29 Mart 2019 Cuma

Wanna One - Beautiful Türkçe Çeviri

          Bugün Wanna One grubunun çok sevdiğim şarkısının Türkçe çevirisi ile karşınızdayım sevgili çingular. Çeviri %100 bana aittir. Elime aldım Korece sözlüğümü, çok zorlu yollardan geçerek hazırladım bu çeviriyi. Bildiğim çok kelime olmasına rağmen, bilmediğim uç kelimeler de varmış çünkü.:)
         Hatalarım varsa düzeltmek için yardımlarınızı sakınmayın lütfen benden.
Keyifli dinlemeler...

Açıklamalar: Kırmızı ile yazılı cümleler emin olmadıklarım,
 parantez içindeki cümleler böylede olabilir kararsızlıklarım olmaktadır. 
Bilginize...


바보같이 아쉬움 많은 노래가
babogachi ashwium maneun noraega
Aptalca pişmanlık dolu şarkı
하늘에 닿기를
haneure dakireul
Gökyüzüne ulaşsın.
눈물 속에 밤새운 기도가
nunmul soge bamsaeun nae gidoga
Gözyaşları içinde tüm gece dua ederim
마음에 닿기를
maeume dakireul


어렸어 내가 이럴 줄은 몰랐어
eoryeosseo naega ireol jureun mollasseo
Gençtim ben böyle olacağını bilmiyordum
당연한 거라 그땐 생각했었어
dangyeonhan geora geuttaen saenggakhaesseosseo
Olması gerektiği gibi olduğunu düşündüm.
내게 남겨준 미소가
naege namgyeojun misoga
Bana kalan gülümsemen
아직도 가슴속에 남아있어
ajikdo i gaseumsoge namaisseo
Hala bu kalbimin içinde

솔직히 아직은 받는 사랑이 필요한 가봐
soljikhi na ajigeun batneun sarangi piryohan gabwa
Açıkçası ben hala kabul edilmiş sevgine ihtiyaç duyuyorum.
홀로 남은 시간이
hollo nameun shigani
Yalnız kaldığım zaman
길어질수록 두렵고 그래
gireojilsurok duryeopgo geurae
Uzadıkça korkuyorum evet
그때가 그립고 너무 보고 싶고 그래 yeah
geuttaega geuripgo neomu bogo shipgo geurae yeah
Daha sonra özlüyorum çok görmek istiyorum evet

I miss you so much
Seni özledim çok
이제서야 느껴 우리 공간 oh
ijeseoya neukkyeo uri gonggan
Bundan sonra hissediyorum aramızdaki boşluğu

I miss you so much
Özledim seni çok
이렇게 눈물이 나는데
ireoke nunmuri naneunde wae nan
Böyle göz yaşlarım olacağını neden ben
(Böyle göz yaşlarımın akacağını neden ben)
몰랐을까
Mollasseulkka
Bilmiyordum.

So beautiful, beautiful
Çok güzel(sin), güzel
누구 보다 아름다울 너니까
geu nugu boda areumdaul neonikka
Herhangi birinden daha alımlı sen
아프지 울지
apeuji ma ulji ma
Üzülme (acı çekme) ağlama
향한 노래가 들린다면 다시 돌아와
neol hyanghan noraega deullindamyeon dashi dorawa
Sana olan şarkıyı duyunca tekrar dön geri

Oh 그리워 그리워
oh geuriwo geuriwo
Oh… Özlüyorum özlüyorum
거울 속에 혼자 서있는 모습이
geoul soge honja seoitneun moseubi
Aynadaki tek başıma dikildiğim yansıma
낯설어 두려워 네가 필요해
nasseoreo duryeowo nega piryohae
Yabancılaşmaktan korkuyorum sana ihtiyacım var.

이제야 느끼는 내가 너무 싫어
ijeya neukkineun naega neomu shireo
Artık (böyle) hissetmeyi ben hiç istemiyorum
다시 돌아와
dashi dorawa
tekrar geri dön.

기억은 바다처럼 넓은 창고라고
gieogeun badacheoreom neolbeun changgorago
Hatıran okyanus gibi geniş depo
안에서 하루 종일 헤매도
geu aneseo haru jongil hemaedo
Onun içerisinde gün, bütün gün dolanıp duruyorum.
혼자 느끼는 외로움마저
honja neukkineun oeroummajeo
Yalnız hissettiğimde yalnızım doğru.
유일한 너의 흔적이라고
yuilhan neoye heunjeogirago
Sadece senin izin var.
억지로 감은 견디고 있어 오늘도
eokjiro nun gameun chae gyeondigo isseo oneuldo
İnatla gözümü kapatıp dayanmalıyım, bugünde

I miss you so much
Ben özledim seni çok
이제서야 느껴 우리 공간 oh
ijeseoya neukkyeo uri gonggan
Bundan sonra hissediyorum aramızdaki boşluğu

I miss you so much
Özledim seni çok
이렇게 눈물이 나는데
ireoke nunmuri naneunde wae nan
Böyle göz yaşlarım olacağını neden ben
(Böyle göz yaşlarımın akacağını neden ben)
몰랐을까
mollasseulkka
Bilmiyordum

So beautiful, beautiful
Çok güzel(sin), güzel
누구 보다 아름다울 너니까
geu nugu boda areumdaul neonikka
Herhangi birinden daha alımlı sendin
아프지 울지
apeuji ma ulji ma
Üzülme (Acı çekme), ağlama
향한 노래가
neol hyanghan noraega
Sana olan şarkıyı
들린다면 다시 돌아와
deullindamyeon dashi dorawa
duyunca tekrar dön geri

Oh 그리워 그리워
Oh geuriwo geuriwo
Oh… Özlüyorum özlüyorum
거울 속에 혼자 서있는 모습이
geoul soge honja seoitneun moseubi
Aynadaki tek başıma dikildiğim yansıma
낯설어 두려워 네가 필요해
nasseoreo duryeowo nega piryohae
Yabancılaşmaktan korkuyorum, Sana ihtiyacım var.
이제야 느끼는 내가 너무 싫어
ijeya neukkineun naega neomu shireo
Artık (böyle) hissetmeyi ben hiç istemiyorum.

Yeah 이렇게 너처럼 예쁜 꽃을 안고
Yeah ireoke neocheoreom yeppeun kkocheul ango
Yeah… böyle senin gibi güzel çiçeği tutmak
앞에 다시 서고 싶어
ne ape dashi seogo shipeo
Benim önümde tekrar dur istiyorum.
Yeah 시절보다 멋진 모습을 하고
Yeah geu shijeolboda deo meotjin moseubeul hago
Yeah… o çağdan daha havalı görünüşün ile
앞에 나타나고 싶어 yeah
ne ape natanago shipeo yeah
Benim önüme çıkmanı istiyorum yeh…


익숙했던 시간들을 손끝으로 그려
iksukhaetteon shigandeureul sonkkeuteuro geuryeo
Alışık olduğumuz zamanları parmak ucuyla çiziyorum
돌지 않는 시계처럼 제자리서 울어
dolji anneun shigyecheoreom jejariseo ureo
Dönmeyen saat gibi yerimde ağlıyorum
(Durmuş saat gibi yerimde ağlıyorum.)
반짝이던 천사 같은
banjjakideon neol cheonsa gateun neol
Parlayan sana melek gibi olan sana
아름다운 맘껏 안아보고 싶어
areumdaun neol mamkkeot anabogo shipeo
alımlı sana içimden geldiği kadar sarılmak istiyorum.
다시 보고 싶어
kkok dashi bogo shipeo
Mutlaka tekrar görmek istiyorum.

So beautiful (beautiful), beautiful (beautiful)
Çok Güzel güzel(sin) güzel güzel
어디선가 울고 있진 않을까
eodiseonga ulgo itjin aneulkka
Bir yerlerde ağlamıyorsundur değil mi?
떠나지마 가지마 사랑한단 거짓말
tteonajima gajima saranghandan geojitmal
Ayrılma, gitme, Seni seviyorum, yalan
어떤 말이든 좋으니까
eotteon marideun joeunikka
ne söylersen iyidir
(yalan bile söyle söylesen olur anlamında)

Oh 그리워 그리워 (그리워)
Oh geuriwo geuriwo (geuriwo)
Oh özlüyorum özlüyorum özlüyorum
멀어지던 너의 마지막 (그리워)
meoreojideon neoye majimak geu mal (geuriwo)
Uzaklaşırken ki son o sözün (özlüyorum)
낯설어 두려워 네가 필요해
nasseoreo duryeowo nega piryohae
Yabancılaşmaktan korkuyorum sana ihtiyacım var.
이제야 느끼는 내가 너무 싫어
ijeya neukkineun naega neomu shireo
Artık (böyle) hissetmeyi ben hiç istemiyorum

바보같이 아쉬움 많은 노래가
babogachi ashwium maneun noraega
Aptalca pişmanlık dolu şarkı
하늘에 닿기를
haneure dakireul
Gökyüzüne ulaşsın.
당신 향해 밤새운 기도가
dangshin hyanghae bamsaeun nae gidoga
Sana doğru tüm gece dua ederim
마음에 닿기를
maeume dakireul
Kalbine ulaşsın

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder