil mi:) O da bana biraz ciddi görünüyor. Ciddi ve sakin.



    Kişisel olarak gözlemlerinden ufak tefek bahsettim hepsinden.Ama ses açısından en sona bıraktım değerlendirmeyi. Bütüm albümleri var bende neredeyse. Severek dinliyorum kendilerini:) Şarkı söylerken 13 kişi (bu ara 10 kişiler gerçi) olmalarına rağmen şarkılar arası geçişler kesinlikle kulağınızı tırmalamıyor. Hatta ilk dinleyenler kim nereyi söylüyor asla fark bile etmeyeceklerdir. Ryeowook'un sesi ilk dikkat çeken. Ama zamanla fark ediyorsunuz ki Sungmin'in sesi ona yakın. Eunhyuk'da genelde rap kısımlarını söylediği için onuda anlayamaya başlıyorsunuz zaten:) Arkasından mutlaka Shindong alır eline mikrofonu:) Yesung sesini en iyi kontrol edebilen olduğuna göre onu fark etmemek mümkün mü? Sonra fark ediyorsunuz ki Kangin'in ses rengi ona yakın. Sonra Siwon mu geliyor arkadan ne. Kyuhyun'unda ses dedik müthiş. Onu da ayrıyorsunuz içlerinden. Sonra bir bakmışsınız arkasından Donghae'nin sesi geliyor. Genelde şarkılar bu sıradan gidiyorlar ama bu sıra değişiyor da elbelte. Yani demek istediğim sesleri yakın birbirine:)

    Attack on the Pin-Up Boys filmde oynadılar. Tabi Kyuhyun hariç. Grup trafik kazası geçirdiği için ve Kyuhyun çok ağır yaralandığı için çekimlere katılamadı. Leeteuk'da filmin sonundaki Wonder Boy klibinde filmde oynayan pandaymış rolü yaptı.:) Gerçekte o da hastanede olduğu için çekimlerde bulunamadı. 
   Super Junior Full House ve Explorers of the Human Body izlenilmesi gereken iki program. Katıldıkları sayısız program var. En güncel olanından bahsetmek gerekirse Strong Heart. Program Suju'ya ait değil. Sunuculuğunu Lee Seung Ki ve Kang Ho Dong yapıyor. Ancak Leeteuk, Eunhyuk, Shindong müdavim konuklardan. Ayrıca programda çok eğlenceli bir program:)
    Dediğim gibi grup kalabalık oluşlarından olsa gerek her yerdeler. Asyanın en sevilen gruplarından. Grup 2011'de yeni bir albüm yapacağını duyurdu. Ardından Leeteuk ve Heechul'u askere uğurlayacağız. Yani şimdilik planlar bu yönde.
    Ancak grubun 8 kişi kalacağından dolayı dağılacağı endişeleri ortalığa yayılmaya başladı. Hatta 2011de yapılan albüm son albüm olacak diyorlar. Ne kadarı doğrudur bilmiyorum. Ama doğruluğunu da araştırmak istemiyorum. Onların dağılmasını hiç istemem.
    Son olarak ELFten bahsetmek istiyorum.  ELF Super Junior'ın hayran klübünün adı. Everlasting Friend yani Sonsuz Arkadaşlık demek. Suju destekleyen herkese ELF diyebiliriz. Ama özel paraları üyeler olduğunu duydum:)

Super Junior arasında 4 alt grup oluşturuldu. 
Super Junior-M (Super Junior - Mandarin):
Hangeng (Lider), Donghae, Siwon, Ryeowook, Kyuhyun, Zhou Mi (Çinli üye), Henry Lau (Çinlü üye)'den oluşuyor. Hangeng'ın gruptan ayrılması ile Suju M'in durumu muallakta bu aralar. Çin'de çalışmalarını sürdürüyorlardı.

Super Junior-T (Super Junior-Trot):
Leeteuk (Lider), Heechul, Kangin, Shindong, Sungmin, Eunhyuk'dan oluşuyor. Eski Kore müziği olan trot müziğini ile çalışmalar yapıyorlar.

Super Junior-H (Super Junior-Happy):
Leeteuk (Lider), Yesung, Kangin, Shindong, Sungmin, Eunhyuk
Suju Happy grubun eğlenceli tarafını ön plana çıkarmak için oluşturulduğunu söyleniyor.

Super Junior-K.R.Y:
Kyuhyun, Ryeowook, Yesung'dan oluşuyor. Şirket bu üçünün farklı bir ses rengi olduğuna ve farklı bir hayran kitlesi olduğunu karar vermiş. (:S) Suju - K.R.Y daha büyük yaş gruplarına hitap etmeyi planlıyor.

Super Junior Albümleri:
1. SuperJunior05 (TWINS) 2005
2. Don't Don 2007
3. Sorry, Sorry 2009
4. Bonamana 2010

Super Junior-M Albümleri:
1. Me 2008
2. Super Girl 2009

Super Junior Happy Mini Albüm:
1. Cooking? Cooking! 2008

Super Junior-T Albümleri:
1. Rokuko! (1st Single) 2008
2. Rock & Go (Jap Single) 2008 (Japonca),

Asya Turneleri:
2008–2009: The 1st ASIA TOUR, Super Show
2009–2010: The 2nd ASIA TOUR, Super Show 2
2010–2011: The 3rd ASIA TOUR, Super Show 3

108 yorum:

  1. Selam, size nasıl hitap etmeliyim bilmiyorum. Kullandığınız bir lakap var mı? Beni izlemeye başladığınızı fark edince bloğunuzu incelemek için geldim ve çıkamadım desem yeridir. Drama yazılarınızı okumadım ama içinde Super Junior olan yazıların hepsine baktım sanırım.

    Öncelikle ellerinize sağlık, güzel bir yazı olmuş. Tabii konu Super Junior olunca sayfalarca yazsan da eksik kalan bir şeyler oluyor ama güzel özetlemişsiniz. Bir kaç ufak hata var sadece o kadar. Mesela Eunyuk'un gerçek ismi Lee Hyuk Jae. Siwon'un gerçek doğum tarihi 7 Nisan 1986. Bu durumda Donghae'den büyük olup sıralama da değişiyor. Kibum hakkında ise bir ekleme yapmak istiyorum. Kendisi ilk önce bir oyuncu olarak çıkış yaptı, iyi bir oyuncu olmanın gerçek hayali olduğunu da her zaman dile getiriyordu yıllar önce bile. Bu SM ne diye onu SJ üyesi yaptı anlamam. Tabii bu şekilde Kibum'u tanımamı sağladıkları için minnettarım ama şimdi çocuk gönül rahatlığıyla oyunculuk kariyerine odaklanamıyor. ELF sürekli bir beklenti içinde. ELF demişken açılımı Everlasting Friends, yani çoğul bir şey aslında. ELFs ya da ELF'ler diye bir kavram yok. Super Junior üyeleri kendileri hiçbir zaman ELF'ler şeklinde kullanmadılar. Yani ELF deyince hepimizi ifade ediyor :)

    Ayakkabı içi topuk olayı ise Kore medyasında sürekli bahsi geçen bir şey. Kullanmayan yok sanırım :D Siwon bile kullanıyormuş bazen. Visiting Suju's Dorm programını izlersen orada Eunhyuk bir kutu dolusu tabanlıklarını gösteriyor. En çok da en kalın olan yıpranmış diye dalga geçiyorlar ama o fazla kullanmadığını iddia ediyor. Bu arada tabanlıklar uzun süre giyince acıtıyormuş. Yazık ya, kıyamam :(

    Siwon'un babası Hyundai'ın ortaklarından diyorlar. Ne kadar doğru bilemem ama zengin oldukları gerçek. Grupça yemeğe filan gittiklerinde hesabı hep Siwon ödüyormuş. Hatta dalga geçiyorlardı, dışarı çıkarken cüzdanımı değil Siwon'u yanımda taşıyorum diye :D

    Shindong'un sevgilisinin adı Nari yanılmıyorsam. Çok tatlı bir kız. O kadar ufacık ki. Shindong Bonamana'nın teşekkürler notlarında Nari'ye şifreli bir şekilde evlenme teklifi etti. Ne kadar hoş bir şey ^^

    Yazınızı okurken pek çok yerde kendi düşüncelerimi okuyor gibi oldum. Benzer şeyler düşünmüşüz :) Bahsettiğin programların hepsini izlediğim için de ne demek istediğini daha iyi anladım. Hepsini izledim derken Strong Heart’ın her bölümünü izlemedim daha :D Ama Teukkigayo dışındaki üyelerin katıldıklarının hepsini izledim.

    Son bir şey, Leeteuk’un gamzesi için küçükken komşu kadınlar şöyle diyormuş “Büyüyünce bu gamzede ne kızlar boğulacak” (ne canlar yakacak gibi bir tabir olmalı). Geleceği görmüş kadınlar :D

    YanıtlaSil
  2. Öncelikle çok çok teşekkür ederim yazılarımı okuduğunuz, yorum ve tabiki ziyaretiniz için:)
    Benim için çok faydalı bir yorum oldu. Çok mutluyum:)
    ELF konusunda biraz mahçup oldum açıkçası. İngilizcem yok denecek kadar azdır o yüzden Türkçe düşünüp yazmışım.
    Siwon'un doğum gününe çok şaşırdım. Her kaynağa güvenmemek gerek demek ki...:)
    Eunhyuk'ta bir harf hatası olmuş hemen düzeltiyorum.:)) Benim Hyun'lara karşı bir sempatim var. Neredeyse gördüğüm her hyun ismi içeren ünlüye içim ısınıyor. Neden bende anlayamadım henüz. Eunhyuk'da kazaya kurban gitmiş biraz:D
    Kim Bum meselesine gelince oyunculuk yapmak istediğini biliyordum ama SM yüzünden Suju'ya katılmak zorunda kaldığını düşünmemiştim. Zaten SM başta olmak üzere bu Kpop gruplarını medyaya çıkaran şirketler, küçücük yaştakilerin koca insanlar gibi davranmak zorunda bırakılmalarına, sonra skandal çıktı mı suçun tamamen o genç insanın üzerine kalmasına el altından izin veren bir sektörmiş gibi geliyor bana. Yani özetle gençleri sömürüyorlarmış gibi geliyor bana.

    Blogum daha yeni sayılır. Açmadan çok önceleri yazılarınızı beğenerek okurdum. Aynı şeyleri düşünmemize çok sevindim bu yüzden:)
    Herhangi bir kullandığım lakap yok. İstediğinizi söyleyebilirsiniz.:)

    YanıtlaSil
  3. site mükemmel ellerine sağlık admin süper!

    Benimde favorilerm Kyuhyun Siwon ve Heechul ...

    YanıtlaSil
  4. site gerçekten çok güzel olmuş.benim güney kore'ye ola merakımı biraz daha giderdi ayriyeten bilmediğim konularda da pek çok şey öğrenmiş oldum ellerinize sağlık.ayriyeten SJ islamı tanıtma fikri gerçekten çok güzel benim hayallerim arasındada güney kore ye gidip islamı orda tanıtmak tı bunu sizden de duymak beni mutlu etti tekrardan ellerinize sağlık

    YanıtlaSil
  5. Çok teşekkür ederim:))
    Çok mutlu oldum beğenmenize ve tabiki yardımcı olabildiğime:)
    Ben doğru olduğuna inandığım yoldan gitmelerini istediğim için herkese İslam'ı anlatmak istiyorum aslında:))

    YanıtlaSil
  6. birşey sorabilir miyim özel olmazsa sizin bu kore merakınız ve oraya karşı olan sevginiz ne zamandır vardı ve kore merakınız nasıl başladı? bu arada benim adım şeyma yukarıdaki yorumu yazan kişiyim :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ilk internette gördüm ve aşık oldum sonra araştırıp taraştırıp inceledim ve sonra böyle oldu işte şu an çok mutluyum

      Sil
  7. Tanıştığımızı memnun oldum Şeyma:))
    Cevaplamayı çok sevdiğim sorulardan birini sormuşsunuz:))
    Annemin TRT'de izlediği bir dizi vardı 2008 yılında. Tahmin edersiniz ki Saraydaki Mücevherdi. Eve her geldiğimde annemi bunu izlerken bulurdum. Ne saçma şey başka birşey yok mu derdim, kızardım. Sonra birgün eve geldiğimde kimse yoktu. Canım sıkkın. Televizyonu açtım bu diziden başka birşey yok. İzlemeye başladım. Ama nasıl beğendim anlatamam. Sonra bir daha bırakamadım diziyi. Müptelası oldum. Zaten birşey izlemeye pek bir bayıldığım saraydaki mücevheri de çok sevdim. Sonra dizi hiç beklemediğim bir anda bittiği için üzüldüm(biliyorum biraz çocukça ama:))kızıp tvde çıkan diğer dizileri izlemedim. Zaten o sıralar bollywood filmleri ile meşgul olduğumdan zaman ayırmaya gerek duymadım.
    1 yıl sonra 2009da tekrar çıktı saraydaki mücevher bu kez en başından oturup izledim. O sıralar çok sevdiğim yakın bir arkadaşıma da diziyi önerdim. Birlikte oturup msnden dizi ve Ji Jin Hee hakkında konuşurken hayranlığımız arttıda arttı.

    Sonra diğer diziler, filmler, yeni gelen öneriler derken bugünlere geldim. İlk başlangıcım 2008 ama son 1,5 senedir ilgim daha da çok yoğunlaştı. Zamanla bir çok şey dikkatini çekiyor insanın.

    Ama asıl ilgimi ve sevgimi arttıran şey biricik arkadaşım ve iki (manevi) ablamdır. Onlarla öğrendiklerimi ve izlediklerimi paylaştıkça ve onlarında ilgisini gördükçe daha çok şey yapmak istedim açıkçası.:))
    Sevdiğin şeyleri paylaşmak ve başkalarına sevdirebilmek çok güzel bir duygu benim için:))

    Çok uzun bir cevap oldu sanırım:$ :))

    YanıtlaSil
  8. yok benim için hiç sorun değil hatta uzun yazdığın için bile sevindim saol.bide şey aklıma takılan sorular olursa sorabilir miyim kore ile ilgili(filmler,şarkı grupları,diziler,artistler felan)?

    YanıtlaSil
  9. Elbetteki. Çok bilgili biri sayılmam ama elimden geldiği kadar cevaplayama ve yardımcı olmaya çalışırım:))

    YanıtlaSil
  10. şey ben şeyma bir sorum var oppa ve unni'nin ne demek olduğunu tam olarak öğrene bilir miyim oppa yı az buçuk biliyorumda yine de soruyum bu ikisi ne demek

    YanıtlaSil
  11. Bildiğim kadarıyla;

    oppa kızların kendilerinden büyük erkeklere seslenme şekilleri. Yeri geliyor abi anlamında kullanılıyor yeri geliyor sevgili anlamıyla kullanılıyor yani tamamiyle söyleyen bayanın niyetine göre anlam kazanıyor diyebilirim:))

    unni ise bayanların kendinden büyük bayanlara hitap şekilli abla demek.

    Erkeklerin abla ve abi deme şekilleri ise bunlardan farklı:))

    YanıtlaSil
  12. full housenin türkçe altyazılısı varmı bide intimate note nin ?

    YanıtlaSil
  13. Ben izlerken yoktu ama şimdi durum nedir bilmiyorum. Karşılaşırsam Türkçe altyazı ile buradan duyuyurum:))

    YanıtlaSil
  14. süper junior doğru yazmamış olabilirim gay diye bir yazı okudum internet te doğrumu acaba ???

    YanıtlaSil
  15. Daha önce Hong Ki ile ilgili de aynı soruyla karşılaştım. Orada da söylediğim gibi internette herkes herşey hakkında yalan haber kaynıyor. Bunlar anti fanların uydurması olarak kabul edilir her zaman. Belki görünüşlerinden ötürü farklı bir moda anlayışları olduğu için bilmeyen insanlar bu tarz yorumlarda bulunuyor. Ama ne şekilde olursa olsun hakaret bence. Onlarda her erkek gibi kadınlara ilgi duyuyor. Madem gay haberlerini okudunuz, bayan sanatçılar ile çıkan haberleri ya katıldıkları programlarda anlattıkları aşk maceralarını da okumuş olmanız gerek. Sadece gay mi değil mi diye araştırmayın. Super Junior diye araştırın ve yaptıkları çalışmaları, katıldıkları programları, oralarda neler dediklerini görmenizi tavsiye ederim.

    YanıtlaSil
  16. ben bu siteyi daha yeni gördüm ama bu bilgileri bilmek bnce çok gzl bişi bn bu yazıyı iyiki okudum super junior hakkında birçok şey öğrenmiş oldum vede bişi mrk ediyorum bu yazının devamı gelecekmi???

    YanıtlaSil
  17. Teşekkür ederim, katkım olduysa ne mutlu bana:))
    Yazının devamı gelmeyecek ama ara ara Super Junior hakkında haberler paylaşıyorum.:)

    YanıtlaSil
  18. ben irem favorim kyuhyun grup adı gibi süper bilgilendirdiğin için teşekkür ederim

    YanıtlaSil
  19. Ben teşekkür ederim, işe yarar bilgilerse ne mutlu bana.:))

    YanıtlaSil
  20. Bu yorum yazar tarafından silindi.

    YanıtlaSil
  21. Super Junior M grubuna Sungmin ve Eun Hyuk da mı katıldı?

    YanıtlaSil
  22. Evet. Gruptan ayrılan Hangeng yerine onlar geçti diyebilirim.

    YanıtlaSil
  23. Hangeng gittikden sonra yeni lider kim oldu ??

    YanıtlaSil
  24. Ben en son bıraktığım resmi bir lider belirlememişlerdi. Ama grubun en büyüğü olarak Sungmin'in lider gibi grup arkadaşlarının ihtiyaçlarını karşıladığını duymuştum.:)

    YanıtlaSil
  25. Öncelikle paylaştığınız herşey için çok teşekkürler,emeğinize sağlık.Korelilerle sizin siteniz sayesinde tanıştım diyebilirim :) Süper junior grubunun hastasıyım fakat diziyi nerden izleyebilirim bilemiyorum.Bana yardımcı olabilir misiniz ? Dizinin adı gerçekten süper junior değil mi? Şimdiden teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  26. Çok teşekkür ederim. Yararlı olabiliyorsam ne mutlu bana.:))
    Dizi değil Super Junior Full House eğlence programı. Kpop gruplarına sürekli bu tarz eğlence programları yapılır. Bu da onlardan biri.:)
    Hepsinin rol aldığı bir dizi yok. Ama tek tek rol aldıkları diziler var tabiki.:)

    YanıtlaSil
  27. Çok çok teşekkür ederim :)Dedimya Korelilerle sizin sayenizde tanıştım ve yeniyim bu konuda :) Şimdiye kadar 6 dizi 1 anime izledim vaktim oldukçada izlemeye devam edeceğim İnşaallah :) Peki siz bana onların oynadığı dizilerden hangilerini önerirsiniz? Sizin önerileriniz benim için çok önemli bu konuda uzmanlaşmışsınız ve Korelileri çok iyi tanıyorsunuz :):):)

    YanıtlaSil
  28. Çok teşekkür ederim.:) En sonki cümleniz hiç egosu olmayan benden kocaman bir egoist yaratabilir.:)) Böyle söylemeyin, sadece izlediklerimden yaptığım bir kaç gözlemden ibaret bildiklerim.:))
    Bende takip etmedim Suju üyelerinin yer aldığı dizileri. 2 Siwon dizisi haricinden izlemişliyim yok yani. Bunlarda Extravagant Challenge ve Oh My Lady. İkiside Siwon sayesinde renklenen diziler. Ama çok mükemmel diziler değil. Yine de Siwon hatrına izlenir bence.:))

    İzlemediyseniz Attack on the Pin-Up Boys'u tavsiye ederim. Eski olmasına rağmen eğlenceli bir film. Suju olurda eğlence olmaz mı?:))

    YanıtlaSil
  29. Doğru suju olurda eğlence olmaz mı :):)Teşekkürler :) Ayrıca son cümlemde çok haklıyım bence :)Konuşma tarzınız, anlatış biçiminiz çok güzel, insan hiç sevmese bile izleyesi geliyor dizileri :) Kusura bakmayın sizi böyle konularda ara sıra rahatsız edebilirim :)

    YanıtlaSil
  30. Rahatsızlık değil mutluluk duyarım ve her zaman beklerim.:))
    Ben teşekkür ederim. İltifatlarınız beni gerçekten çok mutlu etti.:))

    YanıtlaSil
  31. Rica ederim :):)

    YanıtlaSil
  32. Meraba yine ben :) ( bıktınız dimi benden :) ) Ben birşey sormak istiyordum size acaba bu kore filmlerini rahatlıkla izleyebileceğimiz sizin önerdiğiniz siteler var mı ? Bu konuda çok sıkıntı çekiyorum bana yardımcı olabilir misiniz ? (şimdiden teşekkürler)

    YanıtlaSil
  33. Bıkmak? olur öyle şey hiç.:))
    Adsız nick ile o kadar çok yorum alıyorum bazen kafamın karıştığını söylemek isterim ama.:))
    Ben bundan önce indirerek izliyordum. Ama arşiv yapmanın yükünden bıkınca yeni yeni online izlemeye geçtim. Genelde "yeppudaa"yı ve "ezgi film"i kullanıyorum. Ama aradığımı bulamazsam google güzel önerilerde bulunuyor.:))

    YanıtlaSil
  34. :):) Çok teşekkür ederim :) Bu 2 siteden birisinde izleyeceğim saolun :):)

    YanıtlaSil
  35. Ben geldim yani yine ben :) 49 days'i izledimde biraz duygularım alt-üst olmuş durumda saçmalarsam affınıza sığınıyorum :)Ben yine bişey sormak için yine size başvurmaktayım :) Size ne diyeceğimide bilmiyorum saygısızlık etmekte istemiyorum neyse ben soruma geçeyim en iyisi :) Hani koreliler isimlerinin sonuna Ssi ekliyorlarya o ne anlama geliyor?Mesela Kang Min Ho-Ssi gibi merak ettimde :)

    YanıtlaSil
  36. Türkçe'nin bey, hanımı Korece ssi.:)
    Saygı anlamında yani. Koreliler samimi olmadıkları kişilere isimleri ile hitap etmezler ve sonlarına saygılı olsun diye ssi eklerler. Hatta çiftler bile ssi ekini kullanır.
    Yani ben gözlemlerim sonucu böyle olduğunu düşünüyorum 2,5 yıldır.:))

    YanıtlaSil
  37. Teşekkür ederim :) Bi konuda yine beni aydınlattınız :)

    YanıtlaSil
  38. Explorer of the human body ve Intimate note' yi Türkçe altyazı olarak nereden izleyebiliyorsunuz ben aradım ama bulamadım?

    YanıtlaSil
  39. Explorer of the Human Body'nin önceden alt yazısı vardı. Sonra videolar silinmişti. Şimdiki durumu nedir bilmiyorum. Intimate Note programının hiç Türkçe altyazısı ile karşılamadım. İngilizce altyazılısını izlemiştim ben.:)

    YanıtlaSil
  40. Leeteuk kang sora'yla mı evli biliyormusunuz?

    YanıtlaSil
  41. We Got Married programı için evlilik oyunu oynadılar sadece. Hala devam ediyor mu bilmiyorum ama bitmiş olması lazım. Yoksa mümkün değil gerçekte Leeteuk evlensin, ELFler yas tutmasın.:D Kore de yas tutacak bir yığın fan var.:))

    YanıtlaSil
  42. Merhaba...Ben bişi sormak istiyorum da Hangeng gruptan ayrılmadan önce grubun lideri O muydu??

    YanıtlaSil
  43. Grubun lideri her zaman Leeteuk idi.
    Super Junior'ın alt grubu ve Çin de faaliyet gösteren Super Junior M 'in lideriydi Hangeng'in. Şimdi Super Junior M'in yeni lideri Zhou Mi. :)

    YanıtlaSil
  44. Hmm..Anladım.Teşekkürler :):)

    YanıtlaSil
  45. Ya bişey sorabilir miyim? İntimate note'un türkçe alt yazılısı var mı? Şimdiden teşekkürler.. :)

    YanıtlaSil
  46. En son bıraktığımda yoktu. 4 sene önceye ait bir program. Bir çok kişinin gözünden kaçmış olabilir.:))

    YanıtlaSil
  47. Ya ben birkaç yere baktım sonradan dailymotion da vardı birkaç tanesinin altyazılısı ama hani öyle bölüm bölüm falan aramaya kalkarsan bulamıyosun. :)

    YanıtlaSil
  48. Şu telif hakkı yok mu herşey onun yüzünden aslında. Programın tamamını biri alıp çevirse bile telif hakkı var diyerek yok ediyorlar. Dolayısı ile kimsede uğraşmak istemiyor. Bizde mahrum kalıyoruz güzelliklerden.:(

    YanıtlaSil
  49. evet ya o kadar şeyle uğraşıyorlar, bi şunu doğru düzgünn yapsalar olmaz sanki. :)

    YanıtlaSil
  50. Blogunu çoook beğendim. Nedenini bilmesemde Super Junior-T ve M olayı beni üzüyor. Bişey sorsam bazı kliplerde 9 bazılarında 10 bazılarında 11 kişiler anlayamıyorum birtürlü. Heecul'u çok seviyorum ama ortada yok araştırma yapıyorum askerde olduğu içinmiş... Acaba grublamı alakası yok biraz sacmaladım ama kaç gündür bunu düşünüyorum. SuJu'yu yeni tanımaya başladım çok çok yeniyim blogun sayesinde birsürü şey öğrendim canım sağoll :) sanırım biraz daha ilgilenmeliyim SuJuylaa :)) ^^

    YanıtlaSil
  51. Sayı her geçen gün değişiyor evet. Bunun sebeplerini hemen açıklayayım. :)
    Kim Ki Bum müziği bıraktı ve oyunculukda ilerleyeceğini açıkladılar. Sayı 12 oldu.
    Hangeng SM'e dava açtı. Kölelik sözleşmesinden kurtulup kendi ülkesi Çin'de yoluna devam ediyor. Sayı 11 oldu.
    Bir ara Kangin askerdeydi. Sayı 10'a düştü. Kangin askerden geldi gelecek derken Heechul asker oldu. Bir yıl kadar sonra liderimiz Leeteuk'u askere gönderdik. Siwon'un da dizi çalışmalarınından ötürü bazı klip yada performanslara katılamadığı zamanlar oldu.
    Ama şuan ki durum şu:
    Heechul ve Leeteuk askerde. Kangin askerden geri geldi ve grup etkinliklerine döndü. Siwon da son dizi çekimlerini bitirdi. Aynı grup bugünlerde 9 kişi olarak boy gösteriyor etrafta.:))
    Biraz karışık oldu ama umarım açıklayabilmişimdir.:))

    YanıtlaSil
  52. bence ennnnnnnnnnn tatlısı kyuhyun ama hepsi tatlı sizin çok büyük bir hayranınızım...hepsi aşırı tatlı. hayatımda tanıdığım en tatlı kişi kyuhyun siwon eunhyuk sarange

    YanıtlaSil
  53. bence çok güzel olmuş çok teşekkürler ben kyuhyun siwon ve donghaeyi seviyorum ama en çok KYUHYUNu seviyorum her şarkınız çok başarılı tebrikler başarılar

    YanıtlaSil
  54. size bir sorum olacak şu an suju kaç kişi cevaplarsınız sevinirim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suju her zaman 13 kişi... sözleşmeler fesh edilse de, üyeler kendi kararları ile rotalarını değiştirse de her zaman 13 kişi olmaya devam edecek.:) Ama şuan grupta 9 aktif üye var. Leeteuk ve Heechul askerden döndükten sonra 11 olacaklar tekrar... Tabi askere başka bir üye göndermezsek.:)

      Sil
  55. Merabaa yaziniz cok guzel olmus fakat biraz daha kyuhyun ile ilgili bilgi yazarmisiniz lutfen???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim.:) Bu yazıyı 2 yıl önce yazmıştım. O zamanlar bildiklerim bunlardan ibaretti. Şimdi bir çok yerden ulaşabilmek mümkün onlar hakkındaki bilgilere. Ben çok bilgili sayılmam, o yüzden yanlış yönlendirmek istemiyorum.:)

      Sil
  56. bi şey soracağım bu gurubun en yakışıklı-en asabi-en gıcık-en sessiz-en beğenilen-en beğenilmeyen kişileri kim lütfen cevaplarmısınız?????????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok emin olarak cevap veremeyebilirim. Yanlışlarım olabilirim ama benim bildiğime göre;
      * En yakışıklı: Siwon
      * En asabi: Kangin
      * En gıcık: Kyuhyun'dur sanırım.:)
      * 7 yıl sonrada hala sessiz üyesi kaldı mı Suju'nun.:) Hepsi koca çene maşallah...:))
      * Yesung kendisinin en beğenilmeyen üye olduğundan şikayet ediyordu bir ara. Ben öyle olmadığını biliyorum ama.O yanılıyor.:)

      Sil
  57. güney korede suju en beğenilen grup olarak kaçıncı sırada

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum ne yazık ki... Benim için birinci sıradalar ama.:)

      Sil
  58. 2007 trafik kazasında kyuhyunla kim ilgilendi ve kyuhyunun en yakın dostu kim ve bişey daha sora bilirmiyim sizin favoriniz kim

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ebrush sorularınla kendimi sınavda gibi hissediyorum inan. Bir Kyuhyun sever olarak eminim sen benden daha iyi biliyorsun soruların cevaplarını.:) Yalnış hatırlamıyorsam kazadan sonra en sık ziyaret eden Heechul'du. Ryeowook ile de en yakındı diye hatırlıyorum. Ama emin de değilim.
      Hepsini çok seviyorum ben ama Siwon bir başka...:))

      Sil
  59. sağol...:))))))))şey benden bıktınmı???????????bişey daha sorucam.senin gerçek ismin ne.söylemek istemiyorsan söylemeyebilirsinde.bişey daha.hangeng tam olarak sujudan ayrıldımı.ve bişey daha.sujunun hepsinin tam olduğu bir klibi varmı varsa yazarmısın?????????SAĞOL HERŞEY İÇİN:):)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aaa bıkmak olur mu hiç? Tabiki bıkmadım. Kendimi sınavda gibi hissettim bir ara. Küçük bir şaka yapayım dedim bende.:))
      Adım Kübra.
      Evet Hangeng resmi olarak Suju'dan ayrıldı. Sm'e açtığı davayı kazandı ama Suju'nun ve ELF'in gözünde hala bir Super Junior üyesi.:))
      Genelde Sorry Sorry albümüne kadar ki kliplerinde 13 kişiler. Sorry Sorry de öyleler ama sonra eksilmeler başlıyor. Biliyorsundur eminim, Sorry Sorry Suju'nun 3. albümü.:))

      Sil
    2. sen gece gündüz burdamısın??????? bişey sorcam yakında sujunun konseri varmı varsa nezaman ve nerde?????

      Sil
    3. Belli olmuyor ne zaman burada olduğum.:) Super Junior Super Show 5 için turneler yapıyorlar şu sıralar. Tam programı bilmiyorum ama Kore dışında da ülkeler var programda.

      Sil
  60. bişey daha. burada her merak ettiğimi sorbilirmiyim (cevabın evet ise başın dertte)hahahaaaaaaaaaaaa

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Korkarak evet demeliyim o zaman desene.:))

      Sil
  61. kyuhyunun ismi gyuhyun mu kyuhyun mu????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. ㄱ sesi kelimenin başına geldiğinde k olarak okunur. Ortada ise g olarak okunur. Bu yüzden doğru telaffuz şekli Kyuhyun...

      Sil
  62. biliyormusun.seni çok seviyorum çünkü merak ettiğim her şeyi sana sorabiliyorum.TEŞEKKÜRLER.gerçekten... şimdi soru zamanı:Kibum SJdan ayrıldımı???ve geçen sorduğumda en beğenilmeyen üyeye cevap vermedin ve bu site senin mi????????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkür ederim Ebrush.:))
      KiBum hala Suju'dan ayrılmadı, şarkıcılıktan ayrıldı ve kariyerini oyuncu olarak devam ettirmek istiyormuş.
      Bu site değil aslında, blog sadece ve evet benim. Benden başka yazarı yok yani.:) Burada gördüğün herşey benim el emeğim göz nurum.:))
      En beğenilmeyen üyeyi bende bilmiyorum ama bir ara Yesung'un kendini en beğenilmeyen üye sandığını okumuştum.:)

      Sil
  63. KİBUMU FAZLA GÖREMİYORUMDA ONDAN SORDUM.VE KYUHYUN ASKERE GİDEMEYECEK DİYE OKUMUŞTUM BİR YERDE VE SEBEBİDE 2007 KAZASIYMIŞ.DOĞRUMU??????????VE HEP SUJUNUN KLİPLERİNDE GENELLİKLE EUNHYUK VE DONGHAE BAŞTA DANS EDİYOR VE BAZENDE KYUHYUN NEDEN????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neden kareografiyi öyle yapıyorlar bilmiyorum. Ben Kyuhyun'un askere gitmeyeceğini okumuştum kaza yüzünden ama ne kadar kesindir bilemiyorum. Sonuçta bende SuJu ile aynı evde yaşamıyorum.:)

      Sil
  64. SUJUYU NEDEN 13 KİŞİ DİYE ÖĞRETİYORSUNUZ SUJU BİKEREM 15 KİŞİ HENRY VE ZHOUMİYİ UNUTTUNUZ NEDEN ONLARI ORAYA KOYMUYORSUNUZ!!!!!!!HAKSIZLIK OLUYOR.ONLAR ÇİNLİ OLABİLİR AMA ONLARDA SUJUNUN BİR ÜYESİ.BU YÜZDEN SİZE ÇOK KIZGINIM

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Doğru Leeteuk oppa da grubu 15 kişi saymayana kızarmış.
      Onları Çinli diye dışlasaydım, SM'den resmen ayrılan Hangeng'i dışlardım önce. Sonuçta o da Çinli ama yazıda adı var. Ben bu yazıyı 2 yıl önce yazmıştım o zamandan bu zamana çok sular aktı köprünün altından, hem benim için hem onlar için... Ama yazıyı dikkatli okuduysan Super Junior M alt başlığında Henry ile Zhoumi'nin de adı göreceksin. Ayrıntıya girmeme sebebim onlar hakkında bilgi sahibi olmamam.

      Sil
  65. 1. henry ve zhomi hakkında birşey araştırıp bana iletebilirmisiniz.??? 2. ben ismimi MİR diye değiştirsem anlarsın dimi(ebrush yerine MİR daha kısa ve benim MBLAQda en çok sevdiğim kişi MİRdirde ondan).3. bişey daha hani böyle hareketli resimler varya onların adı ne ve nerden buluyorlar lütfen söyle??? 4. şimdiden sağol KÜBRA).

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 1. Bu ara hiç vaktim yok araştırmaya. Sen araştırır beni de bilgilendirirsen çok sevinirim.:)
      2. Sen nasıl istersen...
      3. Onlara gif deniyor. Google da istediğin kişiyi aratırken gif kelimesini de eklersen karşına çıkacaktır. Ama en çok tumblr.com da karşına çıkacıktır gifler..

      Sil
  66. HUHUUUUUUUUUU...NİYE CEVAP YAZMIYON

    YanıtlaSil
  67. Çince Adi: Liu Xian Hua (刘宪华 - 劉憲華)
    Korece: 헨리
    Kullanici Adi: Mochi
    Sirket: SM Entertainment
    Dogum Günü: 11 Ekim 1989
    Boy: 176cm
    Ülke: Kanada (Toronto)
    Dogum Yeri: Tayvan
    Aile: Baba (Çin), Anne (Tayvan)
    Uzmanli Alani: Keman, piyano, breakdansi, davul, bale, Latin dansi, sarki
    Egitim: A.Y. Jackson
    Grup: Super Junior M
    Pozisyon: vocal, rep, yan besteci, ana dansçi
    Ilk Çikis: Attack of the Pin-Up Boys: Flower Boys, Series of Terror

    YanıtlaSil

  68. Çince adı:周覓 (Geleneksel)
    Çince adı: 周觅 (Basitlestirilmis) Zhōu Mì (Mandarin)
    Doğum günü: 19 Nisan 1986(Wuhan, Hubei, Çin)
    Diğer isimleri: 조미 (Cho Mi)
    Meslek: Şarkıcı, sunucu, dansçı,
    Ajansı: SM Entertainment

    19 Nisan 1986’da doğan Zhou Mi Çinli bir pop sanatçısıdır. Super Junior M grubunun Çinli üyesidir. Şarkı söylemenin yanında "愛你愛你(Love Song)", "Marry U" ve "渴望 (A Man In Love)"gibi şarkıların sözlerini yazarak grubun ilk Çince albümü olan "迷(Me)"’ye katkıda bulunmuştur.

    Akıcı bir şekilde Mandarin konuşup Kore ve Kanton konuşma dilini anlayabiliyor.

    Şarkıcı olmadan önce Çin’de eğlence dünyasında yer alıp birkaç müzik yarışmalarında yarışarak adını duyurmuştur.

