13 Mart 2019 Çarşamba

Dating Agency: Cyrano

TvN'in Oh! Boy serisinin son dizisi olan Dating Agency: Cyrano ile birlikteyiz bugün.

          Bilmeyenlere Oh! Boy serinin dizilerini sıralayalım hemen: Flower Boy Ramyun Shop, Shut Up Flower Boy Band ve Flower Boy Next Door. Severek izlediğimiz çiçek oğlanlar konseptli bu seriye, 2010 yılında yayınlanan Cyrano Agency filminin konusunu dahil ederek, çok güzel bir yapım ortaya koymuşlar.
          Her zaman izlemek istediğim ama hiç fırsatımın olmadığı bir diziydi. Çok şey kaçırmışım dedim izlediğimde. Niye bu kadar geç kaldım diye hayıflandım izledikçe. Hem ana karakterlerin kendine özgü bir hikayeleri var, hem konuk oyuncularla oluşturulan mini drama tadındaki hikayeleri var. Her anı dolu dolu bir yapım, beklediğimden de iyi bir yapımdı benim için. Ana karakterlerin gizemli yanı da diziyi 10 bölüm çok canlı tutuyor. Ortalama 45 dakikalık bölümlerden oluşuyor üstelik dizi. O kadar akıcı ki bir oturuşta o canlı dediğim 10 bölümü bitirmiş buluyorsunuz kendinizi.
           Dizinin artı yanları aynı zamanda eksi yanları. İzlerken insanı sıkmıyor ama daha da dolu bir yapım olabilirdi bence. Konuk hikayeler daha çeşitlendirelebilirdi diye düşünüyorum. Örneğin; liseli idolün ilk aşkı hikayesine 3 bölüm çok fazlaydı. Kötü işlenmemişti, sıkıcı değildi ama gereksizdi. Lise öğrencilerini bu işe bulaştırmamalılardı bence. Üniversite olsaydı belki... Daha fazla daha gözde oyuncularla izlemesi görsel şölene dönen bir yapım olabilirdi. Hikaye çok münasip bu yaptırıma.
Dediğim gibi bu daha da iyi olabilirdi önerim. Yoksa dizi iyi. İzlemenizi tavsiye ederim.
           Ben konu olarak Cyrano Agency filmindeki gibi aşıkları kavuşturan şirket bilgisi ile başladım diziye. Yıllar öncesinden Ji Jin Hee ssi'nin ilk bölümden konuk olduğunu biliyordum sadece. Sizin de konu olarak bu kadarını bilmenizi tavsiye ederim. Konuk oyuncuları bile araştırmayın sürpriz olsun, benim gibi keyif ile, heyecan ile izleyin derim. Bilir iseniz izlerken keyif alamayabilirsiniz.

O zaman biz izleyenler ile spoilere geçelim mi? 

          Esas adamımızın içinde taşıdığı geçmişten gelen hikayesini ilk bölümler gizemli bir şekilde sundular bize. Ama ondan daha gizemli bir karakter vardı ki 2. adamımız. Hani hep vardır ya şu mükemmel ama kaybeden ikinci erkek sendromu. Bu dizi onlardan birini yaşatmaya gerçekten çok meyilli. Ama benim için 2. adamın gizemini çözmek daha heyecanlıydı.
          Başta adamı kurdukları şirketin patronu sandım.Sonra mafya babası olduğunu öğrendik ama aşçıydı. Bu demekdi ki bir şeyler gizliyor. Sonra kafamda "çok dizi izliyorum ben" diye bağıran bir senaryo oluştu:
         Bu adam kesin bunun o bahsedilen eski arkadaşı. Arkadaşının sevgilisini sevdiğini öğrendi. Ölümden döndü ama herkese öldüğünü bildirdi. Sonra estetik oldu adamdan intikam almaya geldi.
Yani komplo teorisyenlerini geçtim bir an da.
          Neyse bir bölüm sonra bilim kurgu havasında uçmaktan vazgeçip takımları yere indirdim ve çözdüm meseleyi. Bu ölen adamın kardeşiydi, abisine olanlardan bu adamı suçluyor bilmeden, o yüzden intikam almaya çalışıyordu.
          Yine de dizi bittikten sonra bile adamın gerçek kimliğini anlayabilmiş değilim. Ama kimlik dediğimiz nedir ki, kim olduğumuz, ne iş yaptığımızın ne önemi var ki. Önemli olan kalbimizin nasıl olduğu değil midir?'i örneklendiriyordu bu karakter bu dizide.
          Çok güzel seven, adam gibi adam bir yüreği vardı bu karakterin.

         Bu mükemmel 2. adamın kaybettiği esas adamımız ise işte bu kadar kendini beğenmişti. Kendini her alanda beğenen egoist adamımız söz aşka gelince kendisini kötü adam olarak gören mütevazi bir insana dönüşüyordu ama...
Kızın yüzününde dediği gibi bu mu final? 😅


Şu sahne dizinin en rahatlatıcı sahnesiydi. Kızın çirkeflik yaparak içinden geçenleri söylemesine gerek bile yoktu bence. Adam arabaya öyle güzel girdi ki bana bir rahatlama geldi.:D
Kötü adamların huzur içinde uyuması; yasa dışı...👏
Bayıldım bu cümleye çeviri de küçük bir hata olsa da... :)
          Benim için dizinin çok güzel iki hediyesi vardı. Keşke o hediyelerin hikayelerini daha uzun izleyebilseydik. 
          Yıllardır beni bu diziyi izlemeye niyet ettiren adam Ji Jin Hee ssi. İnsanın ilk göz ağrısı başka olur derler. Aradan yıllar geçti, zaman değişti, ben değiştim ama Dae Jang Geum oyuncularına duyduğum saygı hep aynı kaldı. Ne zaman o diziden bir oyuncu görsem dizilerde sevinirim. 

          Gülümsemesiyle insanın içini ısıtan bir başka isim Gong Yoo ssi. Fragmanda Gong Yoo görünce bir sonraki bölüme nasıl bir heyecanla başladım bilemezsiniz. 2 cümlelik bir sahnesi olmasına rağmen sanki tüm bölüm o oynamış gibi hissettim. Dizi yapsa da hasretimiz bitse...

 Aslında spoil vermeyecektim ama dayanamadım.
 Umarım izlemeyenler okumamıştır. 


Adı: 연애조작단; 시라노 / Yeonaejojakdan; Sirano
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: TvN & OnStlye
Yayın Tarihleri: 27.05.2013 - 16.07.2013
Yayınlandığı Günler: Pazartesi - Salı 23:00

Oyuncular:
  • Lee Jong Hyuk / Seo Byung Hoon

  • Choi Soo Young / Gong Min Young

  • Lee Chun Hee / Master - Cha Seung Pyo

  • Hong Jong Hyun / Moo Jin

  • Jo Yoon Woo / Ah Rang


OST:
1. Chance!- Pepper Tones(페퍼톤스)
2. In the Same Storm - Big Baby Driver
3. A Certain Heart Fluttering 어떤 설레임 - Ra.D (라디)
4. That One Person is You 그대라는 한 사람 - Jessica
5. Take My Hands Tonight - Big Baby Driver

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder