Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

30 Aralık 2011 Cuma

The Greatest Love = Dokko Jin Ssi

          Evet döndüm... Aslında bu bir tam dönüş değil. Bir aydır uzak kaldım buralardan, drama dünyasından. İsterdim ki bu uzak kalış keyfi olsun yahut vakit darlığında kaynaklansın ama tamamiyle istem dışı oldu. Ailemde yaşadığımız sağlık problemlerden ötürü zor zamanlar geçirdim. Ama Allah'a şükür herşey yavaş yavaş yoluna giriyor. Bu kadar özel hayatıma girmemim sebebi ise söz veririp yazamadığım yazılara bir açıklama getirebilmek için. Sıktığım ve beklettiğim için üzgünüm sizleri. Taslakta bir sürü yazı mevcut düzenlenmeyi bekleyen. Elimden geldiği kadar düzenleyip (keyfim çok yerinde değil malum:)) sizlerle paylaşmaya devam edeceğim drama yorumlarımı. Ancak planladığım bir sürü şeyi yapamayacağım malesef. Kafayı fena halde taktığım MAMA 2011'in tamamını bile izleyemedim. Değil 2011 bitmeden tüm 2011 dramalarını bitireyim. Artık izlediklerimle idare edeceğiz ne yapalım.:)

          Öyleyse kısa kesip asıl konumuza dönelim. Bugünün talihlisi Choegoui Sarang.:) Yani The Greatest Love, yani Dokko Jin ssi, yani Hong kardeşler...:)

          Malum The Greatest Love bu yıl biz drama severler tarafından pek konuşuldu, çokça popüler oldu. Bu sebepten ötürü yıl boyu karşıma defalarca kez çıktı. O kadar çok övgü okudum ki dizi hakkında, bir de yazarlar Hong kardeşler olunca kıyamadım izlemeye. Erteledikçe erteledim, erteledim. Ve en sonunda dayanamayıp izledim. İlk kez Kdrama izleyecekmiş gibi heyecanlıydım başlayacağım zaman diziye. Ama ne ertelediğime pişmanım, ne de izlediğime pişmanım. Hatta izlemeyen kaldıysa hemen tavsiyede bulunayım. İzlemeyen sevgili okuyucularım; oyalanmayın buralarda. Boşverin bu yazıyı, gidin izleyin hemen. Gülün eğlenin, çünkü karşınızda 2011'in en komik dizilerinden biri duruyor. Hatta bence en komiği...:) Zaten bir sürü spoi olur şimdi bu yazıda, yazık etmeyin okuyarak diziye, emeğe... :))
           Ama izlemeden bir uyarı yapmalıyım sizlere. Sakın diziyi gecenin bir yarısı izlemeyin yoksa benim gibi ses çıkmasın diye ağzını yastıkla kapatmak zorunda kalırsınız. Çünkü gülmemek mümkün değil izlerken.:))
          Hani bazı diziler vardır ya güzel sahnelerini açıp açıp izlemek istersiniz. Bu dizinin sahnelerini değil bölümlerini, tamamını açıp açıp izlemek isteyeceksiniz, o kadar eğlenceli.
          Beklentilerimi bu dramala ile fazlasıyla karşılayan Hong kardeşler; yine kendilerine layık bir senaryo koymuşlar ortaya. Komedi şahane, romantizim en görülmedik yerlerde, simgelerle bağlantı kurma, sürekli kavga halinde çiftler ve en sinir bozucu yanlış anlaşılmalar... Bu kardeşlerin yazdıkları herşeye bayılıyorum. Sanki onlar yazınca bir başka oluyor, eğlencesi ayrı oluyor. Seviyorum bu yazarları. Honglar karakter yazmayı iyi biliyor bir kere. Bakınız: Hong Gil Dong, Jeremy, Hwang Tae Kyung, Sapık Gumiho:D Bu yıl bize bir de Dokko Jin armağan ettiler ki, yemede yanında yat tarzı bir dizi oldu yine.:))

          Hemen bu noktada en çok övgü alması gereken kişiye çevirelim gözlerimizi; Cha Seung Won ssi. Adeta hayran oldum kendisine. Harika bir oyunculuk, yetenek. Ve tahmin edersiniz MBC Drama Ödüllerinde En İyi Erkek Oyuncu kategorisinde aday oldu Dokko Jin karakteri ile Cha Seung Won ssi. Bence ödülü o almalı. Diğerlerini kabul etmiyorum, banane.:))

          Kendini beğenmiş Dokgo jin'in kendimi beğenmiş bitirişini çok sevdim. "Bu diziyi izlemek sizin için onurdur." huhahah:D Aksini idda etmiyoruz zaten değil mi?:) Sevimli sevimli bittirdik diziyi. Son dakika yine yapacaklar bir dandiklik dedim ama yapmadılar. Yani Ae Jung'un saçma olacak diye düşündüğüm trafik kazasını bile çok uymuş seneryoya dedim. İzlediğim en iyi Hong kardeşler finaliydi. Belkide bizim final yazma özürlü Honglar kaderlerini değiştirmeye başlamışlardır. Ya da ben izleye izleye alıştım Honglara bilemiyorum:))
          Dizinin Secret Garden izleri yönetmenin secret garden yönetmeni olmasından kaynaklanırken, Queen Seon Duk izlerini hala araştırmaktayım.
          Dizinin kuşkusuz her bölümü çok komikti ama asla unutmayacağım sahnelerini sizlere bildirmek isterim. Dokko Jin'in Mishil müziği eşliğinde korkutucu bakışları her daim çok eğlenceliydi. Final bölümündeki Yıldız savaşçısı Ae Jung ve byeontae Dokko Jin öldürdü beni gülmekten. Ki Yıldız Savaşçısı hayalinde de asıl komik tabiki Dokko Jin'di.:) İlk bölümde Dokko Jin ile Goo Ae Jung'un oyunu kazanacağız diye sırrı bilmem kaç milyonun önünde söylemeleri de unutulmaz sahnelerden biriydi. Dokko Jin'in Ae Jung'dan hoşlandığını MBC dizileri ile anlatmalarına bayıldım. En sevdiğim sahnelerden biri de orası oldu. Yani aslında diziye damgasını vuran Dokko Jin karakteriydi. Tepe-düz hangi açıdan bakarsam bakayım The Greatest Love eşittir Dokko Jin bence.:)) Ama buna rağmen Yoon Pil Joo'nun yamuk popo muhabbetini asla unutmayacağım:))
          Yoon Pil Joo demişken canım Yoon Kye Sang 'dan bahsetmezsem çok ayıp olur, değil mi? Kendisini ve oyunculuğunu çok beğenirim. Burada az buçuk (yok baya buçuk) yazık olmuşsa da kendisine Dokko Jin'e yenildiği için hiç de üzülmedik ona.:)) Ama Yoon Kye Sang'a başrolü oynamakta ayrı yakışıyor söylemeden geçemeyeceğim.:)) Belki bu yıl bir romantik komedi görsek kendisini ne iyi olur ama...:))
          Neyse konumuza dönelim:

          Dizinin en çok sevdiğim bir başka sahnesini sunmak istiyorum sizlere: Gül alamayınca acayip bozulan ve kuyruğu kıstırıp sinirli sinirli ortamı terk eden konuk oyuncu Park Si Yeon ssi. Tamam senaryo gereği bir olay farkındayım. Ama izin verin arada benimde psikopatlığım tutsun değil mi? Bu kendini beğenmiş uyuz olduğum bayanın böylesini bir duruma düşüşü bende intikam almanın hazzını uyandırdı. Hemen cadı kahkalarımı attım vakit kaybetmeden.:)) Bu da benim Dokko Jin harici en çok beğendiğim olay oldu. :)

          Hong kardeşler bu dizide geleneklerini bozmamışlar ve bir önceki dizilerinin baş karakterini konuk etmişler dizilerine. (Yada yönetmen mi etti ki konuk. Neyse biz Honglara yoralım efendim.:)) Ve tadından yenilmaz bir sahne daha koymuşlar ortaya. Kendini beğenmiş Dokko Jin'in kendimi beğenmiş astı Lee Seung Ki ssi.:))


          The Greatest Love bize ünlülerin dünyasından bir pencere daha açtı. Demek ki neymiş; ünlüler çıkıyorsa, sağda solda görünüp ve reklam anlaşmaları yapıyorlarsa kesin ilişkileri bitmiştir. Herşey artık para için.:) Ve ünlüler biri ile çıktıklarını açıklıyorlarsa, muhtemelen yeni değil çok uzun süredir çıkıyorlardır da biz saf salak fanlara aylar sonra belki yıllar sonra açıklıyorlardır. Zavallı bizler. Gerçi biz bunu zaten biliyorduk da itiraf edemiyordu ki bu biz saf fanlar için geçerli bir durum aslında. Yoksa Kore'de kafayı sıyırmış psikopat fanlar olduğu da bilinmekte ki onlardan korkmalarını anlayabiliyorum ünlülerin.:))
          Son olarak da OST Albümünden bahsetmek istiyorum dizinin. IU, Huh Gak, Baek Ji Young, G.Na, K.Will gibi sesine bayıldığım kişileri bir araya getirmiş bir albüm. Şarkıları da çok beğendim. Hatta Melon Müzik Ödülleri'nde Thump Thump şarkısı ile Sunny Hill'in ödül almasına inanılmaz sevindim. Ancak G.Na'nın seslendirdiği "Nae Saramiraso" şarkısının çevirise kıl olmuş durumdayım. Üstelik şarkıyı çok sevdiğim halde. Süper bir Korecem yok, profosyonel bir eğitim de almıyorum ama yahu arkadaş, "saram" insan değil mi? Nasıl erkeğimsin diye çeviriliyor anlayamadım. İngilizceye bu şekilde çevrildiği için bizim çevirmenlerimizde 'bir bildikleri vardır mutlak' diye o şekilde çevirmişler ama benim kalbim kabul etmedi bu çeviriyi. Tamam "insanımsın" İngilizce'de, Türkçe'de bir tuhaf oluyor ama. Ne biliyim tam doğru gelmedi bana işte. "Benimsin" deseler daha uygun olmaz mıydı? Sonuç itibariyle fark etmişsinizdir ki ben bu olaya kafayı taktım ve aklım karıştı en nihayetinde. Biri bana doğrusunu söylesin şu işin. Zira hiç bir açıklama olmaksızın onun erkeğimsin olduğunu asla ve asla kabul etmeyeceğim bilginize...:))



Adı: 최고의 사랑 / Choegoui Sarang
Diğer Adı: 애정의 발견 / Aejunghui Balkyun
Bilinen Adları: Best Love / The Greatest Love / The Discovery of Affection
Tür: Romantik, Komedi
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: MBC
Yayın Tarihleri: 04.05.2011 - 23.06.2011
Yayınlandığı Günler: Çarşamba - Perşembe 21:55



Oyuncular:

  • Cha Seung Won / Dokko Jin

  • Gong Hyo Jin / Goo Ae Jung

  • Yoon Kye Sang / Yoon Pil Joo

  • Yoo In Na / Kang Se Ri



OST:
01 Gerçek Aşk Şarkısı 리얼러브송 – K.Will 케이윌
02
Nae Saramiraso 내 사람이라서 – G.NA
03 Dugın Dugın두근두근 –
Sunny Hill 써니힐
04 Elimi Tut 내 손을 잡아 – IU 아이유
05 Beni Unutma 나를 잊지 말아요 –
Heo Gak 허각
06 Gözyaşlarım, Seni Seviyorum 눈물나게 사랑해 –
Big Mama Soul 빅마마 소울
07 İçmeyeceğim 아이캔`t 드링크 – Baek Ji Young 백지영
08 Aşk Aşk –
Choi Su Jin 최수진
09 Hero (Enst.)
10 KaderDestiny (Enst.) 

11 Dört Yapraklı Yonca 네잎클로버 (Enst.)
12 İyi Çocuk (Enst.)
13 Aşk 사랑은 (Enst.)




13 yorum:

  1. Canım çingum hoşgelmiş, elleri boş gelmemiş, çokzel bir dizi yazısıyla gelmişşşş :)) Ben de bu diziyi çok sevmiştim, yorumlarına katılıyorum. Ünlülerin reklam anlaşmalarıyla ilişkilerini ters orantılayan tespitini çok yerinde bulduğumu söylemeden edemeyeceğim. Süpersin ;) Güzel yazılarını 4gözle bekliyorummm..

    YanıtlaSil
  2. Teşekkür ederim canım, sende hoşgelmişsin, iyi ki gelmişsin:))

    YanıtlaSil
  3. Öncelikle çok çok geçmiş olsun canım umarım şimdi herşey yolundadır.Ve hoşgeldin :)iyi ki geldin inan hergün bi iki kere açıp bakıyordum yeni yazı gelmiş mi diye hani biraz daha geçseydi eski yazılara dadanıcaktım:))
    Ellerine sağlık çok güzel olmuş buda her zamanki gibi.'The Greatest Love eşittir Dokko Jin bence.'kesinlikle bence de öyle.2011'in romantik komedisi bence buydu.Çünkü tam bir komediydi ama romantikliği de çok güzel bağlamışlardı.O kalp saatinin(kalp saati demek istedim ben ona:)) ötmesi falan çok orjinal ve güzeldi.:))
    Yine doldurdum buraları ama çok özlemişim ki :))

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim.:)) Sende hoşgeldin:) Gerçi sen hep buradaymışsın aslında:))
    Kalp saati...:) Ah ben nasıl unuttum ondan bahsetmeyi. Gerçekten çok orjinal bir fikirdi ve çok da özendim gizliden gizliye.:D Bende istedim ondan bir tane. Tabi Allah göstermesin hastalık için kullanmayalım da... Yine de çok hoş bir ayrıntıydı. Hatta dizinin olmazsa olmazıydı desem abartmış olmam herhalde.:)

    YanıtlaSil
  5. Hoş geldinn :) Ben de her gün girip siteyi kontrol edenler arasındaydım, yeni yazıyı görünce çok mutlu oldum :) Ayrıca çok geçmiş olsun, inşallah bütün problemlerin en kısa sürede çözülür de, istediğin şeyleri keyifle yapabilirsin :) Diziyi de hala izlememiş birisiyim, indirdim ama bir türlü derslerden vs fırsatım olmadı, bu yüzden yazıyı tam okumadım spoiler yemeyeyim diye ama izledikten sonra hemen bu yazıyı okuyacağım inşallah :) İyi yıllar bu arada :)

    YanıtlaSil
  6. Teşekkürler, ben burayı boş bıraksam bile her zaman dolu olmasına çok sevindim. Hepinize nasıl teşekkür etsem bilmiyorum. :))
    Bende mutlu yıllar dilerim.
    Umarım hepimizin hayatı yeni yılda sağlıklı ve mutlu yollardan geçer.:))

    YanıtlaSil
  7. Bu yazının başını okur okumaz indirdim ve iyi ki de indirmişim:)Senin zevkine güveniyorum hep :)

    YanıtlaSil
  8. Teşekkür ederim, benim en sevdiğim dizilerden biri oldu The Greatest Love...:))

    YanıtlaSil
  9. Finalde Dok Go Jin'le Gu Ae Jung'ın pororo filmine bittim :) Haftalardır aynı yeri izliyorum tekrar tekrar (: Bu arada City Hunter ile ilgili yorumlarını da dört gözle bekliyorum :)

    YanıtlaSil
  10. Benim de bittiğim yerlerden birisi. Çok komik bir finaldi kesinlikle. Honglarda büyük bir ilerleme var.:))
    City Hunter yardım kaldı izleyemedim bir türlü. Bitirir bitirmez buradayım.:)

    YanıtlaSil
  11. ya bişi sorcam dog go jin'in menejerinin gerçek adı nı bulamadım sen biliyomusun bide o sekreter moon deil diğer erkek olan lütfen acil cevap bekliyorum(ama çok tatlı dimi...)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Menejer Im Ji Kyu imiş. Bende şimdi öğrendim gerçek adını...:))

      Sil
    2. çok teşşekkürler

      Sil