19 Mart 2011 Cumartesi

SS501


    Boys Over Flowers'ın çok büyük bir hediyesi oldu bana: "SS501"
    Kpop'un çok sıkı takipçilerinde değilim malesef. Super Junior ararken karşıma çıkan SS501'ı vaktim yok diye hep göz ardı etmiştim aslında. Ama şimdi pişmanım. Keşke daha önce tanısaydım diyorum Double S' i. Beşi bir yerde grubu onlar benim gözümde.
Onlarında Super Junior gibi bir çok tv programları var ilk çıktıkları yıllarda. Onların da Asya Turları var. Onların da fan grupları var: TripleS
Ama onlar Suju gibi bir arada değiller artık.:(

    SS501: Süper Starlar'ın 5ide sonsuza kadar 1 arada olamadı. Hepsi farklı şirketlerle anlaştı.Onlar Suju'nun Hangeng'i yada DBSK gibi şirketleri bir sorun yaşamadılar grup olarak anlaşmaları bitmişti ama şirket tekrar bir anlaşma yapmadı. Şirketin kesin bir açıklaması yok elbette konu ile ilgili ama çevreler Kim Hyun Joong'un Playful Kiss dizisinin reyting başarızlığının tekrar anlaşma yapılmamasında etkili olduğunu söylüyor. Kim HyunJoong bir açıklamasında 'Beşimizi birlikte kabul edecek bir şirket bulamadık' demişti. Hepsi farklı şirketlerle anlaşma yapabildiler. Her ne kadar üyeler dağılmadık. SS olarak faliyetlerimizi sürdüreceğiz. Anlaşmalarımızı da bu koşula bağlı kalarak imzaladık deselerde sırasıyla sola albümler piyasadaki yerini alıyor ve hala SS501 ile ilgili bir etkinlik yok ortada.
    İlk solo albüm Park Jung Min'den geldi. Mart'ta ise Kim Hyung Jun çıkışı yaptı. Sırada ise liderimiz Kim Hyun Joong var. Nihayet bugün gelen haberi ile HyunJoong'un albüm için stüdyo'dan çıkmadığı öğrendik. Haziran yada Mayıs gibi bir solo albümümüz daha olacak TripleSler olarak.
    Kyujong ile Young Saeng ise imza toplantıları aracılığıyla hayranları ile buluşuyorlardı en son bıraktığımda.
Grubun hali ne olacak bilmiyoruz ama fazla düşünüp dert etmeden biz eski günlere dönelim ve üyeleri tanıyalım tek tek...

Liderimiz Kim Hyun Joong...
(4.Boyutum benim:))

    06 Haziran 1986 doğumlu ve grubun en büyük üyesi. Boys Over Flower ile popüleritesi oldukça arttı. Bir çok genç kızın beğenisini topladı. Öyle ki TV'de göründüğünden daha da yakışıklı olduğu söyleniyor. Reklam filmleri, dizileri, modellik çekimleri derken büyük bir tempoda koşturup duruyor Kim Hyun Joong. Uykuyu çok sevdiğinden (benim gibi:D) bu kadar tempo yüzünden yorgunluğu daha arttığı için her an her yerde uyayabilme özelliğine sahip. Böcekleri aynı benim gibi hiç sevmiyorum. (Ne çok ortak yönemiz var değil mi? :D)
Hyun Joong'a olan beğenim her ne kadar dizi ile başlasa da gruptaki saf halleri beni kendine bağlayan yanı oldu.:)
Bazen söylenilenleri anlamayıp buna rağmen hızlı cevap vermesi gerektiği durumlarda afallamasına bayılıyorum. Playful Kiss dizinin bitiminden sonra bir yazı yayınlayan Hyun Joong'un da bu durumunun farkında olduğunu anladım ama ben onun o halini de seviyorum:))
Japonya'da gerçekleştirilen bir projede yer alan Kim Hyun Joong deprem ve tusunami felaketinden sonra Japonya'ya yardım eden ünlüler arasında  da yerini aldı. Japonları çok seviyor sanırım. (Ufak bir kıskanma duygusu mu hissediyorum nee? :D)
Yeni albümünü 4 gözle bekliyorum. Çok çalışan Hyun Joong'un yine başarılı olacağına inanıyorum. Oyunculuğu konusunda da başarılı olmak isteyen Kim Hyun Joong'u umarım daha güzel yapımlara görebiliriz. Grubun şirketsiz kalmasının ardından zor günler geçiren üyelerin içinde belki de en çok baskı altında olan kişi Hyun Joong'du. Çünkü bir lider olarak görevini yapmak zorundaydı. Hepsinin zor günler geçirmesi beni üzüyor. Umarım herşey düzelir:)
    Heo Young Saeng 3 Kasım 1986 doğumlu. Grubun en sessiz üyesi. Bunun çekingenlikten kaynaklandığını söylüyorlar. Ona düşen hayvan ismi ise su samuru. (Ama benziyor biraz değil mi:D)
Grupta sesi en güçlü üye Young Saeng. Double S'in ilk çıkış yaptığı yıllarda MBC'de yayınlanan Thank You For Waking Me Up programında Young Saeng'in dış görünüşüne en çok önem veren kişi olduğu görürsünüz. Özellikle Hyun Joong yağlı kafasını aldırmadığını göz önüne alırsak :D
    Kim Kyu Jong 24 Şubat 1987 doğumlu ve SS501'nın ebedi ve ezeli merkezi. O da başlarda Young Saeng gibi çok sessiz bir üye imiş. Ama Japonya'ya gittiklerinde dil bilmesinden dolayı açılmış. Katıldıkları bir programda Kyu Jong'a soruyorlar:" İlk karşılaştığınız hangi üye için bunun burada ne işi var diye düşündünüz?" ve Kyu'nun cevap şu: "Kendimi!"
Kyu gruba katıldığında şehir merkezinden değil Kore'nin bir köyünden geliyordu. O yüzden kendini biraz farklı hissetmiş arkadaşları ile ilk tanıştığında. En tuaf özelliği ise ilk uyandığından yanındakileri tanımaması. İleride evlendiğinde karısını tanımadığını düşünsenize... hahaha:D Kyu Jong'a düşen hayvan ismi ise goril (:S) bu kadar sakin çocuğun ne gorilliğini gördüler acep. Bilen bana anlatsın:))
     Park Jung Min 3 Nisan 1987 doğumlu. Grupta en çok hayvan ismi ile hitap edilen kişi Jung Min. Hatta konserlerinde Jung Min'in kız arkadaşı bir attır diye şarkı bile yapmışlar. (:D) Burdan da anlaşılacağı üzere Jung Min'e at diyorlar. Acayip bir havuç takıntısı var Jung Min'in, çok seviyor havucu. Ve parmak çorapları çok ünlü:D
Grubun belki de en acayip kişiliği Jung Min. Hyung Jun ile sürekli dalaşma halindeler. Jung Min asla altta kalmıyor ve her zaman kaybeden Hyung Jun oluyor.:)
Çok seviyorum Jung Min'i ama biraz kendini beğenmiş olduğu gerçeğini de kabul ediyorum. Grubun seksi karizmasıdır kendileri. Seksi olduğu konusunda çok iddalı zaten. Bazen çok komik oluyor ama farkındadır eminim:)) Daha öncede haber olarak sizinle paylaştığım bir konu vardı: Jung Min'in hayranlara cevabı diye... Kendine olan güvenini kendi gözlerinizle görmek istiyorsanız haberimize yönlendiriyorum dizi:))
http://mykoreandrama-kp.blogspot.com/2011/02/park-jung-minin-fanlara-cevab.html

Kim Hyung Jun 3 Ağustos 1987 doğumlu ve grubun en küçük üyesi. Grup içinde gerçekten en küçük görünüyor gözüme ama grup haricindeyken farklı bir halde sanki. Grupta en çok onu eziyorlar:)) Taklit yapmayı çok seviyor. Yine Thank You For Waking Me Up programında Young Saeng ile yaptığı taklit çok güzel ve eğlenceliydi. Programın sunucusu "Neden ikinizi aynı oda da uyuduğunuz şimdi anlıyorum. Çok uyumlu bir çiftsiniz." demişti:)))
Hyung Jun'a düşen hayvan ise kablumbağa olmuş. Çok mu yavaş olduğunda kaplumbağa demişler acaba:D Bilenler banada bildirsin lütfen.



(Fanlarına imza dağıtırlarken ne kadar da mutlu görünüyorlar. Darısı başımıza... Bize de imzaya gelin!:) )
    Grup hakkında Suju kadar gözleme sahip değilim malesef:( Ama onları çok seviyorum ve son gelişmelerini hergün takip ediyor. Haklarında hergün bir haber bekliyorum. Liderimi bir başka sevdiğimden en çok onun hakkında gözleme sahibiyim sanırım. Ama grupça uzaylılara takık olduklarını biliyorum. Özellikle Hyun Joong... Hatta Haptic Mission'da tasarladığı telefon kapağı uçan daireydi. Boyutun ne kadar büyük olduğu düşünün artık:D

SS501 Albümleri:


SS501 Single Albüm:
SS501 Single2 Albüm:
SS501 1.Albüm: S.T 01 Now (2006.11.14)
SS501 Single3 Albüm: Deja Vu
SS501 Special Mini Albüm: Find
SS501 Mini Albüm: Collection
SS501 Mini Albüm: Rebirth
SS501 Mini Albüm: Destination

Japonca: SS501 1. Single Albüm: Kokoro
Japonca: SS501 Single2 Albüm: Distance
Japonca: SS501. Albüm: Live
Japonca: SS501 Single3 Albüm: Lucky Days
Japonca SS501 2. Albüm: All My love

Tayvan: SS501 Super Hits Albüm
Tayvan: SS501 1. Solo Albüm
Tayvan: SS501 Single: Find
Tayvan: SS501 Single2: Deja Vu
Tayvan: SS501 Single3: Rebirth

Tayland: SS501 Single Collection: Rebirth



16 yorum:

  1. kaç yılından beri ayrılar ki kaç yılından beri .((

    YanıtlaSil
  2. 2010'da Destination albümleri sonrasında hepsi farklı şirketlerle anlaşma yapmak zorunda kaldılar.

    YanıtlaSil
  3. ama ben 2011 de birlikte iş ytapıcaklar ve şu anda yanı albüm çıkarıyorlar diye duydum

    YanıtlaSil
  4. Son 3-4 aydır gündemi takip edemiyorum malesef. Yeni gelişmelerden haberim yok. Bu yüzden doğru yada yanlış haberdir bilemeyeceğim. Ama DSP ile biten sözleşmeleri sonrası Kyu Jong ve Young Saeng hariç diğerleri farklı şirketlerle sözleşme imzaladı. Ama her zaman birlikte bir çalışma yapacakları konusunda vaadleri vardı. Ama resmi bir durum söz konusu değildi en son ben bıraktığımda.

    YanıtlaSil
  5. ayrılmalarına çok ama çoooooooooooooook üzüldüm yaaaaaaaaaaaaaa keşke ayrılmasaylarmış daha iyi olurmuş

    YanıtlaSil
  6. Kyu Jong a goril demlerinin sebebi çünük çok yemek yiyor ve acayip görmemiş gibi yiyor bir programda da acıktığı için portakal kabuğu yemiş :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. RİCA EDERİM NE DEMEK SS501 FANLARIYIZ ONLARLA İLGİLİ BİLDİKLERİMİZİ BİRBİRİMİZLE PAYLAŞMALIYIZ DEĞİL Mİ ? :):):)

      Sil
  7. bu gruba hayranım gerçi koreye bağımlılıgım daha yenibasladı ama çok tatlılarrr kim hyun joong acaib tatlı bişi yaa :D

    YanıtlaSil
  8. bırlesın artık

    YanıtlaSil
  9. Bir sey soracağım playfull kiss tutmadi mi kore de anlayamadim eger tutmadiysa cok uzulurum

    YanıtlaSil
  10. Hyung jun'a ilk çıktığa zamanlarda sana neden kaplumbağa diyorlar diye sorulunca söyle cevap verdi : " Çünkü bn önceden ( ilk çıkış yaptıklarında) kambur oturuyordum" demişti yani kambur oturduğu zaman kaplumbağaya benziyir diye ^-^

    YanıtlaSil
  11. 2019 oldu nerde single ????

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne yazık ki ilk ayrıldıklarından bu yana çok şey değişti hayatlarında. Kim Hyun Joong en tepedeyken bir anda en dibe çakıldı. Bir Triple_S olarak çok üzülüyorum ama birlikte bir albüm projesinde de yer almaları bir süre daha zor görünüyor.

      Sil