20 Eylül 2013 Cuma

Love At Sarangbang

Orijinal adı: 사랑방 선수와 어머니 / Saranbang Seonsuwa Eomeoni
Bilinen Adı: : Love At Sarangbang /  Swindler in My Mom's House / The Houseguest of My Mother
Yönetmen: Im Young-Sung
Yazarlar: Im Young-Sung, Bae Se-Young

Vizyon Tarihi: 22 Ağustos 2007
Süre: 107 Dk.

Oyuncular:
  • Jung Joon Ho - Duk Geun

  • Kim Won Hee - Hye Joo & Go Eun Ah - Ok Hee



          Aralarında 15 yaş farkı olan olgunlaşmamış anne ve ergenlik yıllarındaki kızı arasına düşen yakışıklı dolandırıcının hikayesi Saranbang Sonsuwa Omoni.

          Eğlenceli ortalama bir filmdi bana göre. Çok şey beklemeden çerez niyetine izlenecek hoş bir yapım. Ben aynı gün içerisinde 3 kez yarım bırakmak zorunda kaldığımdan filmin tam tadını alamadım ama yine de hoştu.:))

          Filmin beni en çok rahatsız eden sahnesi  kadının böcek öldürdüğü sahneydi. En çok güldüğüm kısım ise kadının yanlışlıkla adamın yanında uyuduğu ve kafasına ayakkabıları yediği kısımdı.:)

          Kızı oynayan Go Eun Ah'ı bana çok tanıdık geldi film boyu. Meğer kendisi Kpop-Ultimate Audition dizisinin erkek fatmasıymış. Neden bilmiyorum ama bu da bana dizinin şoku oldu.:D


Dün izlediğim bu arada filmi,
 ne kadar hızlıyım bu kez, uzun zamanda sonra... 
Tarihe geçin bugünü...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder