12 Nisan 2019 Cuma

Wanna One (워너원) - '봄바람 (Spring Breeze) / Bahar Rüzgarı Türkçe Çeviri

         Wanna One dağılalı 3,5 ay geçti farkındayım ama ben bu şarkıları dinlemekten vazgeçemiyorum.
         Bu şarkının her zaman fanlara yazıldığını düşünmüşümdür, "her tekrar buluşacağız" dediklerinde. O yüzden çevirmek istedim.
         Hatalarım illa ki vardır. Düzeltmelere kapımız her daim açık.

Açıklamalar: Kırmızı ile yazılı olanlar emin olmadıklarım,
parantez içindeki cümleler böylede olabilir kararsızlıklarım olmaktadır. 
Bilginize...


너와 내가 만나서
neowa naega mannaseo
Senin ve benim karşılaşmamız
우리가 기적
uriga dwen geon gijeok
Bizim olması gereken mucizemiz
꿈인 것만 같아
da kkumin geonman gata
Hepsi rüya imiş gibi
감아도
nun gamado
Gözlerimi kapatsam da
선명하게 보여
seonmyeonghage boyeo
Açıkça görüyorum.
잘해 주지 못해
deo jalhae juji motae
Daha iyisini yapamadım.
자꾸만 후회가
jakkuman huhwega dwae
Sürekli pişman oluyorum.
맘은 그게 아닌데
nae mameun geuge aninde
Benim kalbim öyle değildi.
(Duygularım öyle değildi)
 [/] 같이 있고 싶은데
[Ji/Dae] neul gachi itgo shipeunde
Hep beraber olmak isterdim.

터널을 지나
gin teoneoreul jina
Uzun tünelden geçip
밝은 빛을
balgeun bicheul bol ttae
Parlak ışık göründüğünde
함께 느꼈던 따뜻한 기억들
hamkke neukkyeotteon ttatteutan gieokdeul
Birlikte hissettiğimiz sıcacık anılar…
편이 되어
neul nae pyeoni dweeo
Hep benim yanımda ol
빛나게 만들어 주던 (만들어 주던)
nal binnage mandeureo judeon (mandeureo judeon)
Beni parlatan (Parlatan)
(Beni parlak yapan (yapan))
미소 Uh
geu miso geu nunmul Uh
O gülümsemen o gözyaşın ohh..


불러 주던 목소리
nal bulleo judeon moksori
Beni çağıran ses
귀를 자꾸 맴돌겠지
gwireul jakku maemdolgetji
kulaklarımda sürekli yankılanacak.
마주보던 서로의 눈빛이
majubodeon seoroye nunppichi
Yüzyüzeyken birbirimize bakışımızı
그립겠지만
Geuripgetjiman
Özleyeceğim ama
사랑 설렘 느낌 선명히 남아
sarang seollem cheot neukkim seonmyeonghi nama
Aşkın çarpıntısı ilk his açıkça kalacak

우리 다시 만나
uri dashi manna
Biz tekrar karşılaşacağız
(Tekrar buluşacağız.) 
봄바람이 지나가면
bombarami jinagamyeon
Bahar rüzgarı geçince
환하게 웃을게
hwanhage useulkke
Parlakça gülümse
봄바람이 지나가면
bombarami jinagamyeon
bahar rüzgarı geçince


우리 다시 만나
uri dashi manna
Biz tekrar karşılaşacağız
봄바람이 지나가면
bombarami jinagamyeon
bahar rüzgarı geçince
안아 줄게
han beon deo ana julkke
Bir kez daha sarılacağız
봄바람이 지나가면 그때라면
bombarami jinagamyeon geuttaeramyeon
Bahar rüzgarı geçince, o zaman geldiğinde

미안 미안
mian mian
Üzgünüm üzgünüm
받기만 같아서
neul batgiman han geot gataseo
Hep kabul ettin birmişiz gibi
고마워 고마워
gomaweo gomaweo
Teşekkürler Teşekkürler
아름다워 줘서
areumdaweo jweoseo
Güzel (Alımlı) olduğun için
[
/] 맘을 덮어
[Ji/Kuan] teong bin nae mameul neon deopeo
Boş kalbimi sen örttün
[/] 가득 너로 채워 줘서
[Ji/Kuan] gadeuk neoro chaeweo jweoseo
Tamamen seninle doldurdun

지친 내게 손을 내밀어
jichin naege soneul naemireo
Bıkkın bana elini uzattın
너만이 쉬게 만들어

neomani nal sum shwige mandeureo
Sadece sen benim nefes almamı sağladın
이젠 매일매일 생일 Birthday
ijen maeilmaeil saengil Birthday
Artık hergün doğum günüm Birtday
새로 태어난 채로Up
nan saero taeyeonan chaero Up
Ben yeniden doğduğumu seziyorum.

편이 되어
neul nae pyeoni dweyeo
Hep benim yanımda ol
빛나게 만들어 주던 (만들어 주던)
nal binnage mandeureo judeon (mandeureo judeon)
Beni parlatan (Parlatan)
(Beni parlak yapan (yapan))
미소 눈물Uh
geu miso geu nunmul Uh
O gülümseme o gözyaşı ohh..

익숙한 너의 모습이
iksukan neoye moseubi
Alışkın olduğum görünüşün
어쩌면 변해 가겠지
eojjeomyeon byeonhae gagetji
Belki de değişecek.
마주보던 우리의 기억은
majubodeon uriye gieogeun
Yüzyüzeyken olduğumuz anılarımız
지금 이대로
jigeum idaero
Şimdi olduğu gibi
사랑
설렘 느낌 선명히 남아
sarang seollem cheot neukkim seonmyeonghi nama
Aşkın çarpıntısı ilk his açıkça kalacak

우리 다시 만나
uri dashi manna
Biz tekrar karşılaşacağız
봄바람이 지나가면
bombarami jinagamyeon
bahar rüzgarı geçince
환하게 웃을게
hwanhage useulkke
parlakça gülümse
봄바람이 지나가면 그때라면
bombarami jinagamyeon geuttaeramyeon
bahar rüzgarı geçince, o zaman geldiğinde


두렵지 않아
duryeopji ana
Korkmuyorum (Korkunç değil.)
서로의 마음을 알아
seoroye maeumeul jal ara
Birbirimizin kalbini iyi biliyoruz
(Birbirimizin duygularını çok iyi biliyoruz.)
걱정하지 누구보다
geokjeonghaji ma geu nuguboda
Endişelenme o herhangi birinden
너를 아끼니까
neoreul akkinikka
sen kıymetlisin.

우리 다시 만나
uri dashi manna
Biz tekrar karşılaşacağız
봄바람이 지나가면
bombarami jinagamyeon
Bahar rüzgarı geçince
환하게 웃을게 (웃을게)
hwanhage useulkke (useulkke)
Parlakça gülümse (gülümse)
봄바람이 지나가면 ( 지나가면
bombarami jinagamyeon (da jinagamyeon)
Bahar rüzgarı geçince (hepsi geçince)

우리 다시 만나
uri dashi manna
Biz tekrar karşılaşacağız
봄바람이 지나가면 (봄바람이 지나가면
bombarami jinagamyeon (bombarami jinagamyeon)
Bahar rüzgarı geçince (bahar rüzgarı geçince)
안아 줄게 (안아 줄게
han beon deo ana julkke (ana julkke)
bir kez daha sarılacağız (sarılacağız)
봄바람이 지나가면 그때라면
bombarami jinagamyeon geuttaeramyeon
bahar rüzgarı geçince, o zaman geldiğinde



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder