4 Mart 2019 Pazartesi

Mini Dramalardan Tavsiyeler Vol 3: Web Dramalar

          Yeni serimizin 3. devam postu ile beraberiz sevgili çingular....

Serimizin ilk bölümünü buradan, ikinci bölümünü şuradan okuyabilirsiniz.


EXO Next Door:

          Hayatta tesadüf diye bir şey var mıdır yoksa her şey kader midir? bilinmez ama bu seri yazılarımızın içinde hep EXO var ilginç ki...

          Oh! Boy serisini bilir misin TvN'in. Kesin biliyorsunuz. Yakışıklı yan komşu temalı dizilerimiz vardı ya hani... Flower Boy Ramyun Shop, Shut Up Flower Boy Band ve Flower Boys Next Door dizilerini bilmeyen yoktur eminim. İşte bu yan komşum çiçek oğlan temalı dizilerimiz TvN'in Oh!Boy serisinin bir parçası.
          Adı EXO Next Door olunca başta bu serinin bir parçasını olabileceğini düşündüm ben tüm cahilliğimle. Sonra kısacık bölümleriyle bir mini dizi olduğunu anlayıp hayal kırıklığına uğradım.
İzlerken çok eğlendim tabi ki. Mutlaka izlemenizi tavsiye edebileceğim, aşırı eğlendiğim bir yapım.

Bong Soon, A Cyborg In Love:



          Sırf Super Junior Kyunhyun için izlediğim bir mini drama. Gerçekten çok anlamsız ve sıkıcıydı. Verilmek istenen güzel mesajlar vardı ama bunu izleyiciye iletme başarısızdı. ... MSIP Kore İletişim Komisyonu destek olmuş bir de projeye. Ne sebeple, ne anlatmak istemiş kurum bilemiyorum.
           Konu olarak I'm A Robot dizisine benziyor sandım ben ilk bölümde. Kız insan çıkar umudum varken, başrolün kendi yaptığı robot olarak devam etti. Bilim kurgunun suyu çıkmıştı bence.
Bence izlemeseniz de olur. Oyunculuk yer yer 2.sınıftı yan karakterlerde, hikaye 3.-5. sınıfa kadar düştü, ben sevmedim hiç...



Ruby Ruby Love:

          Evden çıkmaya, topluma karışmaya korkan bir takı tasarımcısının sihirli bir yüzükle ile değişime uğrayarak kaybettiği özgüvene sahip oluşunu anlatırken, aşka açılan yelkenlerde mevcut. Çerezlik bir yapım. İzleyip izlememek sizin tercihiniz olsun. Ortalama 13 dakikalık 5 bölümlerden oluşan bir yapım. Sıkışık vaktinizde bir Kore Dizisi ihtiyacınız olduğunda izleyebilirsiniz belki de.


The Boy Next Door:



          Başrollerini Jang Ki Yong ve Choi Woo Shik beylerin paylaştığı inanılmaz komik bir web drama. Bu listedeki, belki de şuana kadar bu serideki en komik mini dizi. Mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum. Son dönemde türeyen cringe hikayelere benzeyen bölüm sonları ile acayip eğleneceksiniz. Ortalama 10-12 dakikalık süreleri olan 15 bölümden oluşuyor. Ama daha olsa da daha izlesem diyeceksiniz bitince.
          Birbirlerine komşu olan iki erkeğin, istemedikleri halde arkadaş oluşları ve sürekli yanlış anlaşılacak durumlara düşmelerini anlatan bir yapım. Bir webtoon uyarlaması aynı zamanda kendisi.
          Ben Jang Ki Yong için izlemek istemiştim. İyi ki izlemişim. Kesinlikle kaçırmayın derim. Bu çocuk çok iyi yerlere gelmeli. Umarım doğru projelerle buluşur...
          Ayrıca Abnormal Summit ile tandığımız Canadalı Guillaume Patry da komşulardan biri olmasını sevdim ben.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder