22 Nisan 2021 Perşembe

The Princess and the Matchmaker



          Joseon'da yine kuraklık mevsimidir. Tüm yağmur dualarına cevap alınamamıştır. Yin-yang dengesinin sağlanmasının yağmur getireceğine inanan meclis üyeleri Kral'a; zamanında uğursuz diye evlendirilmekten vazgeçilen prensesi evlendirmesi önerir. Kral'da ülkenin en iyi yıldız haritası okuyucunu bu iş görevlendirir ki kızı için en uygun adayı seçebilsin. 

Konu biraz tanıdık geldi değil mi? Bana 100 Days My Prince dizisini hatırlattı. 

         Filme başlarken bildiğim konusu ve başrolünde Lee Seung Ki'nin oynadığı idi sadece. Bu yüzden sizde benim kadar bilgi ile başlamak istersiniz belki filme diye yazımı tersten yazmaya karar verdim. :)
Zira filmin benim için daha keyifli oldu. Adayların açıklandıkça sevdiğim tanıdık bir yüz görmek filmi bana daha bir sevdirdi. Kadrosuna bakarak izleseydim bu kadar keyifli olmazdı bence izlemek. 

Yani demem o ki tatlı, akıcı, eğlenceli az buçukta entrika ile süslenmiş bir romantik komedi izlemek isterseniz okumayı bırakıp hemen filmi izlemeye başlamanızı tavsiye ederim.
 

Yok ben ille de fragman izleyip kadroyu tanımak istiyorum diyenlere;



Adı: The Princess and the Matchmaker / Marital Harmony
Orijinal adı: 궁합 / Goonghab
Yönetmen: Hong Chang-Pyo
Yazar: Lee So Mi
Süre: 110 dakika
Tür: Tarihi, Romantik Komedi
Vizyon Tarihi: 28 Şubat 2018




Oyuncular: 

Tahmin edilebilir senaryonun tahmin edilemez kadrosuyla sevimli bir film oldu benim için. Gişe rekorları kıracak bir tarafı yok ama akıcı sevimli bir yapım olmuş dediğim gibi. Lee Seung Ki izlemek bir keyif zaten. Uri Woo Jin oppanın kötü adam olmasını kabul edemese yürek; yakışıklılar ile benzenmiş hafif yüzeysel bir yapım. Daha derin işlenebilecekken uğraşmamışlar dezavantajlı yanı. 😉

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder