6 Eylül 2013 Cuma

Salamander Guru OST - Seni Seviyorum (Sunny Hill)

          İlk Korece çevirim ile karşınızdayım sevgili çingular...
Salamander Guru tanıtımında Sunny Hill'den Saranghanda şarkısını çok sevdiğimi ve basit sözlerinin olduğundan bahsetmiştim. Sizlerle paylaşmak için ilk Korece-Türkçe çevirim olarak bu şarkıyı seçtim. İngilizce bilmediğimden direk Korece'den bilgim yettiğince çevirmeye çalıştım. Profesyonel Korece de bilmediğimden mutlaka hatam vardır. Korece'sinden emin arkadaşların düzeltmelerine kapım ardına dek açık...:))




사랑한다 내가 참 미쳤지
saranghanda nega cham michyotji
Seni seviyorum, ben tam delirdim.
(Seni severken ben delirdim)

너때문에 또 맨날 울면서
nottemune tto mennal ulmyonso
Senin yüzünden de her zaman ağlıyorum

아파도 웃고있잖아
apado utgoitjana
Acısa da gülerim bilirsin

가슴이 타도록
gaseumi tadorok
Gögsüm yanıyor

난 죽어도 너만 사랑해
nan jugodo noman saranghe
Ben ölsem de seni seviyorum

믿었던 사랑이 깨지고
midotdon sarangi kkejigo
Güvenilen aşk kırıldı

내맘도 깨지고 다쳐
nemamdo kkejigo dachyo
Kalbimde kırıldı yaralandı.

아파도 약이 없어 아픈데 약이없어
apado yagi obso apeunde yagiobso
Acısa da ilaç yok, hastalansa da ilaç yok.

두눈을 감아도 보여 두귀를 막아도 들려
dununeul gamado boyo dugwireul magado deullyo
İki gözümü kapatsam da görüyorum, iki kulağımı tıkasam da duyuyorum.

어떡해 난 어떡해 널 사랑하면 안됐어
ottokhe nan ottokhe nol saranghamyon andwesso
Ne yapayım, ben ne yapayım, seni sevsem olmuyor
(Nasıl, ben nasıl, seni sevsem olmuyor)

자꾸만 미쳐가 너땜에 돌겠어
jakkuman michyoga notteme dolgesso
Defalarca çılgınca senin yüzünden taşlaştım
(Defalarca delirdim, senin yüzünden taşlaştım.)

아무것도 못하겠어 사랑의 기억과 추억땜에
amugotdo mot-hagesseo sarange giokgwa chuoktteme
Hiç bir şey de yapamıyorum, aşkını hatırlamaktan ve anıların yüzünden

생각에 미쳐가 너땜에 죽겠어
senggage michyoga notteme jukgesso
Sanırım delice senin yüzünde ölüyorum.
(Düşündükçe delirdim, senin yüzünden ölüyorum.)

하루하루 못견디게 니가 너무너무 보고싶어
haru haru motgyondige niga nomu nomu bogosipo
Gün be gün tahammül edemiyorum seni çok çok görmek istiyorum

사랑한다 내가 참 미쳤지
saranghanda nega cham michyotji
Seni seviyorum, ben tam delirdim.
(Seni severken ben delirdim)

너때문에 또 맨날 울면서
nottemune tto mennal ulmyonso
Senin yüzünden de her zaman ağlıyorum

아파도 웃고있잖아
apado utgoitjana
Acısa da gülerim bilirsin

가슴이 타도록
gaseumi tadorok
Gögsüm yanıyor

난 죽어도 너만 사랑해
nan jugodo noman saranghe
Ben ölsem de seni seviyorum

사랑은 눈물로 시작해 끝없이 내리는 눈물
sarangeun nunmullo sijakhe kkeutobsi nerineun nunmul
Aşkın göz yaşları ile başladı, durmadan düştü göz yaşları

너땜에 아픈날도 너땜에 행복했어
notteme apeunnaldo notteme hengbokhesso
Senin yüzünden hastalansam da, senin yüzünden mutluyum

두눈에 니모습만 보여 두귀에 니목소리만 들려
dunune nimoseumman boyo dugwie nimoksoriman deullyo
İki gözüm sadece sana bakıp görüyor, iki kulağım sadece senin sesini duyuyor.

안되겠어 안되겠어 널 지우는건 못하겠어
andwegesso andwegesso nol jiuneun-gon mot-hagesso
Olmuyor olmuyor seni silmek istesem yapamıyorum

자꾸만 미쳐가 너땜에 돌겠어
jakkuman michyoga notteme dolgesso
Defalarca çılgınca senin yüzünden taşlaştım
(Defalarca delirdim, senin yüzünden taşlaştım.)

오늘도 난 내일도 난 사랑이 다시오길 기다린다
oneuldo nan neildo nan sarangi dasiogil gidarinda
Bugün de ben yarın da ben aşkını tekrar almayı(kazanmayı) bekliyorum

생각에 미쳐가 너땜에 죽겠어
senggage michyoga notteme jukgesso
Sanırım delice senin yüzünde ölüyorum.
(Düşündükçe delirdim, senin yüzünden ölüyorum.)

하루하루 못견디게 니가 너무너무 그리운데
haru haru motgyondige niga nomu nomu geuriunde
Gün be gün tahammül edemiyorum, seni çok çok özlüyorum

사랑한다 내가 참 미쳤지
saranghanda nega cham michyotji
Seni seviyorum, ben tam delirdim.
(Seni severken ben delirdim)

너때문에 또 맨날 울면서
nottemune tto mennal ulmyonso
Senin yüzünden de her zaman ağlıyorum

아파도 웃고있잖아
apado utgoitjana
Acısa da gülerim bilirsin

가슴이 타도록
gaseumi tadorok
Gögsüm yanıyor

난 죽어도 너만 사랑해
nan jugodo noman saranghe
Ben ölsem de seni seviyorum

넌 내맘을 몰라 넌 내맘을 몰라
non nemameul molla non nemameul molla
Sen ne hissettiğimi bilmiyorsun sen ne hissettiğimi bilmiyorsun
(Sen kalbimi bilmiyorsun, sen kalbimi bilmiyorsun.)

왜 자꾸날 피해 나의 바보야
we jakkunal pihe naye baboya
Neden her seferinde, zarar gören aptal benim
(Neden defarlarca gün, zarar gören benim aptal)

속상해 난 너땜에 미치겠어
soksanghe nan notteme michigesso
Üzgünüm(üzücü) ben senin yüzünden deliriyorum

널 사랑한다 난 너땜에 울고있어
nol saranghanda nan notteme ulgoisso
Seni seviyorum, ben senin yüzünden ağlıyorum

사랑한다 내가 참 미쳤지
saranghanda nega cham michyotji
Seni seviyorum, ben tam delirdim.
(Seni severken ben delirdim)

너때문에 또 맨날 울면서
nottemune tto mennal ulmyonso
Senin yüzünden de her zaman ağlıyorum

아파도 웃고있잖아
apado utgoitjana
Acısa da gülerim bilirsin

가슴이 타도록
gaseumi tadorok
Gögsüm yanıyor

난 죽어도 너만 사랑해
nan jugodo noman saranghe
Ben ölsem de seni seviyorum

아파도 웃고있잖아 가슴아파도
apado utgoitjana gaseumapado
Acısa da gülerim bilirsin, gögsüm acısa da

이렇게 널 기다려
iroke nol gidaryo
Böylece seni bekliyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder