27 Nisan 2019 Cumartesi

Please Come Back, Mister

          2016 yılında yayınlanan bir SBS yapımı Please Come Back, Mister dizini öneriyorum bugün sizlere sevgili okurlar...

          Mr. Tsubakiyama Seven Days isimli Japon novel'inden uyarlama bir yapım kendileri. Japonlar dizi ve filmini de yapmış hikayenin hatta. En son bizim Koreliler uyarlamışlar kendilerine ve şahane bir yapım koymuşlar ortaya. Orijinal versiyonu bilmiyorum ama bu diziyi çok sevdim ben.

          Fantastik seven bana göre yapılmış bir diziydi sanki. Çok komik sahneleri, hızlı ilerleyen akıcı hikayesi, sürprizler ile dolu senaryosu, tanıdık oyuncu kadrosu ile sevdiğim, sahiplendiğim, bayıldığım bir dizi oldu. Kaderin ağlarını örüşü öyle beklenmedik ve şaşırtıcıydı ki benim için her hafta heyecan ile bekledim; eğlenerek, severek izledim. Evet ben yayınlandığı dönemde haftalık olarak takip etmiştim diziyi. Ama izlemeyenlere şiddet ile tavsiye ediyorum mutlaka izleyin. Bende fırsatım olduğunda tekrar izlemek istiyorum çünkü.

          Full House gibi şahane eğlenceli bir diziden sonra, Rain'in sevimliliğine alışmış ama o sevimliliği bir daha göremez olmuştuk. İşte bu dizi özlediğimiz eğlenceli Rain'i bize yıllar sonra geri kazandırıyor.
          Ona eşlik eden ve bence o yılın çifti oldukları rol arkadaşı Oh Yeon Seo ssi bu dizi ile ne kadar başarılı bir oyuncu olduğunu göstermiş oldu bize. Bu diziden sonra kendisini takip listeme aldım. Rol aldığı yapımları her zaman izlemek isterim böyle yetenekli insanların.
          A Gentleman's Dignity ile tanıdığım Kim Soo Ro ssi'yi izlemek çok keyifliydi benim için. O da çok başarılı bir oyuncu kesinlikle. Üstelik canlandırdığı karakterin mükemmelliği; etkilenilip sahiplenilecek kadar harika.
          Ona eşlik eden partneri You're Beautiful ile ilk kez tanıdığım komik ajusshi Kim In Kwon ssi. Onun hikayesi ve karakteri de bir o kadar şahane.
          Bu insanların ortasında kalan ve her kişi ile şaşırtıcı bağlantıları olan asıl karaktere ise Lee Min Jung hayat veriyor.
          Dizi de güzellik Lee Honey var birde. Yer yer tutarsızlıkları ile kendini şaşıran ama sevdiği adamın korumasındaki güzellikle sarmalanmış bir kadın.
         
          Baş karakterin dışında arka planında da pek çok tanıdık yüz olan bir dizi aynı zamanda. Diğer isimleri sizin keşfetmenize bırakarak biraz da hikayeden bahsetmek istiyorum.
          Haksız sebepler ile hayatlarına veda eden iki adamın bir şans daha istemeleri ile başlıyor hikaye. Ölümden geri dönen bu iki adam başka bedenlerde can buluyor ve yarım kalan işlerini, uğradıkları haksızlıkları gün yüzüne çıkarmaya çalıyorlar.
          Herşeyin tesadüfi gibi göründüğü hayatlarında aslında herşeyin kaderden ibaret olduğunu çözmeleri ile ilerleyen bir hikaye en özet haliyle. Ama o kadar güzel ifade ediyorlar ki kendilerini hem güldürüyorlar, hem hüzünlendiriyorlar. Mutlaka izlemenizi tavsiye ediyorum bir kez daha.


Adı: 돌아와요 아저씨 / Dolawayo Ajeossi
Diğer Adları: Come Back Ahjussi
Tür: Fantastik, Romantik, Komedi, Melodram, gizem
Bölüm Sayısı: 16
Yayınlandığı Kanal: SBS
Yayın Tarihleri:24/02/2016 - 14/04/2016
Yayınlandığı Günler: Çarşamba - Perşembe 22:00

Oyuncular:
  • Rain / Lee Hae Joon
  • Oh Yeon Seo / Hang Hong Nam
  • Kim Soo Ro / Han Gi Tak
  • Kim In Kwon / Kim Young Soo
  • Lee Min Jung / Shin Da Hye
  • Lee Ha Nui / Song Yi Yeon
  • Choi Won Young / Cha Jae Gook
  • Yoon Park / Jung Ji Hoon


OST:
1. Again 다시 (Tekrar) - Noel
2. Feel Alive (Canlı Hissediyorum) - Topp Dogg
3. Moon Light (Ay Işığı) - Son Ho Young / G.o.d
4. Because It's Love 사랑이니까 (Seviyorum Çünkü) - Ailee
5. Eyes Shut 눈을 감아도 (Gözlerimi kapatsamda) - Lee Hyun
6. Sadness of Love 사랑의 슬픔 (Aşk üzücü) - Na Yoon Kwon
7. Back Then 그땐 (O zaman) - Ho Joon (호준) / Topp Dogg
8. X-Out - Ryu Jin Hyun
9. You 너 (sen) - Sang Do (상도) & Ho Joon (호준) / Topp Dogg
10. Two Faces (İki Yüz) - Kim Soo Yun (김수연), Jung Seul Gi (정슬기)
11. Falling In Love (Aşık olmak) - Sang Do (상도) / Topp Dogg
12. Even Just For One Day 단 하루라도 (Bir gün dahi) - Kim Soo Yun (김수연)


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder