30 Mayıs 2012 Çarşamba

Hachimitsu to Clover


          Ne demiştim Hanazakari No Kimitachi e'de sırada Honey and Clover var. Yani insan sırf oyuncu için dizi izler mi? Ben izlerim. :)
          Aynı isimli manga ve animeden uyarlanan Hachimitsu to Clover 5 sanat öğrencisinin hayatının kesiştişi zamanları anlatıyor. 2000 - 2006 yılları arası yayınlanan manganın 2005 yılında 24. bölümden oluşan ilk sezonu yayınlanmış. 2006 yılında 12 bölümlük ikinci sezonla anime sonlandırılmış. Aynı yıl bir de filmini yapmış Japonlar. Yetmemiş 2008 yılında benim izlediğim bu dizi yapılmış. Yine Tayvanlılar el atmış Japonyadan sonra aynı yıl diziye. Onlarda kendi kadroları ile yeniden hayat vermişler karakterlere.
          Bana gelirsek ben Ikuta Toma oynamasaydı diziyi izlemezdim. Animeyi tercih ederdim sanırım. Ama izlediğime de pişman olmadım. Akıcı, komik bir hikayeden çok sakin, durağan, hüzünlü bir öyküydü. Çok şey söyleyen ama hiç birşey anlatamayan, hiç birşey söylemeyen ama çok şey anlatan hikayeler... Derin; sadece yaşayanların anlayabiliceği bir türdü. Aşk için acı çeken insanlar, karşıklıksız aşklar, bencillikler, baskılar, yanlız ve amaçsız insanlar, zamanla el attıkları her işte anlamını yitiren hayatlar... Çok tanıdık aslında herşeyi.
          Karakterleri çok sevdim ve gayette iyi anladım hissettiklerini. En çok içimi burkan Takemota ve Ayumi oldu. Hatta Ayumi'ye üzüldüğümde Mayama'ya az söylenmedim. "Aptal Mayama, salak Mayama, kafasız Mayama. Duygusuz Mayama, kafan kopsun Mayama. Baka Mayama, ahoo Mayama, sen öl Mayama. (İki Japonca kelime öğrenmişim söylemeden olmaz.:)) Geri zekalı Mayama, o uçak düşsün öl kavuşamadan o kartoş karıya." Çok sinirlendirdi beni Mayama. İçtiği sigarayı burnundan içeri sokasım geldi. Sigaraya karşı olduğumdan değil, Mayama'ya gıcık olduğumdan. Böyle yakışıklı çocuklar böyle geri zekalı olsun dayanamıyorum da.:)) Belki Mayama kız olsaydı bu kadar kızmadım. Erkekler böyle davranınca sinirleniyorum sanırım. Bilinç altımda nasıl bir kin varsa artık.:))
          

Adı: ハチミツとクローバー / (Hachimitsu to Kurōbā)
Bilinen Adı: Honey and Clover
Tür: Romantik, Arkadaşlık
Bölüm Sayısı: 11
Yayınlandığı Kanal: Fuji TV
Yayın Tarihleri: 08.01.2008 - 18.03.2008 (Salı 21:00)

Oyuncular:
  • Narumi Riko / Hanamoto Hagumi

  • Ikuta Toma / Takemoto Yuta

  • Harada Natsuki / Yamada Ayumi

  • Mukai Osamu / Mayama Takumi

  • Narimiya Hiroki / Morita Shinobu 

  • Kashiwabara Takashi / Nomiya Takumi 

  • Murakami Jun / Hanamoto Shuji

  • Seto Asaka / Harada Rika 

2 yorum:

  1. Tamda yeni dizi arayışındayken iyi raslantı oldu ayrıca "Ikuta Toma" da varsa tamamdır konuda ilgimi çekti bakalım bende beğenecekmiyim :)) teşekkürler bu arada çok tatlı blogun :)

    YanıtlaSil
  2. Çok teşekkür ederim.:))
    Umarım diziyi beğenirsiniz.:))

    YanıtlaSil