24 Haziran 2011 Cuma

Art of Seduction


Orijinal adı: 작업의 정석 / Jakeob-ui jeongseok
Bilinen Adı: Art of Seduction (Baştan Çıkarma Sanatı)
Yönetmen: Oh Ki-Hwan
Yazar: Shin Jeong-Gu, Oh Ki-Hwan
Süre: 100 dakika
Vizyon Tarihi: 22 Aralık 2005

Oyuncular:
  • Song Il Gook / Seo Min Jun

  • Son Ye Jin / Han Ji Wan



          Tencere yuvarlanmış kapağını bulmuş bir çift...
Fragmanından ve konusundan dikkat geçen film tahmin ettiğimden bir derece altta kalarak küçük bir hayal kırıklığı yarattı bende. Ama yinede kötü bir film. Daha eğlenceli olmasını beklerdim . Final açısından da biraz zayıf kaldğını söylemek isterim. Yine de tercih sizin Song Il Gook için izlenir bir film. :))

6 yorum:

  1. siteye koyduğun her diziyi izledin mi gerçeği söyler misiniz???

    YanıtlaSil
  2. Neden yalan olsun, izledim tabiki. İzlemesem bu kadar ayrıntılı bilgi verebilir miyim?

    YanıtlaSil
  3. yani ama zor olmuyormu hepsini izlemek birde bir sorudaha sorabilirmiyim ama vermek istemezseniz benim için sorun olmaz kaç yaşındasın ??????

    YanıtlaSil
  4. Çok uzun zamandır izlediğim için listem bu kadar kabarık. Benden daha çoklarını izleyenlerin olduğuna eminim.
    21 yaşındayım. Ama konuyla yaşınımın ne ilgisi olduğunu sorabilir miyim bende?

    YanıtlaSil
  5. merak ben meraklı biriyimdirde birde mesleğin ne okuyormusun__+

    YanıtlaSil
  6. Merhaba song II gook un bir klibini seyrettim Youtube den ama film ya da dizinin adını bulamadım bana yardımcı olur musun

    YanıtlaSil