    Katıldığı Yarışmalar
    2002 – 2. MTV 潘婷新声赛 Yarışması (Pekin’de Şampiyonluk & Çin’de Şampiyonluk)
    2003 - Shanghai – Asya Müzik Festivali Yeni Çıkış Yapanlar Yarışması (Pekin’de birincilik & Çin’de En İyi Yeni Çıkış yapan ödülü)
    2005 - MTV Ulusal Müzik Yarışması (Birinci sıra)
    2005 – 3. MTV 三星校园新空气歌唱大赛 Şarkı Yarışması (Guangdong’da İkinci & Çin idol sanatçı ödülü)
    2005 - 匡威校际 Müzik Festivali (Birinci)
    2005 - Warner Music yarışması (Birinci)
    2005 - MTV Yeni Çıkış Yapan Guangdong Alanı (Birinci)
    2006 - CCTV Yarışma Sunucusu
    2007 - S.M. UCC Yarışması Ünlüler Yarışması "Explosive! category" ya da SMUCC Yıldız Seçimi (Kategorideki ilk sıra "En güçlü şekilde tavsiye edilen")

    Zhou Mi SM’nin UCC Star sınavında sınavı kendisi başvurmamış olmasına rağmen büyük ödülü kazandı. Sınav 2007 yılında 27 Mart ve Haziran’in ilk günleri arasında düzenleniyordu. Zhou Mi’nin Koreli arkadaşı yarışmanın “Arkadaşını Tavsiye Et” bölümüne girip Zhou Mi’nin akıcı bir şekilde söylediği Korece şarkıların kliplerini izletti. Bu da onun favoriler arasına girmesine neden oldu.

    ZHOUMİ yukarıdakide HENRY

    YanıtlaSil
  69. ahhhhhhhh her zaman ve bişey daha heechul un neden şarkılarda çooooooookkkkk nadir şarkı söylediğini hiç anlamıyorum...sesi güzel değil diye olabilirmi acaba??????☻☻☻♥♥♥KYUHYUN♥♥♥☻☻☻

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bence Heechul'ün sesi de çok güzel. Çok kalabalık bir grup olduklarından ötürü 3 ana vokal haricindekilerin şarkılardaki yeri çok kısa oluyor. 3 ana vokal kim dersen; Kyuhyun, Yesung, Ryeowook.
      Ama Heechul de ağırlıkta oldukları şarkılar var. Tüm albümleri dinlersen yakalacaksın mutlaka sende. Dahası bir keresinde Trax'dan Jungmo ile M&D isimli bir alt grup oluşturmuşlardı. Albümleri çok başarılı olmasada şirketlere onlara güvenmiş ve bir alt grup oluşturmuş sonuçta.

      Sil
  70. sujuyu 15 kişi görebiliceğim bir yer varmı? bişey daha hangeng çinli üye dimi ama zhoumi ve henryde çinli onları niye buraya koymadım çinli diyemi!!!!!!

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. 15'inde olduğu bir klip görmedim hiç ben. Ama olada bilir bilmiyorum. Super Junior Super Show'lar da özellikle. Yinede 14 olabilir ama 15'ini aynı yerde hatırlamıyorum gördüğümü...
      Evet Hangeng'in Çinli. Daha öncede söylediğim gibi; Super Junior M alt başlığında Henry ile Zhoumi'nin de adı var. Sadece haklarında ayrıntılı bilgiye yer vermedim.

      Sil
  71. sen en cok hangisini seviyorsun?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben sanki bu soruyu daha önce de mi yanıtlamıştım ne?
      Hepsini ayrı seviyorum. Her dönem bir favori üyem olmuştur. Ama bu ara Siwon ssi daha başka...:) Zaten blogumu takip edenler diğer yazılarımda da Siwon'un adı ile sıkça karşılaşmıştır.

      Sil
  72. suju şu an yeni bir şarkı çıkardımı?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Şu anda çıkardıkları bir albüm yok yeni diye biliyorum ben. Ama Super Junior Super Show 5 de yeni şarkılar söylüyorlardır sanırım. Bir de Donghae ile Eunhyuk single'ı çıkmıştı sanırım yakın zamanda piyasaya.

      Sil
  73. Bayılıyorum bu gruba yaaa .Benim burda bi tane aşkım var o da Heechul ... çooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooookkk seviyorum var ya anlatamammm:)))))♡♥♡♥♡♥♡♥♡<3

    YanıtlaSil
  74. güney korede genellikle grubun liderleri neden hep en büyük oluyorda bizim türkiyede sesi en güzel grubun başına geçiyor???

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bilmiyorum bende neden. Ama büyük olanın grubun başında olması daha mantıklı sonuçta lider eşittir grubu çekip çeviren kişi. Kpop sektörü sadece şarkı söylenen bir yer değil. Promosyonlar şarkılardan daha fazla yer tutuyor grupların hayatında. Eğlenceli programları bunların başında. Bu sebeplerden olabilir diye düşünüyorum. Ayrıca Kore kültüründe insanlar birbirlerine saygıya önem verir. Büyüklere saygıda çok önemlidir. Bundan da kaynaklıyor olabilir. Ama her zaman en büyük lider olmaz. Örneğin Bigbang'in en büyüğü TOP ama GD lider.

      Sil
  75. Bnde super junioru cok ama cok seviyorum onlara islami ve musluanligi anlatmayi cok isterim insaallah koreye okumaya gidip islamiyeti en guzel sekilde anlaticam inaniyorumki gidicem

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah gönlüne göre versin inşallah bu mübarek günlerin hürmetine.:))

      Sil
  76. Siwon heechul sungmiinn <3 islamı öğretcem olum size :D

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Allah gönlüne göre versin inşallah, ne diyim.:)

      Sil
  77. kibumu bir daha videolarda göremiyecekmiyim ayrıldımı

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gruptan resmi olarak ayrılmadı ama kariyerine oyuncu olarak devam etmek istediğini biliyorum. Yani kliplerde şarkıcı olarak görmek mümkün değil gibi.

      Sil
  78. nbr Büşra beni hatırladınmı ebrush yani mir

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hatırladım elbette.:) İyiyim sen nasılsın Mir...:)

      Sil
  79. hiç ya öyle korelilerle kafayı bozdum

    YanıtlaSil