21 Haziran 2011 Salı

Kim Hyun Joong Solosu ve Performansları

Haftalardır yazmak istediğim, yazmak zorunda olduğum ama bir türlü yapamadığım yazımı yazmaya başlıyorum. :)

          SS501 üyelerinden albüm çıkarma sırası hepimizin bildiği gibi Kim Hyun Joong'daydı. Albümümüz çıktı, teaserlar yayınlandı, klipler yayınlandı, performanslar başlandı. Hatta Hyun Joong Music Bank'da galip bile geldi ama ben daha yeni yazıyorum. Tam bir utanç benim için.
          Öncelikle çok dikkat çeken saç modelinden başlamak istemiyorum. Bende şaşkınlık yarattı bir çok kişi gibi ve biraz hayal kırıklığına uğradım. Her ne kadar "Love Like This" saçına bayılsam da Hyun Joong'umun :) bu saçı pek yakışıtıramadım kendisine. Ama zamanla gözümüz alışıyor işte napalım. Seven göz kör olurmuş :D
          Teaser çok da dikkat çekici gelmedi bana. Zaten daha slow bir çıkış bir eksiklik hissetirdi.
Daha sonra ilk klibimiz "Please" yayınlandı. Klipteki kızla çok samimi sahneleri olduğunu için kıza biraz sinir oldum ne yalan söyliyim. :) Üstelik ilk dans ederki pantolununu da hiç beğenmedim hıhh :)
Buyrun klip...:)



          Sonra hemen ardından "Break Down" klibi geldi. Klibin başında Hyun Joong'un dönüşünü, bakışını çok beğendim. Ama klibe bayıldığımı söyleyemeyeceğim ne yazık ki.:) Üstelik klibin sonu da biraz komik geldi bana. Hadi dans ettim, şarkı söyledim, gidiyorum modunda. Oppama gece klubü şarkıcısı muammelesi gibi olmuş biraz:) Her ne kadar ünlü bir koreograf  ile de çalışmış olsalar ben klipteki dansıda beğenmedim ne yazık ki...
Buyrun klip:)



          Her kpop üyesi gibi Kim Hyun Joong'da canlı performanslara katılıp şarkılarının tanıtımını yaptı. Kliplere oranla performansları daha çok beğendim. Özellikle "Please" performansındaki mikrofon dansını çok sevdim. Dansçı kızlar ile performans yapacağına mikrofonla dans etsin hep. hehe:)) Her ne kadar klipte de aynı dans olsa da performansa kadar düşünmemiştim bunu. :)







          Young Seang de tanıtım performasnları bitirmiş sanırım aldığımız son bilgilere göre. Kim Hyung Jun ise Singapur konserini finallemiş. Ve SS501 üyeleri solo albümlerini Kyu Jong'unda çıkışı ile tamamlamış olacak. Yani sırada hepimizin bildiği gibi Kim Kyu Jong var. Gözlerimiz yollarda kaldı Kyu Jong :)
          Solo performanslarında yalnız görünen SS501 üyeleri artık yalnız gözükmüyor gözüme. Ama hala eksik görünüyorlar. Sanırım bu psikolojiden kurtulmak biraz zor. Buraya kadar olan aşamalar çok önemliydi. Ama hayranlar için daha önemli olan solo işleri tamamlandıktan sonrası. Bakalım onlarını yeniden birlikte performans sergilerken görebilcek miyiz? :))

   (Not: Biliyorum çok baştan savma bir yazı oldu ama idare edin litfen. Pek yazma hevesim yok bu aralar. Mianhamnidaangel)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder