5 Haziran 2011 Pazar

Speed Scandal


Orijinal adı: 과속스캔들 / Gwasok Seukaendeul
Bilinen Adları: Speed Scandal (Anında Skandal ) / Scandal Makers (Skandal Makineleri)
Yönetmen: Kang Hyeong-Cheol
Yazar: Kang Hyeong-Cheol, Lee Byeong-Heon
Süre: 108 dakika
Vizyon Tarihi: 4 Aralık 2008

Oyuncular:

  • Cha Tae Hyun / Nam Hyeon Su

  • Park Bo Young / Hwang Jeong Nam

  • Wang Seok Hyeon / Hwang Ki Dong



         
          Ufaklık torununu ile, güzel sesli kızı ile, ünlü bir büyükbabası ile çok sevimli bir aile. Aile olmanın güzelliğini, ünlü olmanın sorunları, hayallerini gerçekleştirmek isteyenlerin engellerini anlatan hoş bir yapım. Ben çok beğendim ve çok sevdim. Çok da güldüm. Çok sıcakcık bir film....
Kore'de benimle aynı fikirde sanırım. Speed Scandal çok iyi bir gişe başarılısı yakalamış çünkü.
        My Fair Lady'de sevimli ufaklık kesinlikle oyunculukta beklentilerimi karşıladı. Çok tatlıydı bu filmde. Cha Tae Hyun bu filmde çok iyi görünüyor (yeppuda yani :) ) Ayrıca sesi de ne güzelmiş öyle. Filmin OST albümündeki Because I Love You şarkısını çok beğendim. Diğer şarkılarda oldukça güzel.
        İzlemenizi ve dinlemenizi şiddetle tavsiye ederim :)))


1 yorum:

  1. Süper bir filmdi daha fazlasına gerek yok :) Teşekkürler :)

    YanıtlaSil