21 Eylül 2013 Cumartesi

Jackal is Coming - Kim Jae Joong


Orijinal adı: 자칼이 온다 / Jakali Onda
Bilinen Adı: : Codename: Jackal / Jackal Is Coming
Yönetmen:  Bae Hyeong-Jun
Yazarlar: Oh Sang-Ho
Vizyon Tarihi: 15 Kasım 2012
Süre: 107 Dk

Oyuncular:
  • Song Ji Hyo - Bong Min Jung

  • Kim Jae Joong - Choi Hyun


  • Han Sang Jin - Takım Lideri Shin

  • Oh Dal Su - Şef Dedektif Ma

  • Kim Sung Ryoung - Angela



          Konusu: Başı sapık takipçilerle dertte olan Hallyu Star Choi Hyun ve onu öldürmeye gelen acemi katil... Konusu heryerde yazıyor zaten.:) Ben direk kendi düşüncelerime geçiyorum.
Yani burdan sonrası spoiler olabilir, izlemeyenlerin bilgisine...:))

          Bu film benim için tam sınırda kalmış bir film oldu. Ne iyiydi diyebiliyorum, ne de zaman kaybıydı diyebiliyorum. Ama "Jae Joong'un bir röportaj da övdüğü film, bu muydu" da demedim değil.:)
Çok başarılı diyemem yani. Tamam güldüm, eğlendim ama boşluğu çok vardı bana göre. Ritmi olması gerekenden daha ağırdı sanki. Kendini izlettiriyor film ama Jaejoong'un hatrına birazda sanırım. Hele sonu,  varmak istediği nokta; aslında "vah şingihada" tarzında bir tepkisi almak için yapılmış. Ama daha çok havada saçmalık konusu esiyor gibi yada çok klasik bir son olduğundan istenilen tepkiyi yaratmadı bende, bilmiyorum. Yani bence Jaejoong'un övdüğü kadar yok ama çok da kötüydü diyemem. Orta şekerli işte. Sanırım ben beklentimi çok yüksek tutum filmden. Tamam komedi filmi olmuş ama ne biliyim hikaye çok çarpık. Anlatılmak istenilen bir çok konu var ama içinde uyum yok. Komedi filmi olmuş ama bir bütün olamamış sanki film. Belki de montaja kurban gitti, kim bilir...

Görmüş olduğunuz üzere ben kendimle baya bir cebelleştim film için. :)) Sadece filmi eleştirmekle değil, Jae Joong'u da eleştirmek konusunda da baya cebelleştim kendimle. Kötü birşey söylemeye de kıyamıyorum ama yinede söyleyeceğim sanırım biraz sonra...:D

Film tanıdığım bir çok oyuncuğu katmış kadrosu. Nereyse çok az yabancı yüz vardı benim için.:)

Hikayenin baş kahramanı Song Ji Hyo'yu hepimizin Goong'dan tanıyoruz. Ben kendisini orada pek sevmediğimden, burda da seveyim zahmetine girmedim hiç. :)

Hikayenin baş karakteri hatun kişisi olsa da, Jae Joong eziyetten eziyete sürülüp, tipi dağılmış bir halde olsa da, film tam bir JaeJoong fan servisti. Kaslı cıbıl JaeJoong, kiss sahnelerinin taştığı JaeJoong, işveli çilveli katili ikna etme çabalarındaki JaeJoong, kadınını koruyan yürekli JaeJoong, vs. vs...

Ah birde her önüne gelen Jae Joong'a yapışmasaydı... adamın dudakları eskidi resmen bee...:D

Jae Joongcum iyi hoşta; her izlediğim yapımda daha da geri gidiyor sanki oyunculuğu, ilerlemesi gerektiği yerde... İlk izlediğim Protect the Boss da, Dr.Jin ve bu filme göre daha iyiydi sanki. Tamam filmde, bazı bölümler çok sevimliydi ama sanki rol üstüne çok sahte duruyordu genelinde. Oyunculuk için 40 fırın ekmek lazımmış gibi sanki...

Filmin en komik kısmı JaeJoong'un ağzı bantlıyken menajeri ile telefonda konuşmasıydı. Altyazı yapmışlar Korece filme o kısmı. Durdurup durdurup okumak zorunda kaldım ama çok güldüm. İkisi apayrı şeyler söylüyordu.:) O kısımda JaeJoong süperdi. (Öveyin azıcık da vicdanım rahatlasın.:D)

Tanıdık diğer iki oyuncu Han Sang Jin ve Oh Dal Soo'ydu.

Takım lideri Shin rolündeki Han Sang Jin ssi'yi ilk kez Yi San'da tanışmış ve sevmiştim. Fark ettim ki bu ajussiyi izlemeyi özlemişim.:) Filmde çok acıdım ama kendisine. Delilerin için ne çekti adam beee.. yazık... :D
Dipnot: ses tonu ne kadar karizmaymış yalnız öyle... Dimi? :D

Oh Dal Soo ssi ise Salamander Guru da çıkmıştı karşıma.

Filmin en hoşuma gitmeyeni ise Kim Sung Ryoung ssi. Sevmiyorum bu kadını, bu kadın 1, Park Si Yeon 2... :D

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder