17 Nisan 2021 Cumartesi

Space Sweepers



Adı: Space Sweepers / Spaceship Victory
Orijinal adı: 승리호 / SeungrihoYönetmen-Yazar: Jo Sung Hee
Süre: 136 dakika
Tür: Bilim - Kurgu
Vizyon Tarihi: 5 Şubat 2021

Oyuncular: 

           Konusu: Teknolojinin yaşanmaz hale getirdiği dünyada hayat kalmamış, zenginler yeni bir gezegene kaçmış. Kalan fakirler ağır şartlar altında sürünmeye devam etmektedir. Kısacası önümüzde bizi bekleyen tahmin edilebilir bir gelecek üzerine yazılmış bir bilim kurgu hikayesi. 


            Bilim kurgu severlerin çok beğeneceğini düşündüğüm bir yapım. İlk yayınlandığında dikkat çeken bir yapım oldu ve bir çok kişi severek izledi. Tabiki filmi övenler olduğu gibi yerenlerde oldu. Ama bana sorarsanız Netflix'de izlediğim en iyi Kore Filmleri'nden biri bana göre. Hatta izlediğim tüm Kore Filmleri'ni hesaba katarsan herkese tavsiye edebileceğim yapımlardan biri. 

            Her şeyden önce efektler çok başarılı. Bir çok bilim kurgu filmi izlemiş biri olarak söylüyorum ki görsel efektler çok başarılı. Şu noktası da olmamış dediğim bir an olmadı. Hollywood ile eşit düzeyde bir çalışma olmuş. Hollywood'ta sevdiğim tek tür bilim kurgudur bu arada. 

            Efektlerin yanında senaryo da gayet akıcı ve merak uyandıran bir yanını var. Yetmiyormuş gibi izlerken şaşırtan yeri bile var. Ben filmi çok sevdim kısaca. 

Yetenek abidesi Song Joong Ki ve Mr.Sunshin Ae Shin'i Kim Tae Ri 
izlemek ayrıca sevdiğim bir ayrıntı oldu benim için. 
Çok başarılı isimler gerçekten. 
Yönetmen olsam kesinlikle ikisi ile de ayrı ayrı çalışmak isterdim.
Çok yetenekliler... 



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder