Blog kullanım rehberi için tıklayınız.

12 Ekim 2012 Cuma

Mim: Unutulmazlar...

          Bu sıralar blogcuğuma gereken özeni veremediğimin farkındayım. İçinden tek kelime yazmak gelmiyor. Gelsede tam başlıyorum bir paragraf sonra adeta beynim kitleniyor. Silip yada olduğu yerde bırakıp çıkıyorum. Bu ara malzemede çok elimde halbuki ama olmuyor işte.:)) Bugün I Do I Do yazmaya niyetlenmiştim ama yine kitlendim. Sonra sevgili Filozofcuğum'un şu yazısında beni mimlediğini hatırladım. Ve biraz beyin jimnastigi yapmalıyım dedim.
           Filozofcuğum'a hem mim için hemde kilitlerden kurtulmama yardımcı olduğu için çoook teşekkür ederek geçiyorum mime.:))

Bu kez mimimiz 2 sorudan oluşur.

          SORU 1: Dizi yada filmlerde unutamadığınız karakter/tiplemeler?
Biraz zor karar verdim. Çünkü bana göre bir çoğu unutulmaz. :)) [Çok vefakarımdır ayıptır söylemesi.:D Bunakta olsam vefakarım işte, hıh.:))]

          * Seo Jang Geum (Lee Young Ae) Dae Jang Geum

          Dae Jang Geum dizisi de karakterleri de bende çok ayrı bir yere sahiptirler. Ne de olsa izlediğim ilk KDrama.:))
          Asla unutmayacağım bir karakter Jang Geum. Ağır başlılığı, zekası, idealleri, sadakati, masumluğu, sevimliliği... o kadar tarihi dizi izledim ama onun gibisiyle hiç karşılaşmadım.




           * Bidam (Kim Nam Gil)Queen Seon Duk

           Yine bende yeri bambaşka olan farklı bir dizi. Kore ile ilgili herşeyi unuturum ama asla Bidam'ı unutmam.:D Onun için ne fedakarlıklar yaptım ben, dersleri astım, yok yazıldım, saçlarımı bile onun gibi kesti. -Tamam şu an utanıyorum söylerken ama yaptım yani yıllar önce ne yapayım.:D- Biricik psikopat bidonumu nasıl unutayım? Mazimiz çok geniş.:D


          * Dok Go Jin (Cha Seung Won)The Greatest Love

 Dok Go Jin'i izleyipte unutabilecek olan var mı gerçekten? Hong kardeşlerinin şahane yazdığı, Cha Seung Won ssi'nin de hakkını fazlası ile vererek bizlere sevdirdiği şahane karakter... 



          * Nakatsu Shuichi (Ikuta Toma) / Hana Kimi

          Her sahnesini tekrar tekrar izlediğim nadir karakterlerden biri.:)) Filozofcuğum'un da söylediği gibi onu sevemeyecek olan var mı gerçekten? Bence mümkün değil. Dizinin Kore versiyonunu henüz izlemedim ama kimsenin Ikuta Toma kadar başarılı olabileceğine, onu geçebileceğine bende inanmıyorum.:)



 
          * Ruh Bekçisi - Song Yi Soo (Jung Il Woo) / 49 Days

          İçinde taşıdığı aşkla, sevimli tavırları, ani hareketleri, korkutucu halleri ile içimize yani içime kazınan bir karakter.
          İzleyipte sevmeyen, benimsemeyen kaç kişi vardır ki? Hiç yok değil mi?:))





          * A Gentleman's Dignity Ajussileri / Kim Do Jin (Jang Dong Gun), Im Tae San (Kim Soo Ro), Choi Yoon (Kim Min Jong), Lee Jong Hyuk (Lee Jung Ro)


           Tek iken insan, bir araya geldiklerine 4. boyuta geçip uzaylı formuna bürünen ajussiler. Bu komediyi sevimliliği nasıl unutabilirim?



           * Chun Jae In (Kim Sun Ah) / She's on Duty

          Kim Sun Ah unninin oyunculuğunu, tarzını her zaman çok seviyorum ama en sevdiğim karakter bu. "kıre ıçaşiga" deyişini çok seviyorum bu karakterin.:))






          * Gumiho (Shin Min Ah) / My Girlfriend is a Gumiho

          Hong kardeşler yazdıkları her güzel diziyi berbat bir final ile batırmış olmaları ile ünlenmiş olsalarda ortaya koydukları karakterler her zaman unutulmaz cinsten oluyor. İşte onlardan biri Gumiho... Güzel, korkutucu, yüzsüz, sevimli aşık 9 kuyruklu tilki... İstesende unutamazsın...:))




          * Irene (Sun Woong) / Ma Boy
          Henüz bahsetmemiş olsamda izlediğim en sevimli yapımlar birinin unutulmaz karakteri. Neden? Çünkü alışılmışın tam zıttı bir özelliğe sahip. Yeni izlemiş olsamda unutmayacağım bir karakter oldu. İzleyin, söylemem nedenini -mutlaka izleyin ama-.
3 bölümcük zaten dizi.:))





          * You're Beautiful /
Hwang Tae Kyung (Jang Geun Suk), Jeremy (Lee Hong Ki), Go Mi Nam (Park Shin Hye)
    

   


           You're Beautiful bende bıraktığı etki anlatılmaz yaşanır, her zaman söylemişimdir zaten. Çok etkileyici bir dizi olmadığının farkındayım ama ilkler unutulmuyor işte, ne yapalım.:))
Jeremy; komik düşünceleri ve tavırları ile herkesin unutulmazlar listesinde yerini almıştır diye tahmin ediyorum. Ama ben onun kadar Hwang Tae Kyung'u da unutamam. O dudak hareketleri, tarlanın ortasında safoş bir halde dans edişini nasıl unutayım? Go Mi Nam ise şu sebepten listede: Hangi dizi olursa olsun saçma sapan hareketler yapan bir kadın gördüğümüzde hemen aklımıza Go Mi Nam geliyor değil mi? Go Mi Nam eşittir salaklık olarak hafızamıza kazınmış durumda bence. Bakın yoklayın hafızanızı.:))

          * Baek Seung Jo (Kim Hyun Joong), Oh Ha Ni (Jung So Min) / Playful Kiss
           Sizi bilmem ama ben bu iki ismi asla unutmam, ben unutsam arkadaşlarım her buluştuğumuzda hatırlatıyor çünkü. -Okul bittiğinden beri 3 ayda bir buluşur olduğumuz için başka muhabbet bulamıyor da olabilirler.:))-Kore'ye hiç ilgisi olmayan bir arkadaşıma izletmiştim ve -beğenmişti de- o günden beri benzinjop ve ohani bizim vazgeçilmez geyiklerimiz arasında yerini aldı.:))



          * Yeorim - Go Yong Ha (Song Joong Ki), Moon Jae Shin (Yoo Ah In) / Sungkyunkwan Scandal

            Özellikle Yeorim unutulmaz bir karakter, ama ben çılgın at ile yeorim çiftini asla unutmayacağım.:)



 

          * Kral Sukjong (Ji Jin Hee) / Dong Yi

          O kadar tarihi dizi izledim, o kadar kral tanıdım, hatta başka Kral Sukjong ile de karşılaştım ama hiç birini Dong Yi'nin Sukjong'u kadar sevmedim. Ji Jin Hee ssi'nin sempatikliğini, oyunculuğununda büyük payı var tabiki burada.:))



          * Şef Choi Hyun Wook (Lee Sun Gyun) / Pasta

          İzlediğim en baskın karakterlerden biri. Konuşma tarzı, mutfak elemanlarına işkencesi, tersliği, kararlığı, balıkçığına olan sevgisi ve değişik kıskanma tepkileri... En sevdiğim karakterlerden biri olacak her zaman.:))



          * Na Yeo Kyung (Han Ji Min), Seon Woon Wan (Kang Ji Hwan) / Capital Scandal
          Asla unutulmazlar listemdeki en sevdiğim çifte geldik. Ne çok çiftler sevdim, yakıştırdım ama Jomaja ve Wan'ı bir başka severim. Özellikle Na Yeo Kyung; sevimliliği, buna rağmen sinirli ve kuvvetli vuruşları, sürekli Wan'ı eziklemesi, ama büyük bir sevgi ile ona bağlanması ile gönülüme yerleşen isimlerden biri.:))



          SORU 2: İlk Dinlediğiniz/sevdiğiniz OST?
Geldik ikinci sorumuza....Bu soru tek cevaplık bir soru gibi görünsede ben bunu biraz abartıyorum ve en unutulmaz OSTlarımla sizleri başbaşa bırakıyorum.:)) Üstünden aylar hatta yıllar bile geçse de severek dinlediğim şarkılar...

  • Dae Jang Geum OST - Onara, Apna
İlk izlediğime dizi olduğu için ilk OST da Onara oldu.:))




  • Queen Seon Duk OST - Balbam Balbam


  • Full House - I Think I


  • A Love To Kill OST - Dream


  • Bad Love OST - Hearst is Sad


  • Sassy Girl Choon Hyang OST - Saranghaeyo


  • You're Beautiful OST - Promise


  • Capital Scandal OST - Kyungsung Scandal, No Life Without You




  • Sungkyunkwan Scandal OST - Found You


  • Dream High OST - Don't Go


  • A Gentleman's Dignity OST - My Love


  • Kimi Ni Todoke OST - Kimi Ni Todoke, Sawakaze




  • Hana Yori Dango OST - Arigato
Diğer Japon dizilerinde bu şarkıyı aradığımı fark ettim geçen gün. Nedenini hala çözmüş olamasamda bu özelliği ile unutulmaz listeme almak istedim.:))



 
Biraz daha kabarıktı listelerim ama 
elimden geldiği kadar azaltmaya çalıştım. 
Umarım sıkılmamışsınızdır.

14 yorum:

  1. Ah ruh bekçim ahhh :D
    Valla ben çok sevdim bu mimide , hergün girip kontrol ediyodum blogu bişey yazmışmısın diye ve bu mimi görünce çok sevindim . Büyük bir iştahla başladım okumaya ve yine bir tebessümle bitirdim yazını :D Unutulmazların arasında gözüme çarpan bi iki dizi var onlara başlamayı düşünüyorum hemen !!^^

    YanıtlaSil
  2. Bu mimi bende çok sevdim Hilalcim. Daha yazmak istediğim karakterler, paylaşmak istediğim OSTlar vardı ama zor tuttum kendimi.:))
    Gözüne çarpan dizileri çok merak ettim bu arada.:)

    YanıtlaSil
  3. Full House başladım bilee :D Çok methedildi ama ben bitürlü başlayamamıştım ilk bölümünü izleyip bırakmıştım , şimdi birkere daha çıktı karşıma izliyim bare dedim :D Capital Scandal bide Sungkyunkwan Scandal . Sungkyunkwan 'ı Min young var diye pek izlemek istemedim ama çokça karşıma çıkan dizilerden kendisi :D Full House'dan sonraki dizim olsun mu ne dersin bloggerim ? :))

    YanıtlaSil
  4. Olsun bence, hatta mutlaka olmalı.:) En çok sevdiğim diziler dikkatini çekmiş canım.:))

    YanıtlaSil
  5. Heheh tamam o zaman Full House bitince ona başlarım :)) Birkez daha aklın yolu bir diyelim o zaman :D

    YanıtlaSil
  6. Unniii :D http://ifeelgoodman.blogspot.com/2012/10/ha-ne-odul-mu-oo.html

    YanıtlaSil
  7. Ahh Ma Boy ahh :D :D Irene mükemmeldi ya :) Keşke biraz daha dizisi olsaymış, hayran kaldım ona

    YanıtlaSil
  8. Harika bir yazı olmuş dediğin her şeye katılıyor gibiuim
    Gibiyim:Sadece seyretmediğim dizilerden bazı kararkterler varda o yüzden onun dışında her dediğine evet aynen..Ne güzel yazmışsın bu yazıyı okuduktan sonra aklımda kalan en etkili karakterler AGD'nin Ajusshilere oppam Jang Geun Suk ve Gumiho <3 Ama her söylediğine katılıyorum
    Eline sağlık.

    YanıtlaSil
  9. Şans ya ! post yayınlandığı anda okuudm ve yorumu bıraktım ama sorun oldu yorum gönderilmedi kaç gün sonra gönderiyorum şimdi!
    Hiç sıkılmadım hem de hiç. dae jang geum, queen seon duk, 49 days, dong yi, my girlfriend is gumiho
    bu dizilere bayılıyorum. İlk dizim zaten dae jang geum fakat unutulmazlar da yer alan bunların içerisinde 49 days ve my girlfriend is gumiho ;)
    Tabi bunların içinde olmayan ve çok sevdiğim diziler de var :D ost lerden de yine 49 days, quen seon duk, my girlfriend is gumiho, secret garden ve the king 2 hearts..
    Sanırım sizde benim gibi lee yo won hayranısınız. Benim için oppalardan ise lee seung gi!

    YanıtlaSil
  10. Bazen bana da oluyor o tarz sorunlar. Çok can sıkıcı bir durum.
    Sıkılcı bir yazı olmadığına sevindim. :)
    Bayan oyunculardan çok nadir sevgimi kazanan isimler var. Lee Yo Won da onlardan biri. Herşeyden önce oyunculuğu harika. Sevimli ve güzel yüzü ile çok beğendiğim bir unnim.:))
    Oppa listesine ise hiç girmek istemiyorum. Çünkü çok kalabalık...:))

    YanıtlaSil
  11. <Filozofcum teşekkürler...:)

    <Özlem; ne yalan söyliyeyim, bende hayran oldum kendisine. Kpop sektöründe yeni bir grup olduklarına göre eğer popüler olurlarsa daha çok dizisi olur bence.:))

    <Irmakcım çok teşekkür ederim.:)

    YanıtlaSil
  12. 20 30 diziizledim diyordum buraya bakınca cok eksiğim var hissine kapıldım
    iljimae hakkında yazdıklarına katılıyorum ama sadece saray ve dövüş sahnelerinin biraz hoş görülmesi taraftarıyım efsane bu adı üstünde :)) onun haricinde hak vermemek elde değil . bir de park shi hoo yu çok ezmişler yazık yavruma dedim hep bari o kız onu seveydi de işte .. final de olmamış ama pişman değilim izlediğime :D sevgiler

    YanıtlaSil
  13. Bende izlediğime pişman değilim ama, Hong Gil Dong da bir efsane dizisi olmasına rağmen 4-3,5luk olunca sanırım aynı şeyi İljimae'den bekledim. Hayal kırıklığı sebebim odur.:))

    YanıtlaSil