18 Nisan 2021 Pazar

Psikokinezi




Adı: Psychokinesis
Orijinal adı:염력 / Yeomryuk
Yönetmen-Yazar: Yeon Sang Ho
Süre: 101 dakika
Tür: Komedi
Vizyon Tarihi: 31 Ocak 2018

Oyuncular:


Konusu: Bir gün birden uzaydan gelen tuhaf bir güce sahip olan ailesini terk etmiş işe yaramaz bir adamın süper kahramana dönüşünün hikayesi. 

 

         Böyle havalı bir şeymiş gibi anlattığıma bakmayın. Film çok ortalama hatta izlerken zaman kaybı olduğunu düşünüyorsunuz çoğu zaman. Neden bunu izliyorum, izleyecek başka bir şey bulamadım mı, bu oyuncular neden bu filmi yaptı diye çeşitli sorular canlandı zihnimde. Bir şey olsun, hikaye bana bir şey versin diye bekledim sonuna kadar ama o an hiç gelmedi. İşin kötü tarafı hiç komik sahnede yoktu. Kısacası ben hiç sevmedim filmi. 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder