30 Mayıs 2012 Çarşamba

Uta No Prince-sama

         Sanki daha önce biri "anime dosyası kapanmıştır" mı demişti. Aaa kim o? Ben değilim.:))
Ouran High School'dan sonra bana kendini sevdirecek anime olamaz diye düşünmüştüm ama bugün yeni favorimle sizleri tanıştırmak için karşınızdayım çingular...:) Kaybolan istediğimi geri getiren anime ... :))



          Uta No Prince-sama. Yani Utapri. Yani Şarkıların Prensi. Yerim o prensleri ben.:) Evet artık utanmadan açık açık çizgi karakterlere de sulanıyorum haha:D
Neyse işin geyik kısmını geçip hemen 13 bölümcük şahane animenin konusuna gelelim.
          İdollerin ve bestecilerin yetiştirildiği bir okulda fanı olduğu Hayato'ya şarkılar yazmak için eğitim alan Nanami Haruka adındaki kızımız ve okulda tanıştığı 6 erkek hakkında. Şarkılar ve sesleri çok güzel. Özellikle ana tema olan Maji Love 1000% şarkısını ilk dinleyişte vurulduğumu söylemek isterim. 3 gündür onu dinliyorum.:) Her bölüm her üyenin sola söylediği şarkılarda yabana atılamayacak kadar güzel.

          Müziklerin ve karakterin çok sevilesi olduğu bu güzel yapımın tek kötü yanı ise 13 bölüm olması. Biz "26 bölümü karakteri tanıtmaya harcadık. Daha yok mu, 2. sezon yok mu" diye yakınırken 13 bölümün tadı damağınızda kalıyor tahmin edersiniz ki. Üstelik o kadar ayrıntısız olmuş ki. Bazı şeyler kafanızda soru işareti olarak kalıyor. Neyseki ikinci sezonun olacağı müjdesi verilmiş animenin. İnşallah daha uzun olur bu sefer.:))
Şimdilik kısacıkta olsa ben izlemenizi tavsiye ederim mutlaka. Sizi rahatsız edecek tek şey başrol kızımızın gözlerinin, çamur suyu damlayan eteğinizi hatırlatabilecek olması. :) Onun dışında renklendirme, renk uyumu ve çizimler çok iyi.


         3 Temmuz 2011- 24 Eylül 2011 tarihli bu animenin eğer yanlış anlamadıysam çok ilginç bir özelliği var. Aslında PlayStation firmasının Aralık 2010 yılında piyasaya sürülen oyunundan uyarlama bir yapım. Mangası ile oyunun yayınlanma tarihleri aynı. Ben mangadan yapılan anime, oyun, dizi gördüm de ilk kez oyun için yapılan manga, anime görüyorum. Çok şaşırdım. Eğer yanlışım varsa düzeltin lütfen.:))
       


          İzlemekte kararsız olanlar için bir kaç gifle izlemeye özendirip şarkıları dinlemeye geri dönüyorum.:))





12 yorum:

  1. İçimde bir anime canavarı, senin bu yazılarını okudukça "izleee.. izleseneee.." diye dürtüp duruyor ama beni :D

    YanıtlaSil
  2. Hehe:D O canavara kulak ver canım. İzlemelisin bencede. Hem kısacık...:D
    Üstelik bu prince-sama 6,5 bölümlük bir dizi kadar izlemelisin bence.. izlee izlee... izlesene...:D

    YanıtlaSil
  3. İzleyecek anime film arıyordum buldum sanırım ve yazın çok güzel olmuş gifler falan harika :) öneri için teşekkürler anime izlemeye yeni başladığım için ne izleyeceğimi bilmiyorum açıkçası kesinlikle izlemelisin dediğin animeler varsa izleyeceğim önerilerini bekliyorum :))))

    YanıtlaSil
  4. Teşekkür ederim. Çok severek izledim Uta No Prince-sama'yı. Kesinlikle izlenmeli. :)
    Bende çok yeni sayılırım aslında bu konuda. Ama çok sevdim ilk 5 listem oluşacak kadar da izledim.:) Umarım sende benim gibi seversin.:))
    1) Kimi Ni Todoke
    2) Kaichou Wa Maid-Sama
    3) Lovely Complex
    4) Ouran High School Host Club
    5) Skip Beat
    6) Uta No Prince-sama

    YanıtlaSil
  5. dizi versiyonu var mı acaba onu izlesek pek animeleri sevmem de.kore versiyonu falan

    YanıtlaSil
  6. Dizi versiyonu olduğu sanmıyorum. Yeni bir proje sayılır zaten. Dizi yapmaları için üstünden 3-4 yıl geçmesi lazım.:)

    YanıtlaSil
  7. Hahaha izlee izlee izleseneee yorumlarına kadar tüm yzıları okudum çok güzeldi yazın.
    Senin ilk beşin beşini de izledim kısmetse 6. yı da izlicem izleme isteğini getiriyorsun insanın gerçekten de :D
    Anladığım kadarıyla ecchi olmayan romantik komedi tadında animelre bakıyorsun.Öneri ister misin bilmem ama elimden geldiğince ben de bir şeyler önermek isterim yeni olduğunu söylediğin için :) Ben anime-manga dünyasına kore dizisiyle başladım ardından bu neymiş merak ettim bir bakıyım derken meğer uyuşturucu gibiymiş bir tuttun mu bırakamıyormuşsun :D Sen de olur mu bilmiyorum ama bir günde bir seri bitirip yarına hangi seriye geçsem diye fellik fellik interneti arayıp en son bloglarda açlığımı azcık bastırabildim.
    Bu arada blogunda destansı uzunlukta bir yorum filan görürsen o kesin benim :D Bir konuştummu susmuyorum :D
    Bi de gerçekten merak ediyorum acaba sadece bu tarzda mı devam edeceksin (shoujo) yokksa bir ihtimal shounene de bakar mısın?Yani açıkçası kore dizileriyle başladım ama animeye geçtiğimde en son baktığım bunlardı yani romantik komedi kısaca shoujo diyorum ben.Ben çoğunlukla erkeklere hitap eden animelerle başladım ama 7 den 70 e kızdan erkeğe herkesin izlediğini gördüm bunları diyorum çünkü tarzlarımız benziyor gibi önyargılı olduğumu düşünsem de psikolojiden korkuya komediden romantizme hepsinden bir bakmak istedim ve anime dünyasında biraz da kayboldum :S ama mutluyum çünkü beni ben yapan şeylerin bu mangalara ve animelere çok yakın olduğunu gördüm.
    Sanırım diğer yorumlarım gibi alakasız şeylere girdim tabi yazının tarihine bakarsak şu an sana gelecekten yazıyorum :D Bu zamana kadar shounen izlemişsen boşa mı konuştum diye kendimden şüphe ettiysem de yine bir sürü yazımla blogunu işgal ettim sanırım :D

    YanıtlaSil
  8. Blogumda bir çok adsız nicki ile yorum alıyorum ve bu durum açıkçası canımı sıkıyor. Fakat senide rahatsız etmezse sana uzun yorum diyeceğim.:)) Daha farklı şekilde hitap etmemi istersen kabulumdür kesinlikle.:))
    Yorumlarını gördüğümde küçük bir şok geçirmedim desem yalan olur. Ama çok da sevindim.:))
    Hepsini tek tek okudum. Bende dayanamayıp baya uzun cevaplar verdim sanırım. Bu da en uzunu olacak gibi.:) İçini istediğin zaman dökebilirsin bana.:)) Uzun yazmaya devam et lütfen.:)) İşgal olarak düşünmüyorum her zaman beklerim.:))

    Doğru anlamışsın ecchi olmayan romantik komedi tadında animeler seviyorum. Kalabalık olanları ise bir başka seviyorum.
    Shoujo özel sevdiğimden değildi aslında. Bugüne kadar hep öylesi denk geldi. Anladım ki en bana hitap eden oymuş.
    Shounen hiç izlemedim. Erkeklere hitap ediyormuş diye ön yargılıyım sanırım. Güzel önerileri her zaman açığımdır.:)) Ecchi olmasın, komedi ön planda olsun ve birazda romantizim ile süslensin bana yeter her zaman.:) Bu sadece animler için değil, izlediğim herşey için geçerli aslında.:))

    Tüketme konusuna gelirsek herşeyi çabucak izlerim zaten. Animelerde bundan nasibini aldı en az iki günde başını yediğim animeler var içlerinde.:))

    YanıtlaSil
  9. evet otome game(türkçesi kız oyunu)dan yapılmış bir anime eğer japoncan iyiyse oyunu oynayabilirsin 4 tane oyunu vardı yanlış hatırlamıyorsam

    YanıtlaSil
  10. ayrıca bahsettiğin skip beatda otome oyunundan yapılmış bunun dışında bildiğim
    La Storia Della Arcana Famiglia
    Neo angelique abyss
    ve yeni çıkan Amnesia(izlemeni tavsiye ederim)
    bunlarda otome oyunundan yapıldı yani bunlarıda Shoujo sayabilirsin çünkü hepsinde reverse harem var

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Japoncam çok kötü... Sadece izlerken kulak dolgunluğu ile öğrendiğim bir kaç kelimeden ibaret ne yazık ki.:(

      Skip Beat'e dikkat etmemişim nedense, şaşırdım açıkçası...
      Tavsiyeyi aldım listeye, teşekkür ederim...:))

      Sil