27 Nisan 2021 Salı

Unutulmaz Dizi OST'lerim (Bölüm 7)

           'K'ore Günlükleri uzun bir aradan sonra Nostalji Kuşağı serisi yazısına devam ediyor. 

serimizin geçmiş bölümlerine ulaşmak için;
 sağ taraftaki "kategoriler" sekmesinden 
Nostalji Kuşağı OST satırına tıklayarak ulaşabilirsiniz. 

Bu hafta 5 dizimizden 5'ten fazla şarkı dinleyeceğimizi en son ki bölümümüzde bildirmiştik zaten değil mi?  Çünkü bu haftaki OST'lerimiz dizileri daha fazla sevmemize katkısı olduğunu düşündüğüm şarkılar. Diziyle mükemmel bir uyuma sahip olduğunu düşündüğüm şarkılar.

Öyle ise sözü daha fazla uzatmadan ilk dizimiz ile buluşturuyorum sizleri. 

31. 49 Days

49 Gün benim 35. dizim. Öncesinde bir sürü dizi izledim. Sonrasında kat be kat fazlasını izledim. Ama bendeki yeri hep özel kaldı. OST'ler de öylesine uyumlu ki diziye... sahneler ile oluşturdukları ahenk büyük ihtimalle diziyi daha da sevmeme sebep oldu. 

There Was Nothing - 아무일도 없었다 Jung Yup

Though It Seems Forgotten 잊을만도 한데 - Seo Young Eun

          Ama bu dizi de asıl sevdiğim şarkı bu... Asıl hikaye değil yan hikaye beni bu diziye bağlayan sebepti çünkü. Sözlerini diziyi izlemeyen biri bile çok sevecektir eminim. Bir de izleyip aradaki bağı bilenleri düşünün .:)


Puppet/Scarecrow/허수아비 - Jung Il Woo

İtiraf etmeliyim bu şarkıyı hepimiz o dönem Jung Il Woo ve canlandırdığı karakteri çok sevdiğimiz için ayrıcalıklı olarak dinledik. Bu yüzden unutulmazlar arasında yerini aldı. :)


 

 32. Mary Stayed Out All Night 

 Hello Hello - Jang Geun Suk

          Jang Geun Suk sesinden dinlediğimiz bu eğlenceli melodi olmasaydı bu diziyi bu kadar izlenir miydi merakı yıllardır içimde. 

Zira ben kendisini çok da başarılı bulmamıştım dizinin biliyorsunuz. 

   

I Will Promise You - Jang Geun Suk

Bu şarkının bendeki özel yerini çevirisi yaptığım şu yazımda sizlerle paylaşmıştım. 😊

 

33. Coffee House - 페이지원 Page one - SG Wannabe & Ok Ju Hyun (T-ara)

İlk 10 bölümüne bayıldığım son 10 bölümü çöpe atmak istediğim bu dizi de sevdiğim tek şey bu şarkı artık. Kang Ji Hwan'da ne hallere geldi yaa.. ahh∾

 

Bir de Jo Sung Mo sesini severler için bu şarkıyı önerebilirim.

 34. A Love To Kill

Ve nihayet geldik bu bölümün doruk noktasına. Bu yürek dağlayan dizinin yüreğimizi paramparça yapmasının sebebi OST'lerden başkası değil. Senaryo yeteri kadar bizi dağıtmışken, başarılı oyunculukla bizi kendine bağlamışken bir de bu OST'ler... Aradan yıllar geçmesine rağmen her dinleyişimizde bizi diziyi izlediğimiz o zamanlara, o acılara sürüklüyor her seferinde. 

A Love to Kill 이 죽일 놈의 사랑 - Lee Soo Young

K.Will - Dream 꿈

          Diziyi izlemeden çok önceleri dinlediğim ve adeta aşık olduğum bu melodiyi yıllardır sıkılmadan dinliyorum. OST'ler tarihinin en başarılı şarkılarından biri bence.

 

 It Is Love Even So 그래도 사랑이다 - Shin Seung Hoon

 

 35. The Woman Who Still Wants to Mary - Tears Are The Stars - Morningstar Lily

 Bu diziyi hiç sevmesem de bu şarkının girişini çok severdim. :)


Böylece bu haftaki bölümümüzde son buldu sevgili KDrama severler. 

Eski dizilerden yeni OST'ler keşfedeceğiz gelecek bölümde bulaşmak dileğiyle...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